Sähköpyörä?
Mitä järkeä on hankkia...
11
111
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mitä järkeä on olla vetelys
- Anonyymi00011UUSI
Näen paljonkin syitä hankkia sähköpyörä, itsellä on sellainen ja olen sillä polkenut jo kymmeniätuhansia kilometrejä. Nyt työttömänä kuitenkin kallistuisin enempi hankkimaan pyörän, jossa on hyvät laakerit (rullaa paremmin) ja on kevempi väline. Halvempi ylläpito, oletan. Oma pyörä painaa n. 23 kg.
Olen aktiivi liikkuja ja en paljoakaan käytä edes sähköavusteisuutta. Mut suosittelen heille, jotka liikkuvat vähemmän ja haluavat aktivoitua enemmän. Siihen sähköpyörä on hyvä valinta, se voi jopa houkutella pyöräilemään enemmän kuin on alunperin ajatellut. Motivoi liikkumaan passiivisempia liikkujia, uskon näin. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Näen paljonkin syitä hankkia sähköpyörä, itsellä on sellainen ja olen sillä polkenut jo kymmeniätuhansia kilometrejä. Nyt työttömänä kuitenkin kallistuisin enempi hankkimaan pyörän, jossa on hyvät laakerit (rullaa paremmin) ja on kevempi väline. Halvempi ylläpito, oletan. Oma pyörä painaa n. 23 kg.
Olen aktiivi liikkuja ja en paljoakaan käytä edes sähköavusteisuutta. Mut suosittelen heille, jotka liikkuvat vähemmän ja haluavat aktivoitua enemmän. Siihen sähköpyörä on hyvä valinta, se voi jopa houkutella pyöräilemään enemmän kuin on alunperin ajatellut. Motivoi liikkumaan passiivisempia liikkujia, uskon näin.Lisään, pyöräily on kivaa ja se voi viedä mukanaan, kun sen hyvän hoksaa siinä.
- Anonyymi00002UUSI
Jos vaikka pitkä matka töihin tai kouluun, jonnekin? Harrasteeksikin.
- Anonyymi00003UUSI
Todella mukava ajettava.
- Anonyymi00004UUSI
Mitä järkeä on hankkia sähköautoa? Tai sähköpyörää? Ylipäänsä mitään missä on litium ioni akku... kysynpähän vaan.
Mieti, sinun älypuhelimessasi on sellainen myös! Ihan kaikessa elektroniikassa mikä tarvitsee akkua.
Eihän se litiumi muuta kuin syty palamaan välittömästi jos paljain sormin kosket siihen. Kokeile vaikka!
Riittää kun yksi kenno menee vähän vialliseksi niin koko akku syttyy palamaan. Se on semmosta se litiumi ja sitä on kaikkialla.
Ei muuta kuin turvallista tulevaisuutta vaan kaikille! - Anonyymi00005UUSI
Vanha ja vaivainen liikkuu sillä kevyemmin.
- Anonyymi00006UUSI
Niin. Kai se on tuo kiire, mikä tuntuu useimpia ihmisiä vaivaavan. Itse kävelen joka arkiaamu työpaikalle. Reilu tunti menee, mutta mukava katsella luontoa sekä ihmisiä myös. iltapäivällä sitten toiseen suuntaan. Voi mennä parikin tuntia, jos oikein innostus lintujen tai nisäkkäiden touhuja seuraamaan.
- Anonyymi00007UUSI
Asun alueella jossa on paljon isoja mäkiä. Olen autoton yh joten se on auton korvike.
- Anonyymi00008UUSI
Entä iso moottoripyörä .....
- Anonyymi00009UUSI
Useita autoja jne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa942802SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1932312Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää352090Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591895Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211835Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031571HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363741567Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241404- 1001371
Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1761017