Hellyyden kipeä.
Olen taas aiks
9
261
Vastaukset
- Anonyymi00001
🥰🫴💊🩹
- Anonyymi00002
Voinko olla jotenkin avuksi?
- Anonyymi00003
Minulta et tule koskaan hellyyttä saamaan! Etkä edes yhtäkään halausta!
- Anonyymi00004
Tekisin parhaani. Suukottelisin, silittelisin ja halisin. Et sinä minusta eroon haluaisi, jos saataisiin keskinäinen luottamus välillemme ja oppisit millainen sisimmältäni olen. En ole paha ihminen.
- Anonyymi00005
Luottamus syntyy vain tuntemisen ja vuorovaikutuksen kautta. Se vaatii aikaa, puhumista, tekoja ja pitkän ajan tuntemista että pystyy luottamaan toiseen.
Palsta on mitä on.
Hyviä unia. - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Luottamus syntyy vain tuntemisen ja vuorovaikutuksen kautta. Se vaatii aikaa, puhumista, tekoja ja pitkän ajan tuntemista että pystyy luottamaan toiseen.
Palsta on mitä on.
Hyviä unia.Ja sellaisia tekoja, ettei livistetä vaikka toinen ärsyttäisi. Asiat pitää selvittää. Se oli mulle kamalaa, kun jätit vain. Ei mitään selityksiä. 15kg kuukaudessa lähti painoa pois. Ei se kyllä tainnut olla sun puolelta rakkautta. Eli en nyt osaa luottaa oikein. (Kirjoitin kuin hänelle). Tästä tiedät sitten, osuiko edes.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja sellaisia tekoja, ettei livistetä vaikka toinen ärsyttäisi. Asiat pitää selvittää. Se oli mulle kamalaa, kun jätit vain. Ei mitään selityksiä. 15kg kuukaudessa lähti painoa pois. Ei se kyllä tainnut olla sun puolelta rakkautta. Eli en nyt osaa luottaa oikein. (Kirjoitin kuin hänelle). Tästä tiedät sitten, osuiko edes.
No meillä ei oo ollut oikeaa yhteyttä enää vuosiin ja sitä aiemminkin mua kusetettiin feikki s-postilla.
En tiedä oletko oikea ihminen .
Emme ole koskaan tavanneet toisiamme.
Etten ymmärrä mistä olisin livistänyt.
Palsta on ainoa jossa sinä olet.
01.14:42
- Anonyymi00006
'2' syliin palstakamu.
- Anonyymi00008
Kuka kenenhän huoli mahtaa olla osasikko valita puolison täydellisesti noin niissä usein käy niiden täydellisten kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain917703Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1313083- 1591966
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha751747Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1311589Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1781540- 1321212
- 80904
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53794