Minä ainakin rakastan sinua.
Rakastatko minua mies?
35
662
Vastaukset
- Anonyymi00001
Erittäin epätodennäköistä oikeassa elämässä, mutta jos tulisi sellainen tilanne, jossa se olisi siitä kiinni, niin vaikka kuolisin sen puolesta, että hän saisi elää. Rakastan.
- Anonyymi00002
Ikuisesti.
Halusit minun tietävän sinun olevan olemassa. Nyt, kun sen tiedän, haluan sinun tietävän, että rakastan sinua kuten aikojen alusta saakka eikä se vähene, ei sammu.
Kuin hänelle tämä.- Anonyymi00033
Tottakai olen olemassa. Minulta on kysytty tuota, ihan kuin olisin joku AI.
- Anonyymi00003
Tuskin. Ainoa jota tällähetkellä rakastan, nukkuu jo.
- Anonyymi00010
Mun kulta <3 <3 <3
- Anonyymi00004
jos tietäisi kuka aloittaja on, voisin tehdä itseänikin tunnistettavammaksi, se lienee reiluinta, mutta juuri tällä hetkellä mahdotonta
- Anonyymi00005
Jos olet hän, niin voin sanoa. Siis eräs E.
- Anonyymi00006
joo
- Anonyymi00007
ainakin erästä
- Anonyymi00008
Tykkää lähimmästä niin kuin itsestä.
- Anonyymi00012
Tai hoida työsi vähintään kohtuullisesti siitäkin voi olla hyvä lähteä ameebat
- Anonyymi00009
Omaa E Rakasta haluan elämääni ja arkeeni!
- Anonyymi00011
Eevert sydän ... eräs varattu s
- Anonyymi00013
Knaista taidan rakastaa. Ei ole aiemmin ollut tuollaista unta. Päättäväisesti ja määrätietoisesti yritin löytää häntä.
- Anonyymi00015
Oli kadonnut?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oli kadonnut?
Oli. Harmikseni en löytänyt häntä unessa.
- Anonyymi00028
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oli. Harmikseni en löytänyt häntä unessa.
Kuka minua kaipaa 🤔
- Anonyymi00014
minä rakastan sua niin myötä kun vastamäessä aina kuolemaani asti. j-j 🙂
- Anonyymi00016
Kuka keksi yksipuolisen rakkauden.. en tiedä mutta voi suksia vttuun.
- Anonyymi00019
Niin onko tai oliko yksipuolista vai toimitko niin, että toisen mielenkiinto hiipui?
Jotain pitäisi antaakin ja mielellään oikeaan osoitteeseen. - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin onko tai oliko yksipuolista vai toimitko niin, että toisen mielenkiinto hiipui?
Jotain pitäisi antaakin ja mielellään oikeaan osoitteeseen.Älä oleta kun et tilanteesta mitään tiedä.
- Anonyymi00024
Olisipa tuo kiva toivotus tervetulleeksi työtehtävään! 🙃
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olisipa tuo kiva toivotus tervetulleeksi työtehtävään! 🙃
Mikä toivotus,en ymmärrä nyt.
- Anonyymi00030
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jotain pitäisi antaakin ja mielellään oikeaan osoitteeseen.Tuo on niin vaarallista. Tuhlataan aikaa toisten elämästä vaikka nettiyhteyden päässä kuukausitolkulla. Pahinta asiassa ettei voi olla varma edes henkilöstä etäyhteyden päässä. Mitä kauemmin ollaan etäyhteyden päässä, sitä varmemmin mielenkiinto hiipuu, koska epäilys suhteen onnistumisesta pienenee kun molemmat vain passiivisesti hyväksyvät tilanteen. Tietenkin tilanteeseen voi olla painaviakin syitä, mutta silti pelkkä etäyhteys on auttamatta molempien elämän tuhlaamista syistä huolimatta.
- Anonyymi00018
Jo vuosia olen rakastanut.
- Anonyymi00020
Kyllä ihanuus
- Anonyymi00022
Tilanne on nyt aika paha, mutta ei toivoton sen suhteen.
- Anonyymi00027
Mikä tekee tilanteesta pahan?
- Anonyymi00023
Rakastan kaipaamaani naista, täydellä kympillä.☺🤗😘
- Anonyymi00025
Kyöpeli haluaa vain miesrakkautta osakseen, ois kai tuon voinut terveemmälläkin tavalla hoitaa, jos kapasiteetti olisi siihen riittänyt. Toivottavasti olet saanut alamittaisen tattis (kaikesta päätellen) edes jokseenkin heräilemään kun uunoilet muiden kuvilla miehille lässyttäen 😅
- Anonyymi00029
Tämä onkin muuten jännä ilmiö tämä naisena esiintyminen, että stimuloiko se itseään miesten huomiolla vai onko tämä jankutus tapa tuottaa itselleen rakastetun ja halutun kokemusta vai mitä hä. T naiselta sivusta tämä lukijoille hä hä
- Anonyymi00035
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tämä onkin muuten jännä ilmiö tämä naisena esiintyminen, että stimuloiko se itseään miesten huomiolla vai onko tämä jankutus tapa tuottaa itselleen rakastetun ja halutun kokemusta vai mitä hä. T naiselta sivusta tämä lukijoille hä hä
Juu eikä siinä, rakkaus on ihanaa ja molemminpuolinen jokaisen haave. Mutta menkää nyt itseenne jotka tätä jatkuvaa ulinaa otatte osaksenne..
- Anonyymi00031
Rakastan vieläkin A * * * * * naista
- Anonyymi00032
Kuka ketä
- Anonyymi00034
Kyllä neitonen, rakastan sinua 😘
Mieheltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2512933Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432872- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651699