Mulla on kertynyt kokemuksia miesten välisestä seksistä jo aika reippaasti. Olen saanut paljon kehuja suihinottotaidoistani, deepthroatista ja samoin pyllyseksistä ottavana osapuolena. Nyt on ruvennut myös tyttöily kiinnostamaan ja tarkoitus olisi hankkia myös siihen materiaalit.
Itseäni on lisäksi ruvennut kiinnostamaan kokeilla seksityötä palveluntarjoajana. Tiedän että monelle bi-curious tyypille miesten välinen seksikokemus voi olla korkean kynnyksen takana ja mietinkin että mahtaisiko minunlaiselle kokeneelle kaverille löytyä markkinarakoa miesten välisen seksin palveluntarjoajana. Tietystikään hintataso ei varmaankaan voi olla samoissa mitä naisilla mutta kertokaa jos tarjoaisin luotettavaa matalan kynnyksen seksipalveluita miehille niin löytyisikö niille ostajakuntaa?
Millaisia asioita minun tulisi huomioida jos aloittaisin seksipalvelujen tarjoamisen miehille ?
Bikundin maksullinen seura
7
199
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sen että mee niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat suoleen eurolla buaahaa
- Anonyymi00002
Sää mää ja bää tietää buaahaa. Olethan speden vakkari hoito hähähää.
- Anonyymi00003
Katos spede on laittanut ittensä aleen. Eikö ole ollut kysyntää buaahaa.
- Anonyymi00004
Huhh mitä järkyttävää paskakommentointia asialliseen kysymykseen!
- Anonyymi00005
Nyt kiinnostaa! Ota yhteyttä https://www.seksisaitti.net/
Olen nimimerkillä velihopea. - Anonyymi00006
Kyllä varmasti on kiinnostusta. Itse voisin kokeilla.
- Anonyymi00007
Kyllä kiinnostusta olisi ja on myös ollut, vaikka umpiheterona itseäni pidän eikä kokemuksia vastaavasta ole. Muutaman kerran vaihdellut viestejä mutta sen pidemmälle en ole uskaltanut mennä toisen miehen kanssa. Minulle se on iso kynnys yli astuttavaksi, joten toivoisin sen olevan mahdollisimman helppo askel. Miten sen ikinä tekisitkään, sitä en tiedä. Ehkä varovasti edeten, vaikka ensin suihinotolla. Seuraavalla kerralla jotain muuta ja enemmän? Varovasti edeten. Toki, meitä tulevia asiakkaitasi on niin moneen junaan, kokemuksen ja halujen suhteen. Hintatasosta en osaa sanoa mitään.... ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1785005Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 341743
- 681741