Bikundin maksullinen seura

Anonyymi-ap

Mulla on kertynyt kokemuksia miesten välisestä seksistä jo aika reippaasti. Olen saanut paljon kehuja suihinottotaidoistani, deepthroatista ja samoin pyllyseksistä ottavana osapuolena. Nyt on ruvennut myös tyttöily kiinnostamaan ja tarkoitus olisi hankkia myös siihen materiaalit.

Itseäni on lisäksi ruvennut kiinnostamaan kokeilla seksityötä palveluntarjoajana. Tiedän että monelle bi-curious tyypille miesten välinen seksikokemus voi olla korkean kynnyksen takana ja mietinkin että mahtaisiko minunlaiselle kokeneelle kaverille löytyä markkinarakoa miesten välisen seksin palveluntarjoajana. Tietystikään hintataso ei varmaankaan voi olla samoissa mitä naisilla mutta kertokaa jos tarjoaisin luotettavaa matalan kynnyksen seksipalveluita miehille niin löytyisikö niille ostajakuntaa?

Millaisia asioita minun tulisi huomioida jos aloittaisin seksipalvelujen tarjoamisen miehille ?

7

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sen että mee niuvanniemeen siellä spede ruikkaa spehmat suoleen eurolla buaahaa

• Anonyymi00002

Sää mää ja bää tietää buaahaa. Olethan speden vakkari hoito hähähää.

• Anonyymi00003

Katos spede on laittanut ittensä aleen. Eikö ole ollut kysyntää buaahaa.

• Anonyymi00004

Huhh mitä järkyttävää paskakommentointia asialliseen kysymykseen!

• Anonyymi00005
    • Anonyymi00006

Kyllä varmasti on kiinnostusta. Itse voisin kokeilla.

• Anonyymi00007

Kyllä kiinnostusta olisi ja on myös ollut, vaikka umpiheterona itseäni pidän eikä kokemuksia vastaavasta ole. Muutaman kerran vaihdellut viestejä mutta sen pidemmälle en ole uskaltanut mennä toisen miehen kanssa. Minulle se on iso kynnys yli astuttavaksi, joten toivoisin sen olevan mahdollisimman helppo askel. Miten sen ikinä tekisitkään, sitä en tiedä. Ehkä varovasti edeten, vaikka ensin suihinotolla. Seuraavalla kerralla jotain muuta ja enemmän? Varovasti edeten. Toki, meitä tulevia asiakkaitasi on niin moneen junaan, kokemuksen ja halujen suhteen. Hintatasosta en osaa sanoa mitään.... ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe