Välillä tullut kausia että saa olla. Oon yrittänyt unohtaa mutta jokin ihme säie pitää vielä kiinni. Välillä oon tuntenut katkeruutta, välillä taas ymmärrystä ja toisinaan nousee pintaan kova ikävä.
Mutta kun tarkemmin asiaa mietin ja ottaen huomioon ne seikat mitkä olen havainnut esim facessa ja instassa että minut estetään täysin vaikka en ole mitään exän facesivuille enkä instaan kommentoinut enkä edes peukuttanut tms niin silti estetään 100% niin olen pikkuhiljaa kääntynyt sille tielle että vaikka exän puolelta tulisi pientä tai isompaakin hyväksyntää minua kohtaan tai jonkinlaista pyyntöä yms niin pysyttelisinnkylmän viileänä. En ole ihan data varma onnistuisiko sellainen mutta näin mieleni alkaa pikkuhiljaa kääntymään kun ikää jo kertynyt ja vuosikymmenien ikävä. Jotain jäi kertomatta ja selvittämättä aikanaan ja nyt se lienee jo myöhäistä.
Oikeasti ehkä minun ei kannata todellakaan alkaa mihinkään vaikka exä tulisi pyytämään sillä koska tunnen välillä katkuruutta niin se varmaan hiertäisi..en tiedä...
Ikävä kun kalvanut jo hyvin kauan
4
303
Vastaukset
- Anonyymi00001
” Mutta kun tarkemmin asiaa mietin ja ottaen huomioon ne seikat mitkä olen havainnut esim facessa ja instassa että minut estetään täysin vaikka en ole mitään exän facesivuille enkä instaan kommentoinut ” Jassoo montako asiasta tietämätöntä eksää eli ehei sinulla omasta mielestäsi on, naisten kuvia tulessa tykkäilevä setä?
- Anonyymi00002
Pidä T välillä edes päikkärit 😴. 16 h palstoilla päivässä sinulla. Oletko miettinyt opiskelua tai työntekoa?
- Anonyymi00003
Vielä sekin ollut riesana eikö jo riitä.
- Anonyymi00005
Mikset sinä voinut olla normaalisti kun yritin olla suhun yhteydessä aina joka kerta se sama kaava en jaksa enää tuota sinun pelleilyä mite ihminen voikin olla noin sekasin toivoo t-mies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875