Kysymys ranskasta valittajalle

Anonyymi-ap

Se että me tykätään kuunnelle ranskakielistä musiikkia, katsella ranskankielisiä elokuvia ja tv-sarjoja, sekä se että opimme ranskaa koulussa ja vapaa-ajalla on täysin meidän oma asiamme ja teemme sen mielellämme.
Se että väität ranskaa täysin tarpeettomaksi on paksuinta paskaa mitä olen Suomi24: ssä koskaan nähnyt.
Eli kysymys, mitä se sulle haisee mitä me muut tykkäämme tehdä? Elämä on sinullekin helpompaa kun keskityt vain omiin asioihisi.

12

191

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko joku valittanut täällä ranskastakin? No, vapaa maa valittaa. Allez-y!

• Anonyymi00001

On.
        Miksi puolustat pakkoenglantia?
        Miksi täällä ei saa opiskella ja käyttää rauhassa ranskaa?
        Kieltääkö "isoveli" sen?

• Anonyymi00001 kirjoitti:

On.
        Miksi puolustat pakkoenglantia?
        Miksi täällä ei saa opiskella ja käyttää rauhassa ranskaa?
        Kieltääkö "isoveli" sen?

Minun puolestani saat opiskella ranskaa. Tarkoitatko käyttämisellä täällä tätä palstaa vai Suomea? Jos täällä, niin minä ymmärrän jonkin verran ja voin kääntää loput sanakirjasta. Minulla on aika iso WSOY: n opus. Jos Suomessa, niin varaudu siihen, että kaikki eivät ymmärrä.
        Oletko käynyt Ranskassa?

• Anonyymi00002
        A.Kiiskinen kirjoitti:

Minun puolestani saat opiskella ranskaa. Tarkoitatko käyttämisellä täällä tätä palstaa vai Suomea? Jos täällä, niin minä ymmärrän jonkin verran ja voin kääntää loput sanakirjasta. Minulla on aika iso WSOY: n opus. Jos Suomessa, niin varaudu siihen, että kaikki eivät ymmärrä.
        Oletko käynyt Ranskassa?

Sekä että.
        Mitä se sinulle kuuluu?

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Sekä että.
        Mitä se sinulle kuuluu?

Kunhan vaan kysyin. Minä haluaisin käydä Ranskassa, mutta en ehkä Pariisissa, liian suuri mesta minulle.

• Anonyymi00003
        A.Kiiskinen kirjoitti:

Kunhan vaan kysyin. Minä haluaisin käydä Ranskassa, mutta en ehkä Pariisissa, liian suuri mesta minulle.

Pariisi (siis keskusta) on yllättävän "ihmismittainen" ja käveltävä, ei korkeita taloja eikä "moottoriteitä" katujen sijaan.

Isohan se toki on ja väkeä ja autoja on välillä ihan liikaa. Siellä kävelee helposti itsensä "puhki" koska nähtävää piisaa, kannattaa siis opetella metron käyttö vaikka se kokonaiskuvan saantia vähän haittaakin.

• Anonyymi00004

Sinusta on nyt tehty valitus ylläpidolle. Käytöksesi on todella ala-arvoista, etkä osaa keskustella asiallisesti.

• Anonyymi00005

Et siis tunne pärjääväsi?
        No valita vaan jos helpottaa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Et siis tunne pärjääväsi?
        No valita vaan jos helpottaa.

Eli olet täällä vain kiusaamassa ihmisiä. Senhän me jo toki tiesimme.
        Narsisti!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eli olet täällä vain kiusaamassa ihmisiä. Senhän me jo toki tiesimme.
        Narsisti!

Miksi kiusaat minua?

• Anonyymi00010

• Anonyymi00007

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      86
      1330
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      79
      849
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      844
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      273
      748
    5. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      80
      612
    6. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      611
    7. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      46
      585
    8. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      35
      568
    9. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      25
      532
    10. Kumpi teki aloitteen silloin joskus?

😊
      Ikävä
      37
      532
    Aihe