Se että me tykätään kuunnelle ranskakielistä musiikkia, katsella ranskankielisiä elokuvia ja tv-sarjoja, sekä se että opimme ranskaa koulussa ja vapaa-ajalla on täysin meidän oma asiamme ja teemme sen mielellämme.
Se että väität ranskaa täysin tarpeettomaksi on paksuinta paskaa mitä olen Suomi24: ssä koskaan nähnyt.
Eli kysymys, mitä se sulle haisee mitä me muut tykkäämme tehdä? Elämä on sinullekin helpompaa kun keskityt vain omiin asioihisi.
Kysymys ranskasta valittajalle
12
184
Vastaukset
Onko joku valittanut täällä ranskastakin? No, vapaa maa valittaa. Allez-y!
- Anonyymi00001
On.
Miksi puolustat pakkoenglantia?
Miksi täällä ei saa opiskella ja käyttää rauhassa ranskaa?
Kieltääkö "isoveli" sen? Anonyymi00001 kirjoitti:
On.
Miksi puolustat pakkoenglantia?
Miksi täällä ei saa opiskella ja käyttää rauhassa ranskaa?
Kieltääkö "isoveli" sen?Minun puolestani saat opiskella ranskaa. Tarkoitatko käyttämisellä täällä tätä palstaa vai Suomea? Jos täällä, niin minä ymmärrän jonkin verran ja voin kääntää loput sanakirjasta. Minulla on aika iso WSOY: n opus. Jos Suomessa, niin varaudu siihen, että kaikki eivät ymmärrä.
Oletko käynyt Ranskassa?- Anonyymi00002
A.Kiiskinen kirjoitti:
Minun puolestani saat opiskella ranskaa. Tarkoitatko käyttämisellä täällä tätä palstaa vai Suomea? Jos täällä, niin minä ymmärrän jonkin verran ja voin kääntää loput sanakirjasta. Minulla on aika iso WSOY: n opus. Jos Suomessa, niin varaudu siihen, että kaikki eivät ymmärrä.
Oletko käynyt Ranskassa?Sekä että.
Mitä se sinulle kuuluu? Anonyymi00002 kirjoitti:
Sekä että.
Mitä se sinulle kuuluu?Kunhan vaan kysyin. Minä haluaisin käydä Ranskassa, mutta en ehkä Pariisissa, liian suuri mesta minulle.
- Anonyymi00003
A.Kiiskinen kirjoitti:
Kunhan vaan kysyin. Minä haluaisin käydä Ranskassa, mutta en ehkä Pariisissa, liian suuri mesta minulle.
Pariisi (siis keskusta) on yllättävän "ihmismittainen" ja käveltävä, ei korkeita taloja eikä "moottoriteitä" katujen sijaan.
Isohan se toki on ja väkeä ja autoja on välillä ihan liikaa. Siellä kävelee helposti itsensä "puhki" koska nähtävää piisaa, kannattaa siis opetella metron käyttö vaikka se kokonaiskuvan saantia vähän haittaakin.
- Anonyymi00004
Sinusta on nyt tehty valitus ylläpidolle. Käytöksesi on todella ala-arvoista, etkä osaa keskustella asiallisesti.
- Anonyymi00005
Et siis tunne pärjääväsi?
No valita vaan jos helpottaa. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Et siis tunne pärjääväsi?
No valita vaan jos helpottaa.Eli olet täällä vain kiusaamassa ihmisiä. Senhän me jo toki tiesimme.
Narsisti! - Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eli olet täällä vain kiusaamassa ihmisiä. Senhän me jo toki tiesimme.
Narsisti!Miksi kiusaat minua?
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eli olet täällä vain kiusaamassa ihmisiä. Senhän me jo toki tiesimme.
Narsisti!Näin toimit aktiivin kanssa:
https://ainoaid.fi/fi-fi/article/tips-for-dealing-with-a-narcissist
- Anonyymi00007
Näin toimit aloittajan kanssa:
https://ainoaid.fi/fi-fi/article/tips-for-dealing-with-a-narcissist
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203