Jos et olis ollut rakastunut. Ketään ei ärsytä samantekevää 😁 psykologiaa parhaimmillaan ole hyvä
Et olis niin ärtyny
20
324
Vastaukset
- Anonyymi00003
Itse naisena kyllä ärsyynnyn, jos en lle kiinnostunut. No osaan sitä nykyään peitellä paremmin.
- Anonyymi00004
Pelkkä ärsytys johtuu siitä että nainen ei pidä sinusta eikä lähentelyistäsi. Turha puhua toisen suulla.
- Anonyymi00015
Olet aivan oikeassa! Se ei todellakaan tunnu mukavalta, jos itselle vastenmielinen ihminen lähentelee!
- Anonyymi00005
Minä olen rakastunut vai yhteen mieheen ja hän ei minua stalkkaa ja arvostele.
- Anonyymi00007
Vain*
- Anonyymi00006
Ärtyneisyys voi johtua jommasta kummasta ääripäästä...
En jaksa mitään pervopellejä enkä mitään muutakaan. Olen varattu. Ärsyttää kaikki billurosmot - Anonyymi00008
Jonkun kohdalla saatat olla oikeassakin montako on vaihtoehtoja
- Anonyymi00009
Nimenomaan. En koskaan ole kieltänytkään ja aikamuoto on oikea.
- Anonyymi00010
Ehkä sitä ärsyttää sun typerä käytös ja jutut. Mutta voithan tietysti omissa suuruusharhoissasi miettiä sen noinkin.
- Anonyymi00017
Noin olen juuri itsekin ajatellut jo kauan! Alusta asti oli sellainen tunne, että mitä "helvettiä" tuo tyyppi oikein yrittää!
- Anonyymi00011
Thx, just tota tarvitsinkin. Keittiöpsykka on parasta. Joo, tiedän. Tommonen tekee mut herkästi vähän ylirektiiviseksi. Fermonit sekaisin varmaan...
- Anonyymi00012
En ole rakastunut vaan ärtynyt siitä kuinka tyhmä olet
- Anonyymi00018
Tämä voisi olla myös minun kirjoitukseni sanasta sanaan! Ahdisteleva minua paljon nuorempi mies ei herätä hyviä tunteita ollenkaan!
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tämä voisi olla myös minun kirjoitukseni sanasta sanaan! Ahdisteleva minua paljon nuorempi mies ei herätä hyviä tunteita ollenkaan!
En voisi itse koskaan toimia niin kuin hän toimi, kamalaa!!
- Anonyymi00013
Ei se ainakaan minun kohdalla pidä paikkaansa, koska en ole koskaan halunnut edes olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa! En ole koskaan edes ymmärtänyt sitä, miksi hänen ikäisensä edes otettiin mukaan projektiin! Jos olisitte kysyneet mies mieltymyksistäni jo ennen projektin alkua, niin olisin voinut kertoa että pidän vain lyhyistä miehistä! Siksi on harmittanut paljon, kun niitä kysymyksiä ei koskaan kysytty. Tuskin kukaan haluaisi olla häirikön kohteena jopa kymmenen vuoden ajan!
- Anonyymi00014
Ärtymys ei kuule välttämättä liity millään tavoin rakkauselämään. Tosin itseasiassa rakastuneena toleranssi ärsyttämistä kohtaan on korkeampi.
- Anonyymi00016
tosielämässä olenn yhteydessä häneen ketä syvästi kaipaan… ja olen ärtyisä kyllä hän sen tietää…
sivussa ulisevat stalkkerit vaan vatuttaa niin tottakai heistäkin saatan tuohtua. minkäs teet kun hermot on mikkä on. 🙂🙂- Anonyymi00020
Sama... 😮💨
- Anonyymi00021
Rakastumiseen ei kyllä minulla liity tippaakaan ärtymystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs162577100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381582Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381483
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281204
- 261151