Käyn läpi meidän kohtaamishetkiä.
Joka kerta havainnoin jotain uutta, arvokasta ja merkityksellistä. Joka kerta varmistun siitä, kuinka syvästi tunnen sinua kohtaan.
Mietin: mikä tämä on? Miksi ja miten?
1. Miksi tunteet sinua kohtaan vain voimistuvat entisestään, vaikka näkemisestä on jo kulunut pitkään aikaa?
2. Miten sinun näkemisesi voi olla maailman kaunein asia ja samalla niin vaikeaa?
3. Mikä voisi auttaa minua selviämään kaikista näistä tunteista ja ikävästä?
Ja vielä yksi kysymys: haluanko edes elää ilman sinun ajatuksiasi ja muistojasi? Kaikesta huolimatta olet yksi kauneimmista ja arvokkaimmista tunteista, joita olen elämässäni saanut kokea.
Tänään taas ikävä on pahimmillaan🥲
Miehelle
Sinua ajattelen jälleen
38
1260
Vastaukset
- Anonyymi00001
🥱jätä rauhaan jo
En halua hullua- Anonyymi00007
Oletko elämääsi katkeroitunut.
- Anonyymi00023
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko elämääsi katkeroitunut.
Se on se H:lla alkava.
- Anonyymi00030
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sulla on pakkomielle ja teet kiusaa jolleki H:lla alkavalle. Pitäisikö sun jo lopettaa?
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sulla on pakkomielle ja teet kiusaa jolleki H:lla alkavalle. Pitäisikö sun jo lopettaa?
Kiusaaminen ja haukkuminen ei imartele itse haukkujaa/kiusaajaa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00023 kirjoitti:
Susta ei ainakaan rakkaus eikä lämpö hohkaa😁
- Anonyymi00002
Onnea tulevaan helvettiin opit äkkiä että on helppo olla ilman että joku kokoajan komentaa periaatteisiin kuuluu jot mielummin taivasalla kuin tossun alla
- Anonyymi00003
Tosssun alla kun ei saa edes sitä minkä takia täällä vuodatat
- Anonyymi00004
Tässä on niin paljon samaa, että voisi melkein olla oma kirjoitukseni paitsi, että nähdään säännöllisesti eikä ole pitkä aika.
Tunteet eivät myöskään ole enää vahvistuneet. Ennemminkin hiipumaan päin tapahtumien seurauksena. Ei kaikenlaista kohtelua jaksa loputtomiin.
Hienoja opettavaisia kohtaamisia silti nuo tuommoiset. - Anonyymi00005
Minäpä autan:
1. Miksi tunteet sinua kohtaan vain voimistuvat entisestään, vaikka näkemisestä on jo kulunut pitkään aikaa?
--> Tuo henkilö tuo edelleen elämääsi jotain, mitä siitä puuttuu ja mitä olet kaivannut.
2. Miten sinun näkemisesi voi olla maailman kaunein asia ja samalla niin vaikeaa?
--> Haluat kovasti jotain mutta et usko sen toteutumiseen.
3. Mikä voisi auttaa minua selviämään kaikista näistä tunteista ja ikävästä?
--> Siihen auttaa se, että juttelet hänen kanssaan ilman, että etukäteen päätät, miten keskustelu etenee.- Anonyymi00026
Hyvin vastattu.
Ap
- Anonyymi00006
Kauniisti kuvasit tunteitasi. Toivottavasti joskus törmäätte, jos molemmat kerran vapaita.
- Anonyymi00009
Minä en halua koskaan olla missään tekemisissä häirikön kanssa!! Ahdistaa jo pelkkä hänen näkemisensä!
- Anonyymi00035
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä en halua koskaan olla missään tekemisissä häirikön kanssa!! Ahdistaa jo pelkkä hänen näkemisensä!
Oi oi, harmi, jos olet tuollaista kokenut. Tarkoitin ihastuneille tavallisille ja normaaleille ihmisille tuon rohkaisun. Voimia sinullekin. Häirköinti ja toisen kiusaaminen on aina väärin.
- Anonyymi00008
Suuresti tunnet jotain mietä kohtaan..usko siihen mistä haaveilet niin se toteutuu, mutta kerro sille miehelle tuo kaikki, laita viestillä..soita. - mieheltä tää
- Anonyymi00010
En todellakaan tunne suuresti häirikköä kohtaan, miksi niin ajattelet!
- Anonyymi00012
Kiitos hyvästä kommentista, niitä ei ole mahdollista ilmaista IRL
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kiitos hyvästä kommentista, niitä ei ole mahdollista ilmaista IRL
Kiusaaja gub taas asiallla,ei ymmärrä,että se mies on varattu!
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
En todellakaan tunne suuresti häirikköä kohtaan, miksi niin ajattelet!
Miksi kommentoit sivusta etkä mainitse?
- Anonyymi00024
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kiusaaja gub taas asiallla,ei ymmärrä,että se mies on varattu!
On voinut valehdella, että ei ole varattu.
- Anonyymi00015
Taasko nähtiin, tai en muuta nähny kuin tunnistettavan hahmon. Satunnainen vai suunniteltu. No, olisin voinut huutaa mutta sulla varmaan omat hommat niin en häiritse..
- Anonyymi00016
Ei ollaan nähty lähiaikoina😔
Ap - Anonyymi00017
Huuda huomenna
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Huuda huomenna
En todellakaan sano mitään hyvää stalkerille ja kuljen aina korvat suljettuina. siihen asti kunnes korvaukset..
- Anonyymi00019
Tähän kirjoitukseen tekee mieli kirjoittaa häntä ajatellen.
Koko elämäni elin ennenkin sinut kohtasin.
Se on ollut pyörteenomainen maailma, syvä, jonka kaikkia kerroksia en juuri nyt näe.
Minä selvitän itselleni missä olen. - Anonyymi00020
Jos aloittaja on myös mies, niin tiedät kyllä, miten minuun ottaa yhteyttä, jos vain itse haluat.
- Anonyymi00027
Aloitus on naiselta miehelle.
- Anonyymi00021
1. Rakastaminen on aitoa ja totta
3. Kevään kuukaudet ratkaisevat niin että asia on syksyyn mennessä selvä.- Anonyymi00028
Hyvin sanottu. Toivon, että näkisin hänet vielä kerran, ehkä se helpottaisi tätä ikävää 😔
- Anonyymi00022
Tuntuu hyvält nähdä toinen vaikka vaan kauempaa.
- Anonyymi00025
On kova ikävä sekoitat mut.❤️
- Anonyymi00029
Oon ollu joskus ihan sekaisin kyllä❤️👍
- Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
Oon ollu joskus ihan sekaisin kyllä❤️👍
Olen nyt ihan sekaisin
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Olen nyt ihan sekaisin
Toivottavasti et...
- Anonyymi00032
Tässähän on jo tutkimuksen alkeita.
Todella kaunista tekstiä.
Toivottavasti löydätte yhteisen aikanne niin tärkeenä, että vaalitte niitä hetkiä!
Yhteisestä ymmärryksestä haluatte niitä aina vaan lisää!
💖- Anonyymi00038
Kiitos❤️
Ap
- Anonyymi00037
Kauniisti, ja ajatuksella kirjoitettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648