Taidat kirjoittaa täällä jollekin toiselle

Anonyymi-ap

Tai ainakin joku toinen kirjoittelee sulle.

12

404

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei mulla ole ketään. Odotan sitä oikeaa isoa rakkautta.

• Anonyymi00003

Mäkkäristä löytyy! 😂

Mies sivusta

• Anonyymi00010
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mäkkäristä löytyy! 😂

Mies sivusta

No tuolla hinnalla minäkin voisin ostaa seuraa ja olla leveä sugarmama. Kunhan teidän sääliöäänestäjien takia kommentoin palstaäijän monologia

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No tuolla hinnalla minäkin voisin ostaa seuraa ja olla leveä sugarmama. Kunhan teidän sääliöäänestäjien takia kommentoin palstaäijän monologia

Saat oikein tuplajuuston kun oot ollut niin hyvä poika tänään

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Saat oikein tuplajuuston kun oot ollut niin hyvä poika tänään

Tai sitten ns korvauksena kaikesta

• Anonyymi00002

En tiedä!

• Anonyymi00005

En ees kirjoittele kovin usein tänne.

• Anonyymi00006

Eheei kai ... Nyt taidat kuvitella omias!

• Anonyymi00007

Kirjoittelen kelle milloinkin en kenellekkään erityisesti käyn ne keskustelut mieluiten henkilökohtaisesti "yksilöityä terapiaa" onnekseni en ole terapeutti ammatiltani niin mua ei sido samat säännöt kuin muita kyseisellä alalla työskenteleviä enkä ole suhteessa kenenkään kanssa mitenkään joten mulla ei ole henkilökohtaisesti mitään rajoitteita tietyt periaatteet estää tekemästä vastoin omia moraali sääntöjäni siitä huolimatta se luottamus mikä mulla on joiltain ihmisiltä on ihan ansaittua (olemalla rehellinen) useimmiten ne jotka eivät luota muhun eivät ole edes itse rehellisiä mulle lapsiltani en edellytä ehdotonta rehellisyyttä isi ei ihan kaikkea halua edes tietää kavereiltani en edellytä edes rehellisyyttä en sillai halua puuttua heidän elämäänsä autan mielelläni tarvittaessa niin ja ihan varoituksena ne joita olen auttanu heillä on itsetuntoa ja luonnettakin jonkun verran ovat vaan joutuneet kanssani opettelemaan itsehillinnän "osaan vetää oikeista naruista" en ole koskaan ollut kiinnostunut tittelistä maailman paras joka vuosi on aina uusi maailman paras maailman suurin ihme oli mielestäni kivempi ajatus (kuinka hyydyttää kilpailu jo lähtöviivalle) jos kilpailla tarvii tarvittaessa voin kilpailla palkinnon annan mielelläni toiseksi tulleelle miksi ei voi ainakaan parempaa saada kun ei parasta saanu miksi ihmisestä kun on turha kilpailla ja saman olen tehny jos musta kilpailee järjestäny sen toiseksi parhaan vaihtoehdon pitän vaan ensin selvittää millä perustein kilpailee mitä ongelmia voi olla jos ei tutustu ihmiseen jonka kanssa on (ei välttämättä ole edes sellainen jonka kanssa tulee toimeen) mun kanssa toimeen tuleminen parisuhteessa voi olla jopa mahdotonta mulla on erittäin tiukat rajat jos rajojen mukaan mennään ja niissä ei ole joustovaraa yhtään ei edes sen yhden virheen verran (millainen on parisuhde/suhde jossa saa elää kuin olisi heikoillajäillä) johtuu mistä mä olen sairaalloisen mustasukkainen omastani ja se pitää hyväksyä jos mun kanssa suhteessa haluaa olla mä osaan sitä hillitä mu jopa välittämiseni toista kohtaan loppuu helposti jos koen että toinen ei edes arvosta mua vaikka väittää rakastavansa joko alkaa hahmottua millainen olen onko onnistuttu löytämään tarpeeksi kirjoituksiani kannattako kilpailla jostain jota ei edes tunne vain voiton kiilto silmissä minun käsitykseni siitä kuinka suhteet hoidetaan arvostamalla yhdessä sovittuja sääntöjä ja rajoja pettämisen suhteen mulla on raja vaikka muuten suhde toimisi säännöillä pettää ni se oli siinä ei tarvi edes keskustella siitä joten naisille vinkkinä kannattaa tarkkaan harkita raja mistä on itsen helppoa vielä pitää kiinni unien näkemistä ei voi hallita useimmat ei hallitse edes omia ajatuksiaan ja ajatuksesta ei kuulemma ole kuin askel tekoon naisten itsensä sanoma mulle myöskin syitä miksi edes seurustelu ei ole koskaan kuulunut suunnitelmaani lisäksi lähes mahdotonta löytää ainakaan etsimällä naista joka olisi osannu aikuistua vaikka aina itkevätkin miehille etteivät nämä ole riittävän aikuisia mikä osoittaa onko aikuinen vaiko eikö ARVOT (asioiden tärkeysjärjestys elämässä)

• Anonyymi00008

En kirjoittele täällä kenellekään, mutta kommentoin toisinnaan. Sillä taasen ei ole minulle mitään merkitystä, jos joku täällä kirjoittelisi minulle. Ainoastaan irl ratkaisee.

• Anonyymi00009

Aika monellekin. Vain yksi.

• Anonyymi00013

Aina ollut niin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      267
      2461
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2401
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1578
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      48
      1482
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1377
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1349
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1240
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1039
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1019
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe