Tai ainakin joku toinen kirjoittelee sulle.
Taidat kirjoittaa täällä jollekin toiselle
12
404
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei mulla ole ketään. Odotan sitä oikeaa isoa rakkautta.
- Anonyymi00003
Mäkkäristä löytyy! 😂
Mies sivusta - Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mäkkäristä löytyy! 😂
Mies sivustaNo tuolla hinnalla minäkin voisin ostaa seuraa ja olla leveä sugarmama. Kunhan teidän sääliöäänestäjien takia kommentoin palstaäijän monologia
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
No tuolla hinnalla minäkin voisin ostaa seuraa ja olla leveä sugarmama. Kunhan teidän sääliöäänestäjien takia kommentoin palstaäijän monologia
Saat oikein tuplajuuston kun oot ollut niin hyvä poika tänään
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Saat oikein tuplajuuston kun oot ollut niin hyvä poika tänään
Tai sitten ns korvauksena kaikesta
- Anonyymi00002
En tiedä!
- Anonyymi00005
En ees kirjoittele kovin usein tänne.
- Anonyymi00006
Eheei kai ... Nyt taidat kuvitella omias!
- Anonyymi00007
Kirjoittelen kelle milloinkin en kenellekkään erityisesti käyn ne keskustelut mieluiten henkilökohtaisesti "yksilöityä terapiaa" onnekseni en ole terapeutti ammatiltani niin mua ei sido samat säännöt kuin muita kyseisellä alalla työskenteleviä enkä ole suhteessa kenenkään kanssa mitenkään joten mulla ei ole henkilökohtaisesti mitään rajoitteita tietyt periaatteet estää tekemästä vastoin omia moraali sääntöjäni siitä huolimatta se luottamus mikä mulla on joiltain ihmisiltä on ihan ansaittua (olemalla rehellinen) useimmiten ne jotka eivät luota muhun eivät ole edes itse rehellisiä mulle lapsiltani en edellytä ehdotonta rehellisyyttä isi ei ihan kaikkea halua edes tietää kavereiltani en edellytä edes rehellisyyttä en sillai halua puuttua heidän elämäänsä autan mielelläni tarvittaessa niin ja ihan varoituksena ne joita olen auttanu heillä on itsetuntoa ja luonnettakin jonkun verran ovat vaan joutuneet kanssani opettelemaan itsehillinnän "osaan vetää oikeista naruista" en ole koskaan ollut kiinnostunut tittelistä maailman paras joka vuosi on aina uusi maailman paras maailman suurin ihme oli mielestäni kivempi ajatus (kuinka hyydyttää kilpailu jo lähtöviivalle) jos kilpailla tarvii tarvittaessa voin kilpailla palkinnon annan mielelläni toiseksi tulleelle miksi ei voi ainakaan parempaa saada kun ei parasta saanu miksi ihmisestä kun on turha kilpailla ja saman olen tehny jos musta kilpailee järjestäny sen toiseksi parhaan vaihtoehdon pitän vaan ensin selvittää millä perustein kilpailee mitä ongelmia voi olla jos ei tutustu ihmiseen jonka kanssa on (ei välttämättä ole edes sellainen jonka kanssa tulee toimeen) mun kanssa toimeen tuleminen parisuhteessa voi olla jopa mahdotonta mulla on erittäin tiukat rajat jos rajojen mukaan mennään ja niissä ei ole joustovaraa yhtään ei edes sen yhden virheen verran (millainen on parisuhde/suhde jossa saa elää kuin olisi heikoillajäillä) johtuu mistä mä olen sairaalloisen mustasukkainen omastani ja se pitää hyväksyä jos mun kanssa suhteessa haluaa olla mä osaan sitä hillitä mu jopa välittämiseni toista kohtaan loppuu helposti jos koen että toinen ei edes arvosta mua vaikka väittää rakastavansa joko alkaa hahmottua millainen olen onko onnistuttu löytämään tarpeeksi kirjoituksiani kannattako kilpailla jostain jota ei edes tunne vain voiton kiilto silmissä minun käsitykseni siitä kuinka suhteet hoidetaan arvostamalla yhdessä sovittuja sääntöjä ja rajoja pettämisen suhteen mulla on raja vaikka muuten suhde toimisi säännöillä pettää ni se oli siinä ei tarvi edes keskustella siitä joten naisille vinkkinä kannattaa tarkkaan harkita raja mistä on itsen helppoa vielä pitää kiinni unien näkemistä ei voi hallita useimmat ei hallitse edes omia ajatuksiaan ja ajatuksesta ei kuulemma ole kuin askel tekoon naisten itsensä sanoma mulle myöskin syitä miksi edes seurustelu ei ole koskaan kuulunut suunnitelmaani lisäksi lähes mahdotonta löytää ainakaan etsimällä naista joka olisi osannu aikuistua vaikka aina itkevätkin miehille etteivät nämä ole riittävän aikuisia mikä osoittaa onko aikuinen vaiko eikö ARVOT (asioiden tärkeysjärjestys elämässä)
- Anonyymi00008
En kirjoittele täällä kenellekään, mutta kommentoin toisinnaan. Sillä taasen ei ole minulle mitään merkitystä, jos joku täällä kirjoittelisi minulle. Ainoastaan irl ratkaisee.
- Anonyymi00009
Aika monellekin. Vain yksi.
- Anonyymi00013
Aina ollut niin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis481482Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641377- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999