Niitä suolaklimppejä puurossa ja saippuamaisia sekä karvaita makuja kaikkialla!! Sekä väsymystä ja muutenkin huonoa oloa varsinkin ruokailujen jälkeen.
Eipä tartte enää ihmetellä
16
201
Vastaukset
- Anonyymi00002
Mikä sinusta palstäijä niin merkittävän henkilön tekisi, että jotkut haluaisi myrkyttää- koetko olevasi polp potpot poo..,poliittinen johtaja. Joku bugi tuli
- Anonyymi00003
Karoliinisen instituutin mytkkytietomittareista seki varmaa selviäis. -sivu
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Karoliinisen instituutin mytkkytietomittareista seki varmaa selviäis. -sivu
Ahaa? No sitte on ruottiin mentävä
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ahaa? No sitte on ruottiin mentävä
Tai ainahan voi kuvitella olevansa jo siellä. Kuulemma.
-sivusta - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tai ainahan voi kuvitella olevansa jo siellä. Kuulemma.
-sivustaKuulemma kaikusi on kiusaantunut kuiva yskäisy jopa täällämain ja se on paljon se
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kuulemma kaikusi on kiusaantunut kuiva yskäisy jopa täällämain ja se on paljon se
Yski sinä vaikka omaa vertas. WHO cares?
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Yski sinä vaikka omaa vertas. WHO cares?
Joo o tämä etelä-pirkanmaan alue on jo laivan kokan päätepiste. Siellä itse innovaatiokeskuksessa voitte toki yrittää yskiä
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joo o tämä etelä-pirkanmaan alue on jo laivan kokan päätepiste. Siellä itse innovaatiokeskuksessa voitte toki yrittää yskiä
Vai mitä surulliset propagandistit- jos edes viialan vihoviimeiset kyl mää sen uskot ei enää usko niin miten muka pitäisitte tammarforin otteessa
- Anonyymi00006
Etkö voi valmistaa itse ruokaasi.
- Anonyymi00011
Palstaäijällä taitaa käydä kotipalvelu kuule. Ymmärrätkö alentuva kpää yhtää mistää mitään?
- Anonyymi00009
Raskaana?
- Anonyymi00010
Meehän sinäkin hirvas muualle palstaäijän aloituksesta mölisemästä. T naiselta
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vasana sinä voit jatkaa pedarimöykkääs jossaki muualla. Palstan puolestaan vaa totean. -sivu
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vasana sinä voit jatkaa pedarimöykkääs jossaki muualla. Palstan puolestaan vaa totean. -sivu
Se ei ole minun kerrontaa se, mutta tuen sitä täysin koskien tätä aloittajaäijää. Kuis se sinun pieniä tighty whiteja hiertää niin kovin muuten? T naiselta
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko minulla syytä olettaa että se on tämä ammattipopulistia leikkivä penska vai joku muu sekundaarinen selostaja
- Anonyymi00017
Ja taas kaappasivat viestin vastauksista päätellen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362759Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122549100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372258Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201861Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo371547Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511545- 381473
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251353- 271178
- 241114