Siveysvyö

Anonyymi-ap

Moi
Onko nykyään kuinka yleistä että mies käyttää siveysvyötä
Millaisia te käytätte
Minkä kokoisia ja minkäkokoinen kulli teillä on

9

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mulla on iso kulli ja se tuottaa hankaluuksia häkin löytämisessä. Levossa 10 cm ja ø 4 cm.Mulle teetettiin 3D-tulostimella omiin mittoihin sopiva, mutta ei sekään ihan täydellinen ole tai ainakin vaatik opettelua. Ehkä hankin sellaisen vyön, joka pitää sitä paikallaan.

Kyllä meillä homojen keskuudessa jonkun verran näkee tai sitten mä oon jossain kuplassa.

• Anonyymi00002

Meillä vaimo tykkää kovasti kun olen lukittuna

Seksiäkin on enemmän lukittuna

• Anonyymi00003
    • Anonyymi00004

Heinolan sedällä on tälläinen hippulihäkki, mitä se kovasti aina yrittää tiirikoida auki

• Anonyymi00006

Näin kertoo itse heinolan sedän iskä ihguu

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Näin kertoo itse heinolan sedän iskä ihguu

Kyllä Niuvanniemen peden käsialaa oli ihqu keharivastaus, älä yhtään yritä.

• Anonyymi00007

Itse hitsailin kätevänä tälläisen häkin harjateräksen pätkistä, mitä varastin rakennustyömaalta. Kivasti repii titiriä kun rälläkällä katkottu ne harjateräkset ja reunat teräviä. Sain jo kivan tulehduksenkin hippulin kautta tästä häkistä

• Anonyymi00011
        UUSI

Aika turhaa työtä teit, saman lopputuloksen saat kun työnnät patukkasi muurahaispesään tai tarjoat siitä piimää siilille!

• Anonyymi00009
      UUSI

En käytä vyötä, mutta vaimoni pyytää että en runkkaa. Hän voi runkata minua kun olen sen tarpeessa. Niin hän tekee kin. Välillä pitkittää ja pitkittää, lopussa laukean ilman kosketusta. Harvoin kiihottaa minut pukeutumalla mummo alusvaatteisiin ja runkaa minulle kahdet orkut putkeen lopettamatta välillä. Se tekee kyllä kullin todella araksi. Mutta on upeeta. Joskus avaa vetoketjuni kun ajan autoa. Hetken päästä pn pakko pysäyttää auto. Olen nelinkontin sängynpäällä ja hän lypsää minua. Naitä on eri versioita monia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      837
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      739
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      628
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe