Siveysvyö

Anonyymi-ap

Moi
Onko nykyään kuinka yleistä että mies käyttää siveysvyötä
Millaisia te käytätte
Minkä kokoisia ja minkäkokoinen kulli teillä on

9

555

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mulla on iso kulli ja se tuottaa hankaluuksia häkin löytämisessä. Levossa 10 cm ja ø 4 cm.Mulle teetettiin 3D-tulostimella omiin mittoihin sopiva, mutta ei sekään ihan täydellinen ole tai ainakin vaatik opettelua. Ehkä hankin sellaisen vyön, joka pitää sitä paikallaan.

Kyllä meillä homojen keskuudessa jonkun verran näkee tai sitten mä oon jossain kuplassa.

• Anonyymi00002

Meillä vaimo tykkää kovasti kun olen lukittuna

Seksiäkin on enemmän lukittuna

• Anonyymi00003
    • Anonyymi00004

Heinolan sedällä on tälläinen hippulihäkki, mitä se kovasti aina yrittää tiirikoida auki

• Anonyymi00006

Näin kertoo itse heinolan sedän iskä ihguu

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Näin kertoo itse heinolan sedän iskä ihguu

Kyllä Niuvanniemen peden käsialaa oli ihqu keharivastaus, älä yhtään yritä.

• Anonyymi00007

Itse hitsailin kätevänä tälläisen häkin harjateräksen pätkistä, mitä varastin rakennustyömaalta. Kivasti repii titiriä kun rälläkällä katkottu ne harjateräkset ja reunat teräviä. Sain jo kivan tulehduksenkin hippulin kautta tästä häkistä

• Anonyymi00011

Aika turhaa työtä teit, saman lopputuloksen saat kun työnnät patukkasi muurahaispesään tai tarjoat siitä piimää siilille!

• Anonyymi00009

En käytä vyötä, mutta vaimoni pyytää että en runkkaa. Hän voi runkata minua kun olen sen tarpeessa. Niin hän tekee kin. Välillä pitkittää ja pitkittää, lopussa laukean ilman kosketusta. Harvoin kiihottaa minut pukeutumalla mummo alusvaatteisiin ja runkaa minulle kahdet orkut putkeen lopettamatta välillä. Se tekee kyllä kullin todella araksi. Mutta on upeeta. Joskus avaa vetoketjuni kun ajan autoa. Hetken päästä pn pakko pysäyttää auto. Olen nelinkontin sängynpäällä ja hän lypsää minua. Naitä on eri versioita monia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olisko jo aika?

Voisitko jo viimein puhua tai avata edes yhteydet sen mahdollistamiseksi.
      Ikävä
      116
      1380
    2. Kuin moni sun

Perään on jäänyt itkemään?
      Ikävä
      99
      828
    3. Hyvä tietää

Onko jotain, mitä hänen olisi hyvä tietää?
      Ikävä
      57
      728
    4. Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?

Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2
      Maailman menoa
      123
      726
    5. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      84
      692
    6. Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi

Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett
      Maailman menoa
      112
      675
    7. Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus

Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai
      Ikävä
      36
      663
    8. Hei gaggelibylly ootko valmis?

Tuun kohta hakee sut ratsullani miesprinsessa ❤️
      Ikävä
      77
      580
    9. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      49
      540
    10. Martinalle onnea

Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      529
    Aihe