Moi
Onko nykyään kuinka yleistä että mies käyttää siveysvyötä
Millaisia te käytätte
Minkä kokoisia ja minkäkokoinen kulli teillä on
Siveysvyö
9
498
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mulla on iso kulli ja se tuottaa hankaluuksia häkin löytämisessä. Levossa 10 cm ja ø 4 cm.Mulle teetettiin 3D-tulostimella omiin mittoihin sopiva, mutta ei sekään ihan täydellinen ole tai ainakin vaatik opettelua. Ehkä hankin sellaisen vyön, joka pitää sitä paikallaan.
Kyllä meillä homojen keskuudessa jonkun verran näkee tai sitten mä oon jossain kuplassa. - Anonyymi00002
Meillä vaimo tykkää kovasti kun olen lukittuna
Seksiäkin on enemmän lukittuna - Anonyymi00003
Harvassa paikassa niin iso valikoima eri kokoja kuin nurkalla, https://www.nautintonurkka.com/collections/bdsm-lelut
- Anonyymi00004
Heinolan sedällä on tälläinen hippulihäkki, mitä se kovasti aina yrittää tiirikoida auki
- Anonyymi00006
Näin kertoo itse heinolan sedän iskä ihguu
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Näin kertoo itse heinolan sedän iskä ihguu
Kyllä Niuvanniemen peden käsialaa oli ihqu keharivastaus, älä yhtään yritä.
- Anonyymi00007
Itse hitsailin kätevänä tälläisen häkin harjateräksen pätkistä, mitä varastin rakennustyömaalta. Kivasti repii titiriä kun rälläkällä katkottu ne harjateräkset ja reunat teräviä. Sain jo kivan tulehduksenkin hippulin kautta tästä häkistä
- Anonyymi00011UUSI
Aika turhaa työtä teit, saman lopputuloksen saat kun työnnät patukkasi muurahaispesään tai tarjoat siitä piimää siilille!
- Anonyymi00009UUSI
En käytä vyötä, mutta vaimoni pyytää että en runkkaa. Hän voi runkata minua kun olen sen tarpeessa. Niin hän tekee kin. Välillä pitkittää ja pitkittää, lopussa laukean ilman kosketusta. Harvoin kiihottaa minut pukeutumalla mummo alusvaatteisiin ja runkaa minulle kahdet orkut putkeen lopettamatta välillä. Se tekee kyllä kullin todella araksi. Mutta on upeeta. Joskus avaa vetoketjuni kun ajan autoa. Hetken päästä pn pakko pysäyttää auto. Olen nelinkontin sängynpäällä ja hän lypsää minua. Naitä on eri versioita monia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23837Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat284739- 93727
- 109636
- 34628
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550