olla rakastunut kaivattuusi?
Miltä tuntuu kehossa
26
493
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä sen kehossa huomaa
- Anonyymi00002
Mä ainakin virkistyn, kun on mahdollista nähdä hänet.
- Anonyymi00003
Hymyilen
- Anonyymi00004
- Anonyymi00005
Juu...hymyilen
- Anonyymi00006
En kerro ❤️
- Anonyymi00007
Kyllä se syö minua sisältä päin
- Anonyymi00008
Alkaa vituttaa...
- Anonyymi00010
Pelkkä ajatus nakkaa säkeneet päästä varpaisiin. Kun nähdään niin ei tiedä mihin pitäisi katsoa ettei paljasta liikaa...✨
- Anonyymi00011
Miltä se muka voisi tuntua kehossa rakkaus vaatii luottamusta ja sitä että toisen tuntee voidakseen edes sanoa rehellisesti tätä rakastavansa mä olen siitä harvinainen poikkeus että mä osaan halutessani kuvailla yksityiskohtaisen tarkkaan mitä tunnen toista kohtaan silti en voi rehellisesti sanoa rakastavani koska pidän itse itseäni kyvyttömänä rakastamaan koska en pysty tuntemaan mitään toista kohtaan jos ei tämä tunne mitään mua kohtaan siltikään en välitä siitä mitä tunnen toista kohtaan miksi hyödytöntä jos ei toinen ole edes omani ettekä uskokkaan miten vähään ihmiset ovat valmiita tyytymään pettymyksen jälkeen olisi vaan aina hyvä selvittää ensin mihin joutu pettymään itseensä vai toiseen jos itseensä pitäisi itselleen tehdä jotain jos toiseen niin ainakin pitäisi katsoa että seuraava on edes vähän parempi kuin mitä edellinen oli muuten on vähintään sama pettymys edessä jos on huonompi mitä luultavammin pettymys on pahempi
- Anonyymi00012
Vipinää kyl tuntuu 😘🤭
- Anonyymi00013
Alkaa myös...vtuttaa
- Anonyymi00014
Minä en ole ollut rakastunut keneenkään pariinkymmneen vuoteen! Ystäväksi haluan suunnilleen samaa ikäluokkaa olevan miehen kuin itse olen ja miehen maksimipuutuuden tulee olla alle 180cm!
- Anonyymi00015
Kaikenlaista tapahtuu, sekin jäykistyy kun on niin puoleensavetävä nainen kyseessä. Mutta se vain yksi muiden tapahtumien joukossa. Varmaan jotain aavistaa tunteistani.
- Anonyymi00017
Niinku uis hyytelössä ja tuulessa.
- Anonyymi00018
Aika kurjalta se tuntuu olo kuin pikkulapsella joka tahtoo vaan syliin.
- Anonyymi00019
Hän tuli halaamaan minua. Sain vain sanottua etten jaksa ja lysähdin hänen halaukseen. Sitten heräsin 🤬
- Anonyymi00020
Taas tätä psykologista skeidaa ja manipulointia jolla saada toisen aivoyhteyksiä ja aivokemioita aktivoitua ns ronkittua viemällä huomion siihen jotta se voimistuu. Tää on taas tätä kontrollointia ja koukuttamista. Ajattelen sitä miltä näytät vessassa.
- Anonyymi00021
Ei tunnu mikään miltään, ei kontaktia, ei näkemistä jne.
- Anonyymi00022
On otettava saikkua, mitä voidaan katsoa alentuneeksi työkyvyksi, mitä ei.......
Hei, ois saunottava, morjens!
Tsemppiä!
hähähähähähähä........
https://m.youtube.com/watch?v=SdUvFsxNH58 - Anonyymi00023
Harmittaa jälkeenpäin ettei nähty
- Anonyymi00024
Olen tyhmä ja ujo pikkupoika. Niin ihan sama.
- Anonyymi00025
Älä väheksy itseäs
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Älä väheksy itseäs
Ihan sama. Ei kiinnosta.
- Anonyymi00027
Siltä kun näkisi herkullisen hampurilaisen paaston jälkeen😄
- Anonyymi00028UUSI
Vähän tyhjältä nykyään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie4096787Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta764325Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1034127Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom443684Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole1373658Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1563642Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut2483559Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi413123Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a143084Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1112839