muiden kuin oman lähisukulaisen kanssa! En muuta tältä alueelta muualle. Eikä minun tee mieli laittaa ruokaa muille, kuin vain omalle lapselleni ja muille omille lapsilleni, silloin kun he käyvät täällä missä asun! Paljon nuoremmalle minulla ei ole mitään sanottavaa, koska en rupea kenenkään hoitajaksi, enkä auttajaksi. Tein sitä työtä nuorempana, mutta enää en tee! Pidän rauhallisesta elämästä, enkä voi sietää sellaista ihmistä, joka huutaa ja räyhää ja haluaa pomottaa!
En halua asua
1
90
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koska paljon nuoremoi henkilö ei tunne minua, hän todennäköisesti luulee minun olevan jotenkin nössö, mutta nössöstä olen kaukana! Minulla on hyvin vahvat omat mielipiteet ja jos minä jotain päätän, se ei siitä muuksi muutu koskaan! Aistin helposti ihmisistä sellaisia asioita, jotka eivät miellytä minua! Ensivaikutelma jo kertoo paljon ihmisestä, samoin kuin se osaako toinen keskustella, vai onko hän lähes tuppisuu. Koska lasteni isä oli todella vähäpuheinen, en halua olla tekemisissä enää koskaan hyvin vähäpuheisen ihmisen kanssa! Jos kaiken muun lisäksi joku on mustasukkainen, se on ehdoton EI sellaiselle henkilölle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875075Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,254472Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1442934- 522531
- 271939
- 561873
- 771814
- 221787