muiden kuin oman lähisukulaisen kanssa! En muuta tältä alueelta muualle. Eikä minun tee mieli laittaa ruokaa muille, kuin vain omalle lapselleni ja muille omille lapsilleni, silloin kun he käyvät täällä missä asun! Paljon nuoremmalle minulla ei ole mitään sanottavaa, koska en rupea kenenkään hoitajaksi, enkä auttajaksi. Tein sitä työtä nuorempana, mutta enää en tee! Pidän rauhallisesta elämästä, enkä voi sietää sellaista ihmistä, joka huutaa ja räyhää ja haluaa pomottaa!
En halua asua
1
120
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koska paljon nuoremoi henkilö ei tunne minua, hän todennäköisesti luulee minun olevan jotenkin nössö, mutta nössöstä olen kaukana! Minulla on hyvin vahvat omat mielipiteet ja jos minä jotain päätän, se ei siitä muuksi muutu koskaan! Aistin helposti ihmisistä sellaisia asioita, jotka eivät miellytä minua! Ensivaikutelma jo kertoo paljon ihmisestä, samoin kuin se osaako toinen keskustella, vai onko hän lähes tuppisuu. Koska lasteni isä oli todella vähäpuheinen, en halua olla tekemisissä enää koskaan hyvin vähäpuheisen ihmisen kanssa! Jos kaiken muun lisäksi joku on mustasukkainen, se on ehdoton EI sellaiselle henkilölle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 196980
- 55772
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119682- 49572
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15516- 49503
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55475
- 41463