kaivattuasi?
itse vastaan köyhä ja kipee 🤣🤣🤣🤣😛 ei stana 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mikä laulu kuvastaa
22
400
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei sua kukaan kaipaa!
- Anonyymi00004
Ei se ketään kaipaa .. haluaa vain kiusata!
Sivusta
- Anonyymi00002
Meil taitaa olla sama kaivattu 😅 ainoa vaan, etten ole ilkeä hänelle.
- Anonyymi00003
Oikeestiko kaipailet täällä jotain?
- Anonyymi00005
Siis jus toi sama laulu. Mites se menikään.
- Anonyymi00022
Koittakaa ymmärtää että J ei kykene muuhun. Kapasiteetti aivoissa ei riitä. Koitetaan olla ymmärtäväisiä.
- Anonyymi00006
Ilmiselvästi kaipaat häntä ylenmäärin.
- Anonyymi00007
Thaimaa kutsuu, on rahaa eikä oo tauteja prkele!
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei muuta kun anna mennä ja kaasua ei tule ikävä meillä on rahaa
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Terve menoa äläkä tule takasin sitten sieltä! 🥱👋🏻
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Senkus menet. Minua Thaimaa ei kiinnosta ja keksin useita kiinnostavampia matkakohteita.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Senkus menet. Minua Thaimaa ei kiinnosta ja keksin useita kiinnostavampia matkakohteita.
Minua kiinnostaa käydä, kieltä haluisin oppia, ennen koronaa kävin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minua kiinnostaa käydä, kieltä haluisin oppia, ennen koronaa kävin.
Minä en ole koskaan ollut erityisemmin tuntenut vetoa Aasiaan tai Afrikkaan matkailualueina. Onneksi jokaiselle löytyy mielensä mukaisia kohteita eikä tarvitse väkipakolla intoutua.
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
*toivoo tsunamia Thaimaahan*
- Anonyymi00008
Sinne vaan!
En lähtisi kirveelläkään. - Anonyymi00011
Mulla Thaikku jo 48 vuotta :)
https://youtu.be/bJLEgLY59hg
Gubbe 77- Anonyymi00020
Ei ollut vaikea arvata pienen munan kanssa taikku on paras valinta
- Anonyymi00014
Köyhä saatan olla mu en kipiä mielummin nii kui rikas ja sairas
- Anonyymi00017
Käykää demarialandian porteista sisälle kaikki.
- Anonyymi00019
Täähtiipöölyyää. Sa mu li Eeedeelmaaaaaaaaaäaaaaaaaaaaaaaaaasaassssssaaaaaaaaaan.
On siis se biisi ja esittäjä. - Anonyymi00021
Pankki rva on yleensä velkanen ja leväperseinen kyylä ja psyko joka toivoo kaikkien kuolemaa että itse saisi kaiken. Vaan toisin on menevä se tarina.
- Anonyymi00023
Kuole ukrainan pummi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1514529Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1983959Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi342689Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102472100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es342209Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks91802Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1181592Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491454- 341325
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241321