iso ikäero

Anonyymi-ap

20v neitsyt. haluaisin niin että joku setämies omistaisi mut kokonaan. ottais paheksuttavan nuoreksi vaimoksi ja pistäis mut heti paksuks, tulisi sisälle joka päivä, missä vaan ja milloin vaan, vaikka julkisella paikalla ihan vaan että kaikki näkee kenen huora oon. teen mitä vaan mitä tahdot, anelen että siität mut syvälle niin että sattuu. saisit esitellä vaimona kateellisille kavereillesi ja vaikka lainata, jos tahdot. siivoan ja kokkaan ja odotan polvillani ovella, että milloin tulet kotiin ja saan palvella sinua ja saisin taas lastin syvälle pilluun. en osaa ajatellakaan muuta, haluan vaan olla jonkun vanhemman miehen tyhmä pikku huora

22

313

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Jos kävis tälläinen estoton isokyrpäinen setä...185/85 ja se 22/6.Nuolen kyllä kunnolla ennenkuin kalua sisään... peppureikää en viitti kysyä edes.

• Anonyymi00001
        UUSI

saat laittaa sinnekin, teen mitä tahansa jos vaan siität mut omaksesi..

• UUSI
        Anonyymi00001 kirjoitti:

Voisin...kukaa oot?

• UUSI
        Anonyymi00001 kirjoitti:

Voisin toki...

• Anonyymi00004
        UUSI
        jarip1964 kirjoitti:

Voisin toki...

Delaa idiootti

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Delaa idiootti

Niinpä kukahan se idiootti on. Arvelisin se joka Klo 04:18 laittaa kommentia ja vielä samaa mitä toistelet päivittäin. Joten mitäs olet delaa daiju.

• UUSI

Oikeesti neitsyt?

• Anonyymi00002
        UUSI

joo... haluisin et joku vanhempi ottais mut kunnolla niinkun pikkutyttö kuuluu.. mut samalla kyl jännittää ja vähän ujostuttaa mut oon aina niin kosteena kun mietin et joku joka on tarpeeks vanha ollakseen mun isä laskis päivittäin spermaa kovin ottein mun pilluun..

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

joo... haluisin et joku vanhempi ottais mut kunnolla niinkun pikkutyttö kuuluu.. mut samalla kyl jännittää ja vähän ujostuttaa mut oon aina niin kosteena kun mietin et joku joka on tarpeeks vanha ollakseen mun isä laskis päivittäin spermaa kovin ottein mun pilluun..

Mee hevon vittuun heinolan setä

• UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Saat todellakin kunnolla...

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mee hevon vittuun heinolan setä

Miksi et ole jo mennyt. Mitäs täällä vielä vingut homo.

• UUSI

Isolla kyrvällä avata sun pikkupillua...

• Anonyymi00006
        UUSI

Hyppää jojoon hönö

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hyppää jojoon hönö

Mitäs hönö et ole vieläkään hypännyt. Uhkailet vaan eikö rohkeus riitä.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hyppää jojoon hönö

No hyppää et sä ihan terve ole. Kukaan normi ihminen ei täällä yöllä kyylää. Klo 04.19 delaa dorka.

• Anonyymi00003
      UUSI

Jotain tais mennä vanhemilla väärin sun kasvatuksessa mu onnea ei luulis olevan vaikea moista löytää

• Anonyymi00007
        UUSI

Trololoo ääliöt tämäkin aloitus

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Trololoo ääliöt tämäkin aloitus

Mistäs sinä sen trololoo ääliö tiedät.

• Anonyymi00008
      UUSI

Kyllä tuollainen oma pikku huora olis ihana
      M43

• UUSI

"Olen täällä auttaakseni sinua saavuttamaan unelmasi

• Anonyymi00013
      UUSI

Upee olisi saada nuori vaimo itselle koulutettavaksi
      M 60v savo

• UUSI

Sääret olkapäille ja molempiin reikiin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      375
      6662
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      75
      4285
    3. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      96
      3672
    4. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      44
      3644
    5. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      127
      3619
    6. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      142
      3585
    7. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      246
      3520
    8. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      39
      3078
    9. Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a
      Maailman menoa
      14
      3064
    10. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      105
      2799
    Aihe