Aprillia aprillia

Anonyymi-ap

17

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Aprillipäivä aprillipiloineen on verrattavissa karnevaaleihin, joita on järjestetty jo keskiajalta lähtien. Huumoria tarvitaan aina, ja huumori ei välttämättä ole Raamatun vastaista. Harraskin kristitty voi hyvillä mielin osallistua karnevaalitoimintaan kohtuuden rajoissa.

      • Anonyymi00002

        Ei voi osallistua mitenkään, vaan pitää jatkuvasti muistaa jeesuksen kärsimys ja kantaa yllään syyllisyyttä ja häpeää.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Ei voi osallistua mitenkään, vaan pitää jatkuvasti muistaa jeesuksen kärsimys ja kantaa yllään syyllisyyttä ja häpeää.

        Olet näköjään vielä lain alla. Laki kuolettaa, mutta Henki tekee eläväksi.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Olet näköjään vielä lain alla. Laki kuolettaa, mutta Henki tekee eläväksi.

        Ei ole mitään henkiä. Mutta uskovaisilla on mielenterveysongelmia.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Ei ole mitään henkiä. Mutta uskovaisilla on mielenterveysongelmia.

        Arvaa mitä...
        myös ateisteilla on mielenterveysongelmia. Ooooo......


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Arvaa mitä...
        myös ateisteilla on mielenterveysongelmia. Ooooo......

        Eivät kuitenkaan usko henkiin. Kyllä uskovaisten mt-ongelmat ovat pahempia ja niitä on enemmän, vaikkakin ehkä salatumpia, kuten heidän suljetut lahkonsakin.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Eivät kuitenkaan usko henkiin. Kyllä uskovaisten mt-ongelmat ovat pahempia ja niitä on enemmän, vaikkakin ehkä salatumpia, kuten heidän suljetut lahkonsakin.

        Tuosta nyt ei ole mitään faktaa esittää, se on vaan sinun mielipiteitäsi. Minun mielipide on, että uskovaisilla on vähemmän mielenterveysongelmia, eikä läheskään kaikki uskovaiset kuulu mihinkään lahkoihin.
        Sekään, että ei usko henkiin, ei ole minusta mitenkään ainakaan ihmistä korottava asia, niin paljon niistäkin on maailmassa kokemuksia.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Tuosta nyt ei ole mitään faktaa esittää, se on vaan sinun mielipiteitäsi. Minun mielipide on, että uskovaisilla on vähemmän mielenterveysongelmia, eikä läheskään kaikki uskovaiset kuulu mihinkään lahkoihin.
        Sekään, että ei usko henkiin, ei ole minusta mitenkään ainakaan ihmistä korottava asia, niin paljon niistäkin on maailmassa kokemuksia.

        Erittäin paljon on ollut lahkojen hyväksikäyttötapauksia, alistamista ja orjuuttamista, manipulointia ym. Sekä seksuaalista, että taloudellista. Uskontojen uhrien kautta kerrotut kertomukset ja muut julkisuuteen tulleet tapaukset ovat karua luettavaa. Lahkoihin nimenomaan kuuluu suurin osa uskovaisista, kaikkein fanaattisimmat. Uskokoon henkiin ja satuihin kaikki, jotka haluavat, mutta pitäisi jättää heikkomielisten manipulointi niillä pois. Kuitenkaan noista kokemuksista ei ole minkäänlaista tieteellistä näyttöä, edelleenkään, missään.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Erittäin paljon on ollut lahkojen hyväksikäyttötapauksia, alistamista ja orjuuttamista, manipulointia ym. Sekä seksuaalista, että taloudellista. Uskontojen uhrien kautta kerrotut kertomukset ja muut julkisuuteen tulleet tapaukset ovat karua luettavaa. Lahkoihin nimenomaan kuuluu suurin osa uskovaisista, kaikkein fanaattisimmat. Uskokoon henkiin ja satuihin kaikki, jotka haluavat, mutta pitäisi jättää heikkomielisten manipulointi niillä pois. Kuitenkaan noista kokemuksista ei ole minkäänlaista tieteellistä näyttöä, edelleenkään, missään.

        Hyväksikäyttötapauksia, alistamista ja orjuuttamista, manipulointia ym. sekä seksuaalista, että taloudellista, tapahtuu maailmassa jatkuvasti ja aivan varmasti paljon enemmän uskomattomien piireissä.

        Jumala kun ei paljon perusta noista tieteellisistä tutkimuksista, eikä vertaisarvioinneista. Hän puhuu ja toimii sillä tavalla kuin haluaa, ei niinkuin ihmiset haluaa.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Hyväksikäyttötapauksia, alistamista ja orjuuttamista, manipulointia ym. sekä seksuaalista, että taloudellista, tapahtuu maailmassa jatkuvasti ja aivan varmasti paljon enemmän uskomattomien piireissä.

        Jumala kun ei paljon perusta noista tieteellisistä tutkimuksista, eikä vertaisarvioinneista. Hän puhuu ja toimii sillä tavalla kuin haluaa, ei niinkuin ihmiset haluaa.

        Lahkot kummasti ovat tulleet tunnetuiksi juuri tuosta heikompiensa alistamisesta, manipuloinnista ja hyväksikäytöstä. Tuo sinun selityksesi on sama selitys kuin suvakkien "raiskaahan ne suomalaisetkin". Mutta otetaanpa se suhdeluku...

        Joulupukki ei paljon perusta noista tieteellisistä tutkimuksista, eikä vertaisarvioinneista. Hän puhuu ja toimii sillä tavalla kuin haluaa, ei niinkuin ihmiset haluaa.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Lahkot kummasti ovat tulleet tunnetuiksi juuri tuosta heikompiensa alistamisesta, manipuloinnista ja hyväksikäytöstä. Tuo sinun selityksesi on sama selitys kuin suvakkien "raiskaahan ne suomalaisetkin". Mutta otetaanpa se suhdeluku...

        Joulupukki ei paljon perusta noista tieteellisistä tutkimuksista, eikä vertaisarvioinneista. Hän puhuu ja toimii sillä tavalla kuin haluaa, ei niinkuin ihmiset haluaa.

        Joulupukkihan tekee juuri niinkuin ihmiset haluaa, tuo lahjoja jouluna lapsille ja jopa aikuisille ja ajelee pororeellä vaikka taivaalla, kun ihmiset niin haluaa.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Joulupukkihan tekee juuri niinkuin ihmiset haluaa, tuo lahjoja jouluna lapsille ja jopa aikuisille ja ajelee pororeellä vaikka taivaalla, kun ihmiset niin haluaa.

        Niinpä, samanlaisia satuja molemmat, sekä joulupukki, että jumala.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Niinpä, samanlaisia satuja molemmat, sekä joulupukki, että jumala.

        No eihän, kun joulupukki tekee niinkuin ihmiset haluaa mutta Jumala tekee niinkuin Itse haluaa.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        No eihän, kun joulupukki tekee niinkuin ihmiset haluaa mutta Jumala tekee niinkuin Itse haluaa.

        Joulupukki ja jumala ovat molemmat ihmisten keksimiä satuja. Molemmat satuolentoja, ei yhtään enempää.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Joulupukki ja jumala ovat molemmat ihmisten keksimiä satuja. Molemmat satuolentoja, ei yhtään enempää.

        Se on sinun mielipide ja mielipiteitähän maailmaan mahtuu.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Se on sinun mielipide ja mielipiteitähän maailmaan mahtuu.

        Niin on. Satuja löytyy myös maailmasta ja niihin uskovia.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Niin on. Satuja löytyy myös maailmasta ja niihin uskovia.

        Varmasti löytyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe