Aina kun synkkaa hyvin sen työkaverin/kurssikaverin/harrastustutun kanssa, ajattelen, että ehkä tästä voisi tulla jotain. Mutta kuten aina, sillä on jo poikaystävä.
Taidan luovuttaa.
Kaikki naiset ovat varattuja
23
383
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaikki miehetkin on aina varattuja.
Sellasta se on. Työnantaja vie heti 8 tuntia päältä ja toinen mokoma nukkumiseen. Loppuaika on työmatkoja, syömiset, kaupassa käynnit. Ei jää kuin vartti sinne toinen tänne. Siinä ei kovin syvällisiin keskusteluihin ehdi syventyä. Että sen suhteen on paras kirjottaa vaan tänne. Että siitä ei kannata pahastua, jos on varattu, koska nää viimeset ajat oon varannu teille.
- Anonyymi00013
Toi voi olla monella myös hyvä keino välttää toisen itsensä tyrkyttäminen toiselle? Ei kiinnosta seurustelu sillä hetkellä, eikä halua, jollei sitten kohtaan täydelliseltä tuntuvaa ehdokasta itselle? Lauri Markkanen/ pressamme A. Stubb ym. sinkkuna ollessaan, harva nainen olisi kieltäytynyt heidän aktiivisuutta ja halua häneen? Oletan miehenä näin.
- Anonyymi00002
Ei ole este vain pieni hidaste.
- Anonyymi00003
Minä en ole varattu, koska haluan olla sinkku.
- Anonyymi00004
Miksi kaikkien elämän tarkoituksena tuntuu olevan pariutuminen? Ei ole pakko pariutua. Yksin tänne tultiin ja yksin lähdetään, niin miksi ei voi olla siinä välissäkin yksin. Kellään ei kuitenkaan loppupeleissä ole muuta kuin oma itse.
Näinhän se on. Mutta voitasko pikkuhiljaa alkaa harkitteen sitä kommuunia, ettei ihan ypöyskin täällä tarvis olla. Siinä ei tarvi miettiä ollaanko parillinen vai sinkku. Kaikille samat mahdollisuudet asumiseen ja toimimiseen.
- Anonyymi00014
Parasta elämässä on tulla itsensä kanssa toimeen kohdusta hautaan. Näin Veskukin toi julki viime metreillä, että älä koskaan petä itseäsi mm. valheilla, ole reilu ja hyvä itsellesi aina. Itsesi kanssa sinun on aina tultava toimeen, joten arvosta itseäsi.
- Anonyymi00005
Sama täällä mutta olen nainen. Minä ajattelin nyt pitkästä aikaa alkaa treffailemaan, jos vastaan sattuisi jokin täysin mielenkiintoinen vapaa ja sopiva mies. Olen ollut aika pitkään jo sinkkuna ja haaveitakin on elämälle.
- Anonyymi00006
Mitäpä jos kohtaisit heidät potentiaalisina ihan vaan ihmisinä etkä lokerois heti "vaimomatskuksi". Et sinäkään haluaisi tulla kohdelluksi vain jonain oletusarvona, karkuun pinkoisit. Niin tekee ne muut jotka olisivat vapaina, mutta haistaa jo kilsan päähän että sulla on asennevamma päällä eivätkä voi olla rennosti seurassasi.
- Anonyymi00007
Kummallinen viesti.
- Anonyymi00008
Samaa mietin. On tosi ahdistavaa yrittää tutustua ihmisiin, joiden odotusarvo on, olisiko tästä kumppaniksi. Siksi viihdyn paremmin varattujen kanssa. Ei tarvitse miettiä, yrittääkö tuo iskeä.
Naiselta Anonyymi00008 kirjoitti:
Samaa mietin. On tosi ahdistavaa yrittää tutustua ihmisiin, joiden odotusarvo on, olisiko tästä kumppaniksi. Siksi viihdyn paremmin varattujen kanssa. Ei tarvitse miettiä, yrittääkö tuo iskeä.
NaiseltaJuu, perheellisten kanssa saa aikaan parempia keskusteluja. Mieluummin lastenhoidosta kuin shoppailemisesta.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kummallinen viesti.
No mutta löytyihän sinullekin omahyväinen tästäkin guben yksinpuheluketjusta yksi ”naisen” kommentti mitä päivitellä. T
- Anonyymi00009
Epätoivo paistaa miehestä ainakin läpi naiset ei halua epätoivoista miestä miksi liian suuri todennäköisyys että vaihtaa seuraavaan heti paremman kohdattuaan jättävät vaan ilmottamatta sille jonka kanssa ovat nainen taas useimmiten päättää parisuhteensa paremman kohdattuaan (miksi en tyydy oleman vaihtoehto naiselle) ajatuksena miehille jo kehitys loppuu suhteessa ni odota vain sitä hetkeä kun kohtaa paremman (mitä tarkoittaa elinikäinen oppiminen)
- Anonyymi00010
Siltä varalta opettelin että jos ehkä joudun tyytymään olemaan vaihtoehto olen ainakin se paras niistä elämän arvot taas on ne millä se seulonta olisi suotavampaa tehdä jos ei arvot suhteessa kohtaa on vääränlaisen ihmisen kanssa
- Anonyymi00012
Wanhusnaiset, rumapainoiset ja tatuoidut ovat etupäässä parittomia, ap varmaankin tarkoittaa että kaikki parisuhdekelvolliset naiset ovat jo parillisia.
- Anonyymi00015
Jaa mikä hiton wanhusnainen? Itse olen 52, ylipainoinen ja muutama tatuointikin ja silti olen kihloissa. No ehkä se on mun mukava luonne mihin mieheni minussa ihastui.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jaa mikä hiton wanhusnainen? Itse olen 52, ylipainoinen ja muutama tatuointikin ja silti olen kihloissa. No ehkä se on mun mukava luonne mihin mieheni minussa ihastui.
Naiskäsitteitä:
10+ == kuumanainen
20+ == kaunotarnainen
30+ == ylijäämänainen
40+ == ikänainen
50-999 == wanhusnainen - Anonyymi00017
Tykkään mainita joka paikassa ja välissä ikäni ja syntymävuoteni. Vihdoinkin mua aletaan ottaa vakavasti. Mutta edelleenkin on niitä, jotka ig: ssa kinuaa, että jos menisit Of: iin, niin maksaisin mitä vaan ja ostaisin vaikka niitä sun markkinoimia tuotteita. Vielä täytyy odottaa, että vanhenisi kunnolla, että joku arvostaisi oikeasti mun tekemisiä.
Wanhusnainen56 - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tykkään mainita joka paikassa ja välissä ikäni ja syntymävuoteni. Vihdoinkin mua aletaan ottaa vakavasti. Mutta edelleenkin on niitä, jotka ig: ssa kinuaa, että jos menisit Of: iin, niin maksaisin mitä vaan ja ostaisin vaikka niitä sun markkinoimia tuotteita. Vielä täytyy odottaa, että vanhenisi kunnolla, että joku arvostaisi oikeasti mun tekemisiä.
Wanhusnainen56Valehtele!! Ei kukaan halua nähdä ton ikästä vähissä vaatteissa Onlyvansissa!!!
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Valehtele!! Ei kukaan halua nähdä ton ikästä vähissä vaatteissa Onlyvansissa!!!
Näköjään joku haluaa. Onhan siellä se joku Susanna Pent..eikö sekin ole 50+? Hassua vaan, että ainakin somessa hänellä on tosi vahvat filtterit. Luulis et jos "uskaltaa" olla Of: ssa, uskaltais olla ilman niitä.
- Anonyymi00020
Suurin osa naisista on pellejä suurin osa miehistä tosissaan miettikäähän ihmiset miksei suhteet onnistu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031090- 64911
- 65869
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait228761Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies87734Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22688