Olenko joku lapsi sulle?
Ajatteletko minua edes naisena?
52
734
Vastaukset
- Anonyymi00001
Wauvva
- Anonyymi00002
Itse voit ilmaista miten haluat sinua lähestyttävän.
- Anonyymi00004
Naisena.
- Anonyymi00005
Naisena joka haluaa sinua seksuaalisesti.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Naisena joka haluaa sinua seksuaalisesti.
Omasta ilmaisusta ja halusta se on sitten kiinni. Jos vanhempi mies on hyväkäytöksinen, hän ei ole kovin tunkeileva naista kohtaan, koska naisen täytyy tehdä tuttavuutta miehen kanssa täydellisen vapaaehtoisesti ja pakottomasti.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Omasta ilmaisusta ja halusta se on sitten kiinni. Jos vanhempi mies on hyväkäytöksinen, hän ei ole kovin tunkeileva naista kohtaan, koska naisen täytyy tehdä tuttavuutta miehen kanssa täydellisen vapaaehtoisesti ja pakottomasti.
Niin on. ❤️
- Anonyymi00026
Sinä ainakin selvästi pidät jotain naista lapsena jolle huomauttelet eri aiheista naisia chomahtavasti esittävän avauksissa
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sinä ainakin selvästi pidät jotain naista lapsena jolle huomauttelet eri aiheista naisia chomahtavasti esittävän avauksissa
Täällä tuskin tunnistellaan nuoria naisia kun tiedetään et nuorta naista voi esittää esim. eläkeellä oleva mies, mutta se on hänen häpeänsä, kukaan järkevä ei ajattele tunnistavansa täällä heitä, vaan ajattelee paremminkin naista joka oikeassa elämässään voisi vaikuttaa.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Täällä tuskin tunnistellaan nuoria naisia kun tiedetään et nuorta naista voi esittää esim. eläkeellä oleva mies, mutta se on hänen häpeänsä, kukaan järkevä ei ajattele tunnistavansa täällä heitä, vaan ajattelee paremminkin naista joka oikeassa elämässään voisi vaikuttaa.
No sinäpä sen aloittajaäijä muotoilitkin hengästyttävällä temmolla mitä teet ja tuotat tänne elämänkoululaisten pelikentälle
- Anonyymi00040
Anonyymi00034 kirjoitti:
No sinäpä sen aloittajaäijä muotoilitkin hengästyttävällä temmolla mitä teet ja tuotat tänne elämänkoululaisten pelikentälle
Sinulla on pakonomainen tarve puhua asioista sillä. tavalla kun ne eivät ainakaan ole. Sen voisi selittää, että olet myös patologinen valehtelija, punainen lanka on jotenkin koko ajan hukassa.
- Anonyymi00048
Anonyymi00040 kirjoitti:
Sinulla on pakonomainen tarve puhua asioista sillä. tavalla kun ne eivät ainakaan ole. Sen voisi selittää, että olet myös patologinen valehtelija, punainen lanka on jotenkin koko ajan hukassa.
Ihanko totta palstaäijän lapsellisiin esityksiin nojaava misogyyninen spede? T
- Anonyymi00003
Eräs nuorempi merkitsee vähän kaikkea eikä pelkästään jotain yhtä asiaa. m-n
- Anonyymi00007
Sinä varmaan, kun kysyitkin.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinä varmaan, kun kysyitkin.
Lisään vielä, että mikä lie tähän kommenttiin liittynyt kysymys oli sääntöjenvastainen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Lisään vielä, että mikä lie tähän kommenttiin liittynyt kysymys oli sääntöjenvastainen.
Laitoin vain että : Who cares? Kiusaajat taas paikalla 😂
- Anonyymi00024
Anonyymi00014 kirjoitti:
Laitoin vain että : Who cares? Kiusaajat taas paikalla 😂
Näin sen kyllä, paitsi en ymmärtänyt, että miksi se poistettiin.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Näin sen kyllä, paitsi en ymmärtänyt, että miksi se poistettiin.
Oli muuta kuin sitä rakasta äidinkieltämme.
- Anonyymi00039
Anonyymi00025 kirjoitti:
Oli muuta kuin sitä rakasta äidinkieltämme.
Ja näköjään on edelleenkin muuta.
- Anonyymi00008
Ainoastaan erikoistapauksessa saat avata oven ite, niin päätteleppä siitä.
- Anonyymi00010
Kyllä.
Ei.
Olet aikuinen ja nainen, jonka uskon osaavan kertoa, mitä haluaa.- Anonyymi00013
Osaan kertoa kyllä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Osaan kertoa kyllä.
Pettäjä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Pettäjä.
Kiusaaja.
- Anonyymi00027
Onko tämä naista päälleliimatun räikeästi esittävälle äijälle tulkutus aikuismaista käytöstä? Ei ole
- Anonyymi00041
Anonyymi00013 kirjoitti:
Osaan kertoa kyllä.
A. Osaat kertoa "Kyllä", kun kysyn "haluatko?"
B. Osaat kertoa kuinka monta tilaisuutta hukattu, kun päiviä on X ja tilaisuuksia päivässä 3.
C. Osaat kertoa mitä haluat, kun vastaan puhelimeen tai avaan oven.
- Anonyymi00016
Kuka ketä
- Anonyymi00017
Kaikkea sinäkin ajattelet 😯
- Anonyymi00020
Ajattelen sinua trollina.
- Anonyymi00028
Mää ajattelen sekä tätä naista esittävää aapeeta, että sinua trollina. T naiselta
- Anonyymi00037
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mää ajattelen sekä tätä naista esittävää aapeeta, että sinua trollina. T naiselta
Ajattelen myös sinua trollina.
- Anonyymi00050
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ajattelen myös sinua trollina.
Voi ei, no on se hyvä kun voit omassa pienessä kupolissa marssia meidän naisten yli ja fantasioida, että joku aloittaja on joku nainen jota nk hallinnoit täällä hyvin omahyväisesti. Jossain vaiheessa taisit jankuttaa ns kaikille, eli minulle ja toiselle kommentoijalla, että mitään gubbea tai palstasetää ei ole olemassa titityy olet
- Anonyymi00021
Aikuisena keskustelukumppanina
- Anonyymi00022
Joku roti kaikessa pitää olla. Itse en koskisi missään nimessä omaa ikää paljoakaan nuorempiin naisiin. Todellisuudessa ei ole mahdollisuutta vanhempiinkaan.
- Anonyymi00029
Nyt taidat mister pinokkio, eli aapee hieman jauhaa skaa jo ihan patologisesta kysymyksenasettelusta päätellen. Esitä niitä teinejä näille järjen riemuvoitoille kans välillä taas. Niin uskottavaa että esim yläkouluikäinen kyselee seurusteluasioista ”boomerien” kakin heitto kanavalla
- Anonyymi00023
Tottakai olet nainen minun silmissä. En ole itekään kovin pitkä. m>n
- Anonyymi00030
Olisitko apmies noin 172,5 cm esim? Tietäjät tietää tai muistaa kerrronnan
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Olisitko apmies noin 172,5 cm esim? Tietäjät tietää tai muistaa kerrronnan
En ole ap mies, enkä ikinä halua ollakaan palstahäirikkö.
- Anonyymi00033
Kaivattuaniko. No harvemmin kyllä. Kyllä hänestä varmaan komean naisen sais 😅 En kyllä mun lapset on pienempiä.
- Anonyymi00035
😳🫣😖
- Anonyymi00036
Kuinka vaan voit soittaa. Ei muuta
- Anonyymi00038
Silloi kun mies sanoo naiselleen voi kulta pieni kohtelee tämä naistaan kuin lastaan
- Anonyymi00052
Kyllä minä olen ainakin täällä havainnut vähän tärähtäneiden tätien hymistelevät vastaavaa naista esittävälle sedälle. Tee
- Anonyymi00043
Jos on ainakin 20v, eikä näytä lapselta, niin en kyllä ajattele lapsena. Eri asia toki sitten, kannattaako silloin jahdata tällaisia vanhuksia. En voi ainakaan suositella.
- Anonyymi00044
Ihmiset ovat niin oudon tyhmiä noissa ikäasioissa. Ajatellaan et kaikki hiukankin vanhemmat miehet ovat samanlaisia harmaavarpuja, isolla vatsalla ja egolla varustettuja. Ajatellaan jopa niin, että ikä vaikuttaa luonteeseen, esim. 60-vuotiaan ajavat mielellään "rallia" kiikkustuolin kanssa, vieressä istuvan muorin kiikkustuolin kanssa. Voi hyvä sylvi. Totta on et ihmisissä on henkisesti ja fyysisesti valtavasti eroja iästä huolimatta ja maailman tyhmintä nähdä mielessään se pahin skenaario tietyn ikäisestä ihmisestä.
- Anonyymi00047
Älähän nyt hermot ei kestäisi puolta minnuttiakaan. Kärsimysten tie tämä on.
- Anonyymi00049
Tavoitellaanko tässä jotain brittilehdistön skandaalinomaista tarinankerrontaa
- Anonyymi00051
Ja kyllä, jotkut miehet ovat avoimen kiinnostuneita lapsekkaista naisista, selvästi itseään nuoremmista. Myös narsistit kohtelevat naista osaamattomana ylhäältäpäin
- Anonyymi00053
Olet suurin osa tupakoivista ja alkoholia käyttävistä ihmisistä ovat vitun surkeita ahdas mielisiä ihmisiä ohan itsekurittomia ihmisiä
- Anonyymi00054
Vaadin että ihmisten tulee olla siveyden sipuleita! Niin kuin minäkin olen!
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Vaadin että ihmisten tulee olla siveyden sipuleita! Niin kuin minäkin olen!
En anna itselle enkä muille piiruakaan periksi, pitää olla täysin nuhteeton ja elämä kunnossa, muuten mun elinpiirin ei pääse😂
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
En anna itselle enkä muille piiruakaan periksi, pitää olla täysin nuhteeton ja elämä kunnossa, muuten mun elinpiirin ei pääse😂
Onneks sentään en lue Raamattua
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis481482Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641377- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999