Puolustuskyvyttömiltä leikataan, 2024 vuorossa oli mm. kehitysvammaiset.
Ilmeisesti Purran "ohjauksella" on Juuson päätös leikata satojatuhansia
kehitysvammaisten oppimateriaaleista, vaikka oikeus perusopetukseen
on turvattu Suomen perustuslaissa (❗️) , samoin kuin jokaisen yhtäläinen
oikeus saada kykyjensä ja erityisten tarpeidensa mukaisesti myös muuta kuin perusopetusta.
Kehitysvammaisten ja muiden erityistä tukea tarvitsevien lasten oikeus oppimiseen
ei voi toteutua, jos heille välttämättömien oppimateriaalien tuottaminen
lakkautetaan.
Mihin tämäkin järkyttävä päätös perustui ?
10
139
Vastaukset
- Anonyymi00001
Feikataan tietty koska lintmaaninrn on kova feikkaaja
- Anonyymi00002
Odotellaan rauhassa kun sdp tulee päättäjäksi. Sitten leikataann meiltä jotka pärjäämme hyvin säästämisemme ja monessa työpaikassa puurtamisemme vuoksi. Tulette huomaamaan että niiltä ihan rikkailta ei säästetä sittenkään. Siinä äkkiä samalla lakkaa yritysten pyörät pyörimästä. Ja rikkaiden rahat siirtyvät entistä enenmmä muihin maihin. Mutta katsotaan.
Säästökohtaita etsitään koska rahat ei riitä, se on niin yksinkertaista.- Anonyymi00003
''Heil Purra Sieg heil!!''
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
''Heil Purra Sieg heil!!''
''Sieg heil eins zwei!!''
- Anonyymi00005
Heti kun ne Orpon lupaamat 100000 työllistyvät tilanne kääntyy paremmaksi.
- Anonyymi00006
On pöyristyttävää, että rikkaat menee kaikkien edelle.
Niille on rahaa miljardien edestä, mutta ei muutamaa
kymmentä miljoonaa pienille ryhmille, jotka tarvitsevat
tukensa.
Tässäkin kehitysvammaisten tapauksessa hallitus on rikkonut lakia. - Anonyymi00007
Ei Purraa hetkauta.
- Anonyymi00008
Purrasta ei inhimillisyyttä löydy.
- Anonyymi00009
Petosjytkyhallitus ja petturipurra romahduttivat ja tuhosivat suomen.
- Anonyymi00010
Raaka-Purra tykkää kurjistaa puolustuskyvyttömien elämää entisestään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181