Love is a guided missile

Anonyymi-ap

Tein sulle rakas biisin. Se soi mun päässä kaikista kuulemistani piano kappaleista. Joku on varmaankin keksinyt ton nimenkin joskus, tai se kuulostaa jotenkin tutulta. En osaa soittaa sitä, eikä mulla ole piano, mutta se menee vähän samaan tapaan kuin joku biisi joka mulla on myös mielessä.

10

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

❤️🎵🎶

• Anonyymi00002

Kirjoitin äsken kappaleen ajatuksen ylös viestiin, mutta sitten painoin vahingossa googlen käyttehdot esiin ja viesti katosi. En aio kirjoittaa sitä uudestaan.

• Anonyymi00003

Voi harmi!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Voi harmi!

Se menee silleen eri tasoissa. Ensin ohjus etsii kohteen ja niin, se kappale soitetaan pianolla, pohjalla klassinen ja muuttuva sävelkulku.

Silleen kulkee miten olalta laukaistavan stinger ohjuksen toiminta. Voit katsoa youtubesta.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Se menee silleen eri tasoissa. Ensin ohjus etsii kohteen ja niin, se kappale soitetaan pianolla, pohjalla klassinen ja muuttuva sävelkulku.

Silleen kulkee miten olalta laukaistavan stinger ohjuksen toiminta. Voit katsoa youtubesta.

Kuulostaa hienolta.
        Toivottavasti onnistut sen vielä esittämään rakkaallesi.
        Vaikka laulu- versiona.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kuulostaa hienolta.
        Toivottavasti onnistut sen vielä esittämään rakkaallesi.
        Vaikka laulu- versiona.

Niin en ole ajatellut siihen vakavasti sanoja. Sitä on ehkä hankala sanoittaa rytmikkäästi.

• Anonyymi00004

Ois pitänyt alkaa pianistiksi.

• Anonyymi00009

Tämä on erikoista. Minäkin olen pyöritellyt tuota ajatusta. En säveltä, mutta sanoitusta tuosta aiheesta.

• Anonyymi00010

Mutta uskoisin sen tarinan kuitenkin olevan erilainen mitä nimi antaa olettaa ensimmäiseksi. Sen alku toimii, mutta loppua en vielä tiedä.

• Anonyymi00011

❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2769
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      12
      2559
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2278
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1871
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1572
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1555
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1483
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      28
      1194
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26