1.tie domi(Binghamton rangersin kovanaama domi pelasi kauden pääosin siellä mut vieraili joitain kertoja myös NHL;n new York rangersissa mut pääosa kului ajasta AHL ;n rangersissa ja osoitti sitkeytensä vaikka päätä lyhyempi muita vastustajia mut tuttua dominansia eli alavartalon hurjilla voimatasoilla pyöräyttä usein vastapuolen pois tasapainosta horjuttaen jäihin ja moukaroimalla heitä tarkoilla osumilla josta muodostui myös änärissä domin tappelutaktiikka ja välillä domi käytti myös tuttua taktiikkaa eli nosti pelipaidan vastustajan naamalle ja domi jos kuka liigassa osoitti aktiviisuyutta)
2.dennis vial(luja ja vankka varmaotteinen pakki pystyy pelaan myös hyökkääjänä mut omimillaan pakin roolissa ja ilman hanskoja kaus oli myös vaikuttava että vialin tunnistaa aina siitä että matsit on laadukkaita ja usein maraton-tappeluita )
3.scott Metcalfe((monille voi olla tuntematon nimi jos ei seuraa AHL:ää mut näihin aikoihin oli AHL:n tunnettu tappelija joka otti kauven aikana lukuisia matseja muita kärkinimiä vasttaan)
4.reid Simpson(flin flonin kovanaama osaa myös pelata lätkää mut eritoten tunnettu aktiivisuudesta ilman hanskoja ja ulottuvana pelaajana usein luo hyvin tilaa taitopelaajille ja tappeluissa tunnetusti tekninen ja taktinen )
5.Mario roberge(piskuinen mutta taitava ja kova tappelija jonka lyhyet iskut on kuulemma kaikkein pahimpia iskuja, on todettu näin)
6.Rudy poeschek(kausi meni pääosin AHL-joukkueessa mut kävi myös ylhäällä änärissäkin pyörähtelemässä ja rudy on arvokas voimapelaaja joka käyttää voimaa kun pelaa lätkää ja tappeluissa hän useimmiten aktiivinen iskijä mut pistää myös painoarvoa suojaukselle)
7.Brent severyn(pystyy pelaan pakkina kuin myös hyökkääjänä ja osoitti monissa matseissa ettei häntä ole helppo voittaa joskin ratkaiseva tyrmäysisku puuttuu arsenaalista)
8.Mike stothers(hershey bearsin kovanaama jakoi poliisin tehtävät mm reid simpsonin kanssa)
9.bill huard(kova tekijä myös kun pelaa lätkää mut erityisesti kova tekijä ilman hanskoja)
10.jason simon(huardin seurakaveri utica devilsin joukkueessa otti tunnetusti paljon jäähyjä ja vastasi huardin kanssa mm tappeluista)
AHL 1990-1991 top10 tappeljat
Anonyymi-ap
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581091Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36494Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476