Onko tämä kyseinen tapaus Iisalmesta ja onko jonkinlainen julkis
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Nevö höööööd!! Joku tuntematon kuuluisuus?
- Anonyymi00003
Onks joku laulaja?
- Anonyymi00004
Aikoinaan Pohjois-Savon puhelinluettelosta löytyi Eira Pironetti Iisalmesta. Lieneekö tuon Timon äiti tai mummo. Sukunimi viittaa siihen, että esi-isä on tullut aikoinaan Italiasta.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aikoinaan Pohjois-Savon puhelinluettelosta löytyi Eira Pironetti Iisalmesta. Lieneekö tuon Timon äiti tai mummo. Sukunimi viittaa siihen, että esi-isä on tullut aikoinaan Italiasta.
Olin oikeassa! Suku on lähtöisin Italiasta, mutta on nyt jo täysin suomalaistunut. Jokin kuljetusfirmakin näkyy olevan sillä nimellä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Suomi-neito käynyt Italiassa jakamassa piirakkaa
- Anonyymi00010
Kuitilla vai ilman🤣
- Anonyymi00006
Tais olla tangomarkkinoilla jokunen vuos sitten
- Anonyymi00009
En tunne.
- Anonyymi00011
e e o o p i r u n n ä t t i
- Anonyymi00012
Eikös tää ole se gazoz thaikku vaatetehtaan pieni päärynä poika
- Anonyymi00013
Runkutirunkuti vuan kaikille 👌
- Anonyymi00014
Vähän oli noussut pissi päähän,kerran elvisteli yhes baaria,oli kun omistannu koko paikan🤣
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vähän oli noussut pissi päähän,kerran elvisteli yhes baaria,oli kun omistannu koko paikan🤣
Pö-pö-pörönettikö?????
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7526Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512