Taidan olla vieläkin

Anonyymi-ap

Ihan rakastunut sinuun

17

390

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Auttais varmaan paljon kun kertoisit ketä!!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00010
        UUSI

Se nyt ei ainakaan auttaisi yhtään

• Anonyymi00002
      UUSI

Siltä sä vähän näytätkin.

• Anonyymi00003
        UUSI

Mistä sinä tiedät

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mistä sinä tiedät

Näkeehän sen naamasta tänne asti.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Näkeehän sen naamasta tänne asti.

Eikä näe

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Eikä näe

Näkee kyllä älä yritä yhtään väittää muuta.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Näkee kyllä älä yritä yhtään väittää muuta.

Miten näet

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Eikä näe

Sitten olet vain ”saanut”. Itellä ollut vain lähellä piti tilanteita, mutta selvinnyt puhumalla.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Miten näet

Silmillä vähän huonosti välillä kyllä. Pitäis lasit olla.

• Anonyymi00011
      UUSI

Kivasti kirjoitettu! Rakkaus on pitkäkestoinen ja vaikka se välillä uinuu, sen herättämiseen ei usein tarvita kongia vaan se ajastuu päälle välittömästi rakkauden kohteen ilmaantuessa näkyville. Tunne on myös riittävän ainutlaatuinen ymmärtääkseen kyseessä olevan pitkään kestänyt kaipuu, halu nähdä ja iloita toisen tuomasta hyvästä olosta. Joskus saattaa tunteen ollessa herkimmillään, esiintyä vahvaa halua koskettaa toista vaikka vahingossa sormenpäällä, kuin kokeilla miltä toinen tuntuu ja jääkö sormeen lämmin tunne.
      https://www.youtube.com/watch?v=PgWjjSCF8Bs&list=RDPgWjjSCF8Bs&start_radio=1

• Anonyymi00012
        UUSI

Hienosti kuvattu. Näin se on.

• Anonyymi00013
      UUSI

Kuka keneen tunnetko hänet niin hyvin että voit sanoa rakastavasi häntä oletko varma että hän on ollut rehellinen sinulle tiedätkö mitä rakkaus on ettet vain ymmärtäisi/käsittäisi ihastumista rakastumisena/rakkautena rakastatko häntä vai sitä mitä oletat hänen olevan (mielikuvaa) pystytkö edelleen rakastamaan häntä silloinkin kun menee huonosti sinulla tai hänellä pystytkö rakastamaan pyyteettömästi vai onko rakkaudellasi hinta joka on turhan kallis maksettavaksi hinta kuin hinta rakkaudesta on liikaa miksi se ei ole silloin aitoa rakkautta jos se maksaa yhtään mitään ainoa asia maailmassa jota ei pysty ostamaan siitäkään huolimatta vaikka siitä olisi valmis maksamaan mitä tahansa edes lapseltaan ei saa pyyteetöntä rakkautta rahallakaan lastaan taas pitäisi osata rakastaa että tämä rakastaa vanhempaansa (kuinka vanhempi osoittaa rakkauden lapselleen) olisko olemalla lapselleen läsnä erityisesti silloin kun lapsi vanhempaansa tarvitsee mitä on läsnä olo lapselle olisiko vanhempi joka lastaan kuunteelee silloin kun tällä on vanhemmalleen asiaa toisille taas läheisyys on rakkautta mulle taas on ihan sama olla yksinkin jos ei toinen halua olla lähellä se kuunteleeko ei kiinnosta mä en tykkää puhua edes osaan kyllä pitää keskustelua yllä vaikka tunti tolkulla jos tarve mä tykkään mielummin katsella sen olen oppinu jo pienestä hyvä mulla on taas olla kun toisella on hyvä olla mun kainalossa ei o välttis helppoa hikoilen melko paljon hikoillu jo nuoresta kuulemma johtuu aineenvaihdunnasta

• Anonyymi00014
      UUSI

Siis vieläkin! Miten se nyt sillee...❤️

• Anonyymi00016
        UUSI

En ole ap, mutta Mies on vaan niin..🤩❤️

• Anonyymi00015
      UUSI

rakkauden tunnen aina kun häntä mietin vaikka pois työnsinkin. hän on vaan päässyt ainoana tässä maailmassa niin lähelle minua.

• Anonyymi00017
      UUSI

Ole vain mutta minä en ole enää sinuun pelle apina kun et voi olla ihmismäisesti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      125
      5003
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      173
      3752
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      46
      3198
    4. Pääsiäisen kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä kirjoitus kertoo Riikka Purrasta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus pursuaa halveksivaa, jopa a
      Maailman menoa
      22
      3168
    5. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      39
      1737
    6. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      40
      1279
    7. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      38
      1175
    8. Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.

No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      304
      1098
    9. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      30
      1071
    10. Jos hän pyytäisi luokseen!?

Uskaltaisitko mennä?
      Ikävä
      83
      1036
    Aihe