Parviaisen mukaan 2030- ja 2040-luvuilla Hämeenlinnan keskusta on toivottavasti laajentunut lähemmäs Vanajaveden rantaa.
Onpa upeasti kiteytetty. Eli nyt jäitä hattuun ja saamme jatkaa ihanassa Vismäessä opiskeluamme.
No, sehän laajentuu Visamäkeen...sehän on jo siellä
19
313
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vanhukset ei opiskele HAMKissa joka tulee siirtymään Parviaisen esityksen mukaisesti keskustaan.
- Anonyymi00013
Siinä onkin kuntademokratian liikkuma vara, missä koulu sijaitsee. Ja senkin päättää virkamies.
- Anonyymi00002
Parviaisella aika suppea käsitys keskusta. Käsittänee vain torin ympäristön.
Ja nyt haaveillaan keskustan laajenemisesta Vanajan rantaan, uimahallin viereen.
Niin, tosiaan se HAMK sijaitsee jo nyt Vanajaveden rannalla.
Moottoritieltä pääsee Helsingin ja Tampereen suunnalta melkein pihaan.
Turun ja Lahden suunnasta valtatiet risteävät myös ihan HAMKin vierestä.
Ei tarvitse kulkea ahtaan keskustan läpi.- Anonyymi00003
Ai että kaikki jotka ovat vanajaveden rannalla on sinun mielestäsi keskustaa. Vanajavesi on joki joka on Hämeenlinnan kohdalla tulvinut muodostaen vesialtaan. Sinun tulkintasi mukaan esim Lepaan kampuskin on keskustaa. Aika outoa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ai että kaikki jotka ovat vanajaveden rannalla on sinun mielestäsi keskustaa. Vanajavesi on joki joka on Hämeenlinnan kohdalla tulvinut muodostaen vesialtaan. Sinun tulkintasi mukaan esim Lepaan kampuskin on keskustaa. Aika outoa.
Vanhus pitää Visamäkeä hyvänä paikkana koska on ollut siellä hoidossa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos fossiilit saisivat päättää mikään ei uudistuisi koskaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Itsesi kohdalla se on huono paikka, kun hoito ei tehonnut. Se ei tehonnut ja päästivät sinut pois toivottomana tapauksena.
- Anonyymi00006
Oli päätös mikä hyvänsä. mutta ne kaks sairaalarakennusta ja niitä ympäröivä puisto pitää suojella.
- Anonyymi00007
Maan tasalle vaan tuo entinen kotisi. Mikä on syy että pitäisi jättää pystyyn kulujako haluat maksella.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Maan tasalle vaan tuo entinen kotisi. Mikä on syy että pitäisi jättää pystyyn kulujako haluat maksella.
Maan tasalle vaan kaikki hallintorakennukset, ja kenkää koko veroloisporukalle.
- Anonyymi00008
Kyllä Persut saa taas ääniä ensi kuntavaaleissa.
Ainoa puolue joka tekee järkipäätöksiä.
Kyllä Hämeenlinnalle naureskellaan ihan ympäri Suomen.
Juu, lähtisin pois jos joku kämppäni ostaisi.
Tampere olisi mieluinen upea kaupunki.- Anonyymi00010
Suomen kusipäisin puolue ei saa ääniä kuin kusipäiltä.
- Anonyymi00014
Persreikä kaupunki ei laajene mihinkään.
- Anonyymi00015
Nyt onkin kyse Hämeenlinnasta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Nyt onkin kyse Hämeenlinnasta.
Ihana Vismäki on vanhukselle tuttu ihan muusta yhteydestä kuin opiskelusta.
- Anonyymi00017
Äänet persuille vaan, niin järki voittaa.å
- Anonyymi00019
Kuntavaalit huhtikuussa...Persut ei kannattanut tätä järjettömyyttä.
- Anonyymi00020
Visvamäki.. Rivo nimi !
- Anonyymi00021
Mites nyt perustellaan torinalus parkki ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181