Kuitenkin suurin osa ihmisistä on ihan normaaleja ja terveitä ja silti valitetaan kaikesta. Itte olen autismin kirjolla ja adhd yhtäaikaa + mt-ongelmat ja kaikki fyysiset sairaudet päälle. Ääääääh. No joo, anteeksi. Ymmärrän kyllä. Monella muullakin on pahempia sairauksia. Antakaa anteeksi tämä purkaus.
Ketuttaa lähes kaikki ihmiset nyt
10
217
Vastaukset
- Anonyymi00002
Kuulostat itse ihan samanlaiselta
- Anonyymi00003
No mulla on ihan oikeita ongelmia. Ap
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
No mulla on ihan oikeita ongelmia. Ap
Miten on kenkkuillut? Tsemppiä ongelmiin. Toivottavasti helpottaa pian.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miten on kenkkuillut? Tsemppiä ongelmiin. Toivottavasti helpottaa pian.
En tiedä. Ei mitenkään varmaan. Luulin vaan. Olen niin herkkähipiäinen. Ap
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ketä oikein yrität esittää?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sä olet mikä olet. Ei sun tarvitse mitään anteeks pyytää. Ei imetä toisten pahaa oloa itseemme. Nautitaan me herkät pienistä ja kauniista rauhoittavista asioista. Hyvää yötä😇
- Anonyymi00007
Toivotan parempaa aikaa kevät kesä saapuu et saat terveyden kuntoon olo helpottuu
Kyllä kesä parantaa. Toivotaan kuumaa kesää. Lähtee kaikki säryt. Nivelet, keuhkot ja virtsatiet kuntoon.
- Anonyymi00010
Höpö höpö jokaisella on jotain usko pois enemmän tai vähemmän. Ja ne joilla ei oo. Ei oo vaan tutkittu tarpeeks.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942503Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422284Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132088- 1711570
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85896
- 183878
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 53703