Tietenkin muutkin näkee tämän, mutta ei voi mitään. Haittaako sinua minun sairaudet ja oireyhtymät? Autismin kirjoa ja adhd: ta mulla ei ole todettu, mutta on kyllä niin selvää, että mulla on ne. Tai ainakin minusta itsestäni siltä tuntuu. Ja anteeksi kun taas kirjoitan itsestäni. Haluan vaan, että minua ei käsitettäisi väärin ja minua ymmärrettäisiin.
Mies tämä on vain sulle osoitettu
51
581
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ymmärrät varmaan, että ei sua kukaan täällä tunnista.
- Anonyymi00002
Tunnistaa se mies, koska hän tietää minusta asioita. Ap
- Anonyymi00019
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tunnistaa se mies, koska hän tietää minusta asioita. Ap
Muillakin Suomessa on sairauksia ja oireyhtymiä. Ja ADHD ja autismi.
- Anonyymi00003
Ole vain turvallisella mielellä. Olet arvokas. (sivusta.)
- Anonyymi00018
Mutta haluaisitko seurustella? Sivu
- Anonyymi00004
Sääää oot kyllä liian hauska😂
- Anonyymi00005
Ok. 🙄
- Anonyymi00007
Kerro lisää, mut älä sit liian henkilökohtaista. 😂
- Anonyymi00010
Onko sulla aripipratzolit ottamatta?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sulla taitaa olla.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oletko vähän penkonut roskiksia taas?
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tasais sillai kivasti, järkikin juoksee sit paremmin
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tai sitten olet joku luonnevikainen terveydenhuollosta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tämmöiset kommentit voisi ilmoittaa poliisille.
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oliko hyvät roskat? Lajiteltu oikein? Haistelitko myös? Tai sitten olet se eräs narsistinen naishoitaja. Muuten ei voi kukaan minun lääkityksistä tietää. Ilmoitin tuosta kuitenkin poliisille, niin selviää kuka siellä laittaa julkiselle palstalle toisten yksityisasioita.
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Menetät hoitajan luvat ja työpaikan. Sitten varmaan mietityttää, että oliko tuo kommentti sen arvoista?
- Anonyymi00023
Anonyymi00010 kirjoitti:
Luin ihan huvikseni mahdolliset Aripiprazolin sivuvaikutukset. Ihan järkyttävää luettavaa. Voi aiheuttaa jopa "selittämättömän äkkikuoleman"!
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Luin ihan huvikseni mahdolliset Aripiprazolin sivuvaikutukset. Ihan järkyttävää luettavaa. Voi aiheuttaa jopa "selittämättömän äkkikuoleman"!
Ne mahdolliset äkkikuolemat on varmaankin vain laitettu sen lääkkeen piikkiin, kun ei ole muuta selitystä keksitty.
- Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sehän on tarkoituskin saada pois tuottamattomien ihmisten seasta pois, sama koskee kaikkia mas.lääkkeitä ja hermokipulääkkeitä. Sivuvaikutukset voivat tappaa.
- Anonyymi00038
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tämmöiset kommentit voisi ilmoittaa poliisille.
Niin voi muttei niillä saa kunnon tuomioita.
- Anonyymi00039
Anonyymi00022 kirjoitti:
Menetät hoitajan luvat ja työpaikan. Sitten varmaan mietityttää, että oliko tuo kommentti sen arvoista?
Näitä lukiessa pakostakin tulee mieleen jonku haluavan jäädä kiinni.Miksi näin,ei mitään tietoa.
- Anonyymi00009
Ei ne haittaa minua.
- Anonyymi00021
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00016
ei haittaa kuule.
- Anonyymi00025
Mulla on nuo samat ja ihan todetusti mutta en kyl miehelle tekisi tollast aloitusta tänne. Sille jolla luultavasti samat mutta ilman diagnoosia. En jaksa tätä palstaa. Liikaa sekaannuksia ja tavallaan liikaa paljastunut tätä kautta sellaista ryönää, että oksettaa.
- Anonyymi00026
Otan sinut vaimokseni, ja sitten elämä alkaa hymyilemään. Ihanuuden kanssa.
- Anonyymi00028
Ei haittaa
- Anonyymi00030
Tärkeintä on tietää sairaus, siten voi ymmärtää miten se voi vaikuttaa. Meistä aivan takuulla jokainen sairastuu johonkin sairauteen elämänsä aikana ja ne on otettava vastaan, ei ole paljon vaihtoehtoja. Jos niistä ei tiedä, sitten voi ajatella et tehdään asioita esim. tahallaan tai ilkeyttään. Olen kyllä hyvin joustava ja ymmärtäväinen. Minusta pahin sairaus on epäluotettavuus ja epärehellisyys, mutta onneksi sen voi parantaa halutessaan ilman lääkkeitäkin.
- Anonyymi00032
Tulee epärehellisyys-asiasta mieleeni eräs mt-ongelmista kärsivä, joka jatkuvasti muistutti kuinka ei saa olla epärehellinen ja epäluotettava. Hän jätti kertomatta, että hänellä oli harhoja ja kun muut jättivät hänen mielestään kertomatta asioita, se oli epärehellistä, vaikka tosiasiassa taustalla oli se, että koko tilannetta ei ollut edes tapahtunut. Se oli raskasta.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tulee epärehellisyys-asiasta mieleeni eräs mt-ongelmista kärsivä, joka jatkuvasti muistutti kuinka ei saa olla epärehellinen ja epäluotettava. Hän jätti kertomatta, että hänellä oli harhoja ja kun muut jättivät hänen mielestään kertomatta asioita, se oli epärehellistä, vaikka tosiasiassa taustalla oli se, että koko tilannetta ei ollut edes tapahtunut. Se oli raskasta.
Kuitenkin on aivan eri asia jos epärehellisyys johtuu sairaudesta. Jos sairaudesta ei tiedä, ajattelee valehtelun johtuvan luonteesta tai henkilön pahantahtoisuudesta. Aidosti rehelliselle ihmiselle tahallinen valehtelu on aikamoista myrkkyä. Tietenkin itsen ja toisen kannalta on hyvä kertoa sairaudet, nehän kuuluu toisen ymmärtämiseen ja tutustumiseen.
- Anonyymi00040
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kuitenkin on aivan eri asia jos epärehellisyys johtuu sairaudesta. Jos sairaudesta ei tiedä, ajattelee valehtelun johtuvan luonteesta tai henkilön pahantahtoisuudesta. Aidosti rehelliselle ihmiselle tahallinen valehtelu on aikamoista myrkkyä. Tietenkin itsen ja toisen kannalta on hyvä kertoa sairaudet, nehän kuuluu toisen ymmärtämiseen ja tutustumiseen.
Itse kyllä kerron heti miehelle mitä sairauksia on.Uusia sairauksia tulee ihmisille päivittäin ja niistä ei pysty enään kertoon tulehtuneiden välien vuoksi mitä hämmentävät sai aikaan.
Rikollisen uhreja tulee uusia joka päivä ja niistä tulee aina uusia traumoja jne. - Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Itse kyllä kerron heti miehelle mitä sairauksia on.Uusia sairauksia tulee ihmisille päivittäin ja niistä ei pysty enään kertoon tulehtuneiden välien vuoksi mitä hämmentävät sai aikaan.
Rikollisen uhreja tulee uusia joka päivä ja niistä tulee aina uusia traumoja jne.Tiedän erään naisen kuka kertoi pitkän historiansa aikana uusille tuttavuuksille ennen sänkyyn menoa että on tarttuva tauti käytetään kumia.
Miehiä on vastuuttomia ja kieltäytyy käyttämästä tiedon saadessaan.
Jälkikäteen katkerot kostaa ja valehtelee kaikille ettei muka nainen kertonut. - Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tiedän erään naisen kuka kertoi pitkän historiansa aikana uusille tuttavuuksille ennen sänkyyn menoa että on tarttuva tauti käytetään kumia.
Miehiä on vastuuttomia ja kieltäytyy käyttämästä tiedon saadessaan.
Jälkikäteen katkerot kostaa ja valehtelee kaikille ettei muka nainen kertonut.Suomessa naisen asema on edelleen alisteellinen.
Lottovoitto syntyä rujona ja pöljänä.
Tällöin kukaan ei kadehdi tai mustasukkaile sinusta.
- Anonyymi00031
Ei haittaa mullakin on down ja ripuli.
- Anonyymi00034
Oon epäillyt jo jonkin aikaa, ettei neurotyypilliset viihdy täällä. Varsinainen omituisten otusten kerho.
- Anonyymi00035
Ei haittaa, mutta ne manijutut ja touhut olivat liikaa.
- Anonyymi00036
Niin oli, en olisi ikinä uskonut et sellaista on olemassa.
- Anonyymi00037
Ei haittaa yhtään t. Autisminkirjolle kuuluva ADHD epävakaa. :,) Toivon vain, että olet fyysisesti terve, sillä minulla on jotain perinnöllisiä rytmi sydänoireita välillä.. en halua samaa sinulle. <3
- Anonyymi00041
Tuollaisia ei kannata miettiä etukäteen. Lähes kaikki sairaudet tulevat perinnöllisesti, tai sen vaikutus on suurin ja se on arpapeliä millä todennäköisyyksillä ne toteutuu.
- Anonyymi00044
Jumaliste!!!!!
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Jumaliste!!!!!
Mä en jaksa, sä et herjaa mun suhdetta mun läheisiini
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mä en jaksa, sä et herjaa mun suhdetta mun läheisiini
Mun tärkeimmät!
- Anonyymi00046
Huomioon ottava mies ei kiinnitä huomiota naisen tauteihin vaan pyrkii hiljaa helpottamaan naisen oloa antaen naiselle tilaa ja vapauden päättää pitää asiansa ominaan.ROMANTIIKAN TAPPAMINEN ON YKS SUHTEIDEN TUHO VOIMA.
- Anonyymi00048
Jokaisella naisella on oikeus yksityisyyteen jopa parisuhteessa ja kehorauhaan.
- Anonyymi00049
Mua ei haittaa.
Toivottavasti suakaan ei haittaa etten levitä koko elämääni tänne palstalle.
Mulla on henk.koht.elämä ja rajat joista pidän kiinni.
Ne on suojaksi.
Vain sydämellään näkee oikein.(pikku prinssi)- Anonyymi00050
3vuotta sitten näin mitä eräs prinssi teki ja p*rton kanssa.Täällä tunnistin minun kyttäämiset ja kun sen kerroin tiesi hakkeroinnin takia minun tietävän ja siitä lähtien on yritetty tappaa.
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
3vuotta sitten näin mitä eräs prinssi teki ja p*rton kanssa.Täällä tunnistin minun kyttäämiset ja kun sen kerroin tiesi hakkeroinnin takia minun tietävän ja siitä lähtien on yritetty tappaa.
Eräs prinssi ei halunnut tätä niellä miten aloittaja oli se sen ihana 11 v.vanhempi nainen enkä minä.Minä olen rääväsuu ja ruma joten minusta uskoo mieluusti prinssi että olen se aloitteen tekijä ja kiusaaja.
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Eräs prinssi ei halunnut tätä niellä miten aloittaja oli se sen ihana 11 v.vanhempi nainen enkä minä.Minä olen rääväsuu ja ruma joten minusta uskoo mieluusti prinssi että olen se aloitteen tekijä ja kiusaaja.
Tottakai mies ajattelee munallaan.
Täällähän oli alussa kommentti miten he menevät yhdessä vankilaan tästä hommasta.Oli oikein hahmot Jokeri ja se Jokerin lettilutka siihen aikaan pistäneet. - Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Tottakai mies ajattelee munallaan.
Täällähän oli alussa kommentti miten he menevät yhdessä vankilaan tästä hommasta.Oli oikein hahmot Jokeri ja se Jokerin lettilutka siihen aikaan pistäneet.Sillä letti mutkalla on miehiä.Kaikki saastaa paitsi tämä partamies nykyinen p*nomies.
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Sillä letti mutkalla on miehiä.Kaikki saastaa paitsi tämä partamies nykyinen p*nomies.
Tässä kaartissa on läski ukko ketä kusetetaan rakkaudella.Se kun on vajaa se tekee kaikki koiran hommat parta miehen ja jokeri letti naisen takia.Se vajaa ei vaan tiedä että partamies on lettimuijan vakiorakas panomies.
- Anonyymi00055
Näihin edellämainittuihin kahteen kommenttiin en laita mitään. Olivat tosi outoja.
Nyt hyviin uniin ja levollista elämää Pääsiäiseen.
🐥
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723372Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211853Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281527- 841401
- 1371048
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.65884Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86776Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51686