Tuo yksi luulee myös

Anonyymi-ap

Että kaikki liittyy häneen itseensä, aivan kuin muilla ei olisi ollenkaan elämää ja persoonaa ja elämäntarinoita! Joskus olin täällä palstalla samanlainen. Onneksi en enää.

19

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Persoonattomia pellejähän palsta täynnä. Kaikki kopioidaan toisilta. Jopa elämä. -sivu

• Anonyymi00002

Kuka yksi

• Anonyymi00003

trollien leikiskely kenttä. tuhotaan toinen toisiamme. millään ei ole väliä.

• Anonyymi00004

Ehkä toisilla ei ole niin tapahtumaköyhää elämää niin kuin sinulla. Joillakin voi tapahtua oikeassa elämässä vaikka kuinka paljon asioita. Ehkä olet niitä harvoja, jotka elävät täällä mielikuvituksen voimin. Monet reagoivat asioihin, jotka tapahtuvat oikeassa elämässä, eivätkä täällä mitä on joku trolli ehkä kirjoittamassa.

• Anonyymi00006

Sinä olet niin psyko, että varmasti oletkin aiheuttamassa monenlaista ikävää tapahtumaa muiden elämässä. Mutta sitä omaa elämää sulla ei olekaan. Ei sielua ollenkaan.

• Anonyymi00007

Kyllä, mutta reagoin asioihin, jotka liittyvät elämääni hyvinkin läheisesti. Tottakai muutkin saavat kommentoida jos kokevat asian omakseen. Eivät muut voi kuitenkaan minun elämän kokemuksia ikäänkuin poistaa. Niin miksi, syy on sama kuin muilla; siksi.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sinä olet niin psyko, että varmasti oletkin aiheuttamassa monenlaista ikävää tapahtumaa muiden elämässä. Mutta sitä omaa elämää sulla ei olekaan. Ei sielua ollenkaan.

Miten voit mennä täydellisesti metsään, miten voi olla noin huono ihmistuntemus, missä porukoissa oikein liikut.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Miten voit mennä täydellisesti metsään, miten voi olla noin huono ihmistuntemus, missä porukoissa oikein liikut.

Ihan vain sinun kommentista näki tuon! Turha jeesustella enää yhtään. Olet hirviö.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Anteeksi, vastasitko poistettuun kommenttiin, minä vastasin. Kun kommentti poistettiin, kommentoin tavallaan itseäni, joka näyttää ihan harhaanjohtavalta.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ihan vain sinun kommentista näki tuon! Turha jeesustella enää yhtään. Olet hirviö.

Oikeassa elämässä kukaan ei ole koskaan haukkunut minua, päinvastoin. Sellainen hirveä hirviö minä olen.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Oikeassa elämässä kukaan ei ole koskaan haukkunut minua, päinvastoin. Sellainen hirveä hirviö minä olen.

Narskuilla on semmoinen taipumus, että tyhmät, eli lähes kaikki ihmiset tykkää. Tai no, ainakin mielistelee naaman edessä.

• Anonyymi00011

Hänellä ei taida ymmärrys riittää ihan kaikkeen täällä ja asian hahmottamiseen. Mut ketä se haittaa. Meitä on moneksi.

• Anonyymi00014

Olen pahoillani, ilmoittaudun munkkiluostarin tanhukerhoon.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Olen pahoillani, ilmoittaudun munkkiluostarin tanhukerhoon.

Älä ole sopii sulle loistavasti.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Älä ole sopii sulle loistavasti.

Kiitos. Niin, on lukematon määrä vaihtoehtoja tehdä asioita. Valitsen, mikä sopii parhaiten.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kiitos. Niin, on lukematon määrä vaihtoehtoja tehdä asioita. Valitsen, mikä sopii parhaiten.

Sehän kiva. Pysyy sitte mieli terävänä ja tulee vähän liikuntaakin.

• Anonyymi00012

😂😂 en kestä.

• Anonyymi00013

Lesbo!

• No teidän täytyy kertoo elämästänne ja niistä elämäntarinoita. Tottakai mielellämme kuunneltas, mutta jos ette kerro, niin sitten se menee meidän puolesta monologiksi. Ei voida lukee ajatuksianne ja siten arvata mistä ootte kiinnostuneet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2769
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      16
      2577
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2278
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1871
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1582
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1555
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1483
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      28
      1204
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26