Hei, mua katsottiin eilen baarissa!
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Ja sitten on vielä näitä, jotka kävivät vuoden helsingissä, mutta loukkaantuivat kun heitä ei toljotettu kuten junttila-savonlinnassa!
- Anonyymi00002
Ja kaikista säälittävntä on se, että nämä ovat 40-60 v mummoi ainoa ilo on olla Savossa huomattu, nauraa saa!!!
- Anonyymi00003
Tämä on faktaa, todella!!
- Anonyymi00004
luultavasti vielä erittäin hiivaisia torttuja, jostain junttilasta, yöksistä. mutta kun savonlinnaan jää lähes kaikki peräkamarin luuserimiehet, niin nämä hiivatortut kuvittelevat olevansa jotain Suomen staroja :D :D :D :D
- Anonyymi00007
Pysy siellä peräkammarissa äitisi helmoissa
- Anonyymi00005
Latvalaho savolainen runk.... eli käsityöntekijä se siinä kirjoittelee itsensä kanssa muutaman minuutin välein. Voi jumal`auta miten jollain pitää yläpäässä viirata. 🤣
- Anonyymi00006
03:31:51 , 03:33:58 , 03:36:27 , 03:37:09 , 03:39:27 Varmasti normaali yksilö!
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
03:31:51 , 03:33:58 , 03:36:27 , 03:37:09 , 03:39:27 Varmasti normaali yksilö!
"Normaalista" kyseen ollen, niin normaali savonlinnalainen uuninpankkopoika....äitiiii velliiii!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
"Normaalista" kyseen ollen, niin normaali savonlinnalainen uuninpankkopoika....äitiiii velliiii!
Tälläiset mielipuolet, jotka täällä kirjoittelee, olivat ennen laitoksissa, joissa heitä kuunneltiin ja hyysättiin. Nyt avohoidossa saavat häiritä kaikkia mm. näillä typerillä kirjoituksillaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tälläiset mielipuolet, jotka täällä kirjoittelee, olivat ennen laitoksissa, joissa heitä kuunneltiin ja hyysättiin. Nyt avohoidossa saavat häiritä kaikkia mm. näillä typerillä kirjoituksillaan.
Varmaankin koronan syytä on sekin, että on laittanut viestiketjun aloittajan kirjoittelemaan ja vastaamaan aamuyöllä itse itselleen.
- Anonyymi00011
Sinua varmastikin baarissa ovat katsoneet ja katsoo perämiehet. Eikä vain katso....
- Anonyymi00012
S-S K on todella kuuma kissa ja 100% paikallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2361449Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2711028Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan93781Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48713- 109609
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27573Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40481
- 31471
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain76446Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺47441- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407- 30403
- 27400
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33390Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381