Oon ihan kiimasena vessassa. Alasti....
Koulupojuu
19
459
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oletko jo vetänyt käteen ja tuliko paljon siemennestettä ?
Päästitkö pönttöön vai nenäliinaan?
Kuinka nuori olet?- Anonyymi00003
Mee hevon vittuun pedari
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mee hevon vittuun pedari
No vittu sentään etkö ole vieläkään sinne päässyt. Mitäs jaksat hokee tuota saatanan samaa 4sanan lausettsisi idiootti. Mee jo speden seuraksi niuvanniemelle.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
No vittu sentään etkö ole vieläkään sinne päässyt. Mitäs jaksat hokee tuota saatanan samaa 4sanan lausettsisi idiootti. Mee jo speden seuraksi niuvanniemelle.
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hähähää mitäs olet pedari niuvanniemeltä.
- Anonyymi00002
Siis spede niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi00004
Hähähää mitäs olet buaahaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hähähää mitäs olet buaahaa.
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
Katos spedeä päästeli taas aivopierujaan perseestään. Mitäs sun aivot on siellä.
- Anonyymi00006
täs on 14v poju mulla on aina äidin alushousut ja runkkaan niihin
- Anonyymi00012
Delaa idiootti
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Delaa idiootti
Mitäs olet miksi et ole jo delannut.
- Anonyymi00007
Raunoko siellä?
- Anonyymi00014
Sun äitis aasi
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sun äitis aasi
Noin kertoi Heinolan ranen iskä.
- Anonyymi00008
Onhan se nyt ihan luonnollista ja päivänselvää että nuori poika/ aikuinen mies haluaa tyydyttää itsensä vessassa tai missä vaan vaikkapa luonnossa metsässä kaukana kaukana kaukana muista immeisistä. Niin minä ainakin tekisin enkä haluaisi muiden tietenkään katsovan minua silloin. Eri asia olisi, jos ehdoin tahdoin haluaisin muille näyttää itsetyydytystä ja saisinkin siitä nautintoa ja voisin antaa nautintoa myös toiselle.
Riippuu siis tilanteesta. Jos kerran seksi kiinnostaa niin nuorempaa kuin vanhempaa ,
silloin on juteltava ja kysellään asiallisesti asioista normaaliin sävyyn eikä ivata toista. Oli se sitten nuori poika tai vanha mies. Kaikki ovat samanarvoisia.
😀😀😀😀 - Anonyymi00009
Okei mä voin vähän itsestäni kertoa. Mä oon siis vielä nuori jäbä( 19v) ja tänään kun tuli pissahätä, menin vessaan ja samalla runkkasin vessanpönttöön ja sen jälkeen päästin pissat perään. Tuli kunnon siemensyöksy, nyt on nasta olo. Välillä täytyy vähän päästellä. Tosin täytyy myöntää että nytkin mulla tuntuu pitkissä kalsareissa vähän kosteelta pippeliaukon kohdalta kun on ollut stondis jo jonkun aikaa. Mua vaan kiihottaa niin paljon, hyvät herrat.
- Anonyymi00013
Menkääs nyt spedet muualle leikkimään
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Menkääs nyt spedet muualle leikkimään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al992447Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/301916Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1311674- 1121471
Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden211336- 1371248
Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka136966"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!46942Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su80906Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29867