Kyseinen tubettaja puhui Kälviän rautatieasema videollaan hiljattain,että seuraavaksi lähtee Kälviän vanhan kunnantoimiston vierestä toinen virasto.
Onko tietoa puhuiko Mika Siirilä omiansa,vai onko tuo talo jo päätetty purkaa?
Siirilän Mikan you tube video?
12
444
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikös trendi ole se, että kaikki vanha halutaan purkaa, mutta lailla suojellaan jotain kivikasaa 1600 luvulta jossakin sydänkorvessa, jossa kukaan ei edes käy sitä katsomassa.
- Anonyymi00002
Tai suojellaan vanhaa teboilia!
- Anonyymi00003
Kyllä sen teboilinkin saa hävittää,ilman muuta.
Kaikki puurakentaiset juna-asemat viime vuosituhannelta tulisi purkaa.
Suomi ei tarvitse slummiutumista.
Ei kaiken tarvitse Pääsiäisenä näyttää kun lumet sulavat,Martti "Huuhaa" Innasen tauluilta. - Anonyymi00004
Eli tämä "lottakahvilan" naapurirakennus?
Onko se purettavien listalla?
Milloin puretaan E kauppa Lestin kiinteistö?- Anonyymi00005
Kaikki puretaan ajallaan. Älä huoli.
- Anonyymi00010
Miksi purettaisiin? Omistaja laittanut kuntoon ja vuokralla.
- Anonyymi00006
Siitäkin saa kirvesmiehet töitä,kun puretaan.
Moni työtön pääsee oikeisiin töihin.- Anonyymi00008
Laitetaan kaivinkoneilla matalaksi ja siirtolavoille pois vietäväksi. Niukasti työllistää.
- Anonyymi00007
Mikä tilanne
- Anonyymi00009
Ainakin Kälviän vanha opisto puretaan ja jotain muita rakennuksia samalta pihalta.
- Anonyymi00011
Kälviän vanha kunnantoimisto on tosiaan joo purettavien listalla,ellei olekin jo purettu.
- Anonyymi00012
Mitäpä jos kävisit sieltä Hesasta Kälviällä, niin ei tarvitsisi arvuutella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203