Kyseinen tubettaja puhui Kälviän rautatieasema videollaan hiljattain,että seuraavaksi lähtee Kälviän vanhan kunnantoimiston vierestä toinen virasto.
Onko tietoa puhuiko Mika Siirilä omiansa,vai onko tuo talo jo päätetty purkaa?
Siirilän Mikan you tube video?
12
473
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Eikös trendi ole se, että kaikki vanha halutaan purkaa, mutta lailla suojellaan jotain kivikasaa 1600 luvulta jossakin sydänkorvessa, jossa kukaan ei edes käy sitä katsomassa.
- Anonyymi00002
Tai suojellaan vanhaa teboilia!
- Anonyymi00003
Kyllä sen teboilinkin saa hävittää,ilman muuta.
Kaikki puurakentaiset juna-asemat viime vuosituhannelta tulisi purkaa.
Suomi ei tarvitse slummiutumista.
Ei kaiken tarvitse Pääsiäisenä näyttää kun lumet sulavat,Martti "Huuhaa" Innasen tauluilta. - Anonyymi00004
Eli tämä "lottakahvilan" naapurirakennus?
Onko se purettavien listalla?
Milloin puretaan E kauppa Lestin kiinteistö?- Anonyymi00005
Kaikki puretaan ajallaan. Älä huoli.
- Anonyymi00010
Miksi purettaisiin? Omistaja laittanut kuntoon ja vuokralla.
- Anonyymi00006
Siitäkin saa kirvesmiehet töitä,kun puretaan.
Moni työtön pääsee oikeisiin töihin.- Anonyymi00008
Laitetaan kaivinkoneilla matalaksi ja siirtolavoille pois vietäväksi. Niukasti työllistää.
- Anonyymi00007
Mikä tilanne
- Anonyymi00009
Ainakin Kälviän vanha opisto puretaan ja jotain muita rakennuksia samalta pihalta.
- Anonyymi00011
Kälviän vanha kunnantoimisto on tosiaan joo purettavien listalla,ellei olekin jo purettu.
- Anonyymi00012
Mitäpä jos kävisit sieltä Hesasta Kälviällä, niin ei tarvitsisi arvuutella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta124454- 43445
- 51429