Värväämöstä tilattu pääsiäispupu saapui skodalla puiston pihamaille. Lapset rupesivat itkemään hysteerisesti ja koko tapahtuma jouduttiin keskeyttämään aiheutuneen mielipahan vuoksi. On se niin ikävää lapsia kohtaan..
Olkaa varovaisia.
jouduimme perumaan lasten pääsiäisriehan
10
206
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muistan omasta lapsuudestani, kun terveydenhoitaja tuli koululle sinapinruskealla Skoda 100 -mallilla ja minulla meni kuset housuun järkytyksestä.
- Anonyymi00002
Näitkö silloin ensimmäisen auton?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Näitkö silloin ensimmäisen auton?
En. Opettajalla oli Lancia ja toisella ensimmäisen korimallin Carina. Tämä oli 70-lukua.
- Anonyymi00004
Jenkemin pehmittämät kädet laittaa rokotuksen.
- Anonyymi00005
Olisit katsonut tarkemmin mistä tilaat.
Kunnon taustoituksella olisit saanut helmen valkean kaniinin etkä jotain läskiä, juoppoa rusakkoa. - Anonyymi00006
Eikös pääsiäinen ole vasta viikon päästä ainakin Skodisteillakin? Jore
- Anonyymi00007
Kyllä, Pashaan on viikko vielä. Meillä kvassikannut porisee jo kommunalkan maakellarissa ja kulitsaa leivotaan radonitsan teehetkeä varten. Muuten kuunnellaan Vapaa venäjää tai Kamsainvälistä yhteiskeittiössä. Taisto
- Anonyymi00008
Stlotanaja smirnof spasipa.
-Eero - Anonyymi00009
LAITAN TOYOTAN TILAUKSEEN! HÄHÄHÖHÄHÖHÄH
- Anonyymi00010
Skoota naurattaa ja itkettää yhtä aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1301875Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 791470
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531166Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150- 631021
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois671010- 22997