Ei vaan oikeasti jaksa sitä. Ei jaksa kuunnella sitä kiekumista ja robottiääntä.. Mix se on joka kanavalla? Ärsyttävä on..
Topi Borg, Raskas robottiääni
24
623
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niinpä. Se ääni on niin karsea. Se sanojen venyttely ja kiekuminen. ja ruudussa koko ajan nykyään. En kans jaksa sitä yhtään, kanava vaihtuu heti.
- Anonyymi00002
Mun mielestä sitä on hauska kuunnella koska se on niin oma itsensä eikä matki ketään.
- Anonyymi00003
Joka kanavalla kuka? Ei ole osunut minun silmiini ja korviini noilla kanavilla joita seuraan. Peruskanaviahan on yli 20 kpl. Vaihtakaa kanavaa!
- Anonyymi00004
Mainoksia kyseisestä äänestä kuulee väkisten monen ohjelman alussa/mainoskatkon välissä.
- Anonyymi00023
Pakko on vaihtaa kanavaa kun lasisilmäinen robottiääni on kanavalla.
- Anonyymi00005
Liika on liikaa. Tyrkky Sointu vielä peesaa taustalla...
- Anonyymi00006
Minä taas tykkään tuosta äänestä ja puheen nuotista ja siitä että miten hauskasti esittää asiat. Vaikuttaisi olevan jopa nero. Ja lisäksi tietää asioista todella paljon. Puhuu myös suoraan ja siitä tykkään aina.
- Anonyymi00007
Sopisi hyvin radioon lukemaan merisäätä.
- Anonyymi00008
Outo ohjelmaviritys. En katso.
- Anonyymi00009
Joo, kyllästyttää ja alkaa jo ärsyttääkin, liika on liikaa
- Anonyymi00011
Hyvä kommentti.
- Anonyymi00010
Pienestä se kateus nousee Persun sielusta esiin.
- Anonyymi00017
Puhumattakaan sossujen kateudesta. Se on ihan ylivertaista.
- Anonyymi00022
Julkkisjuoruissakin persut mielessä 😂🤡
- Anonyymi00012
Täällä varmaan 1 ihminen kirjoittaa ja vastaa. ?
Itse olen nyt sitten toinen? - Anonyymi00013
Sisko sointuhan sen on telkkaan hommannut. Molemmat täysin turhia julkkiksia. Tää tuntuu olevan nyt joku trendi et joku sairas sukulainen roudataan vaik väkisin telkkuun.
- Anonyymi00014
Kyllä siskon statuskin kohta laskee, ei ihmiset kauaa jaksa katella sitä ylimielistä patsasteluu!
- Anonyymi00015
Topi on fiksu ja hauska ihminen. Äänessä ei ole moitteen sijaa.
- Anonyymi00016
Kyllä kannattais käyttää aivoja ennenkuin alkaa haukkumaan Topia. Kyllä tuo sairauskin jotain ääneen vaikuttaa. Hyvin saa kuitenkin selvää. Hävetkää.
- Anonyymi00018
Kyseistä ohjelmaa mainostetaan jo ihan liikaa.
- Anonyymi00019
Ei pysty kyllä millään kuunteleen.
- Anonyymi00020
Puhetapa erittäin ärsyttävä,mutta eihän se kai itse sille mitään voi.Vaihdetaan kanavaa.
- Anonyymi00021
Se kuulostaa ihan tekoäly robotilta..
- Anonyymi00025
Sopii hyvin YLEN ohjelmistoon. Siellä ne kaikki muut vinksahtaneet ja vääryyttä kärsineet ovat. Harvemmin ketään normaalia ihmistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2212927Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell81647Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.51337- 1031216
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231171- 751107
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531032Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135922