Ei vaan oikeasti jaksa sitä. Ei jaksa kuunnella sitä kiekumista ja robottiääntä.. Mix se on joka kanavalla? Ärsyttävä on..
Topi Borg, Raskas robottiääni
12
224
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niinpä. Se ääni on niin karsea. Se sanojen venyttely ja kiekuminen. ja ruudussa koko ajan nykyään. En kans jaksa sitä yhtään, kanava vaihtuu heti.
- Anonyymi00002
Mun mielestä sitä on hauska kuunnella koska se on niin oma itsensä eikä matki ketään.
- Anonyymi00003
Joka kanavalla kuka? Ei ole osunut minun silmiini ja korviini noilla kanavilla joita seuraan. Peruskanaviahan on yli 20 kpl. Vaihtakaa kanavaa!
- Anonyymi00004
Mainoksia kyseisestä äänestä kuulee väkisten monen ohjelman alussa/mainoskatkon välissä.
- Anonyymi00005
Liika on liikaa. Tyrkky Sointu vielä peesaa taustalla...
- Anonyymi00006
Minä taas tykkään tuosta äänestä ja puheen nuotista ja siitä että miten hauskasti esittää asiat. Vaikuttaisi olevan jopa nero. Ja lisäksi tietää asioista todella paljon. Puhuu myös suoraan ja siitä tykkään aina.
- Anonyymi00007
Sopisi hyvin radioon lukemaan merisäätä.
- Anonyymi00008
Outo ohjelmaviritys. En katso.
- Anonyymi00009
Joo, kyllästyttää ja alkaa jo ärsyttääkin, liika on liikaa
- Anonyymi00011
Hyvä kommentti.
- Anonyymi00010
Pienestä se kateus nousee Persun sielusta esiin.
- Anonyymi00012
Täällä varmaan 1 ihminen kirjoittaa ja vastaa. ?
Itse olen nyt sitten toinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain747617Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1283037- 1531884
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha691709Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1261540Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1721482- 1321202
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko48822- 53784