Topi Borg, Raskas robottiääni

Anonyymi-ap

Ei vaan oikeasti jaksa sitä. Ei jaksa kuunnella sitä kiekumista ja robottiääntä.. Mix se on joka kanavalla? Ärsyttävä on..

24

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niinpä. Se ääni on niin karsea. Se sanojen venyttely ja kiekuminen. ja ruudussa koko ajan nykyään. En kans jaksa sitä yhtään, kanava vaihtuu heti.

• Anonyymi00002

Mun mielestä sitä on hauska kuunnella koska se on niin oma itsensä eikä matki ketään.

• Anonyymi00003

Joka kanavalla kuka? Ei ole osunut minun silmiini ja korviini noilla kanavilla joita seuraan. Peruskanaviahan on yli 20 kpl. Vaihtakaa kanavaa!

• Anonyymi00004

Mainoksia kyseisestä äänestä kuulee väkisten monen ohjelman alussa/mainoskatkon välissä.

• Anonyymi00023

Pakko on vaihtaa kanavaa kun lasisilmäinen robottiääni on kanavalla.

• Anonyymi00005

Liika on liikaa. Tyrkky Sointu vielä peesaa taustalla...

• Anonyymi00006

Minä taas tykkään tuosta äänestä ja puheen nuotista ja siitä että miten hauskasti esittää asiat. Vaikuttaisi olevan jopa nero. Ja lisäksi tietää asioista todella paljon. Puhuu myös suoraan ja siitä tykkään aina.

• Anonyymi00007

Sopisi hyvin radioon lukemaan merisäätä.

• Anonyymi00008

Outo ohjelmaviritys. En katso.

• Anonyymi00009

Joo, kyllästyttää ja alkaa jo ärsyttääkin, liika on liikaa

• Anonyymi00011

Hyvä kommentti.

• Anonyymi00010

Pienestä se kateus nousee Persun sielusta esiin.

• Anonyymi00017

Puhumattakaan sossujen kateudesta. Se on ihan ylivertaista.

• Anonyymi00022

Julkkisjuoruissakin persut mielessä 😂🤡

• Anonyymi00012

Täällä varmaan 1 ihminen kirjoittaa ja vastaa. ?
      Itse olen nyt sitten toinen?

• Anonyymi00013

Sisko sointuhan sen on telkkaan hommannut. Molemmat täysin turhia julkkiksia. Tää tuntuu olevan nyt joku trendi et joku sairas sukulainen roudataan vaik väkisin telkkuun.

• Anonyymi00014

Kyllä siskon statuskin kohta laskee, ei ihmiset kauaa jaksa katella sitä ylimielistä patsasteluu!

• Anonyymi00015

Topi on fiksu ja hauska ihminen. Äänessä ei ole moitteen sijaa.

• Anonyymi00016

Kyllä kannattais käyttää aivoja ennenkuin alkaa haukkumaan Topia. Kyllä tuo sairauskin jotain ääneen vaikuttaa. Hyvin saa kuitenkin selvää. Hävetkää.

• Anonyymi00018

Kyseistä ohjelmaa mainostetaan jo ihan liikaa.

• Anonyymi00019

Ei pysty kyllä millään kuunteleen.

• Anonyymi00020

Puhetapa erittäin ärsyttävä,mutta eihän se kai itse sille mitään voi.Vaihdetaan kanavaa.

• Anonyymi00021

Se kuulostaa ihan tekoäly robotilta..

• Anonyymi00025

Sopii hyvin YLEN ohjelmistoon. Siellä ne kaikki muut vinksahtaneet ja vääryyttä kärsineet ovat. Harvemmin ketään normaalia ihmistä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      221
      2927
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      8
      1647
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      5
      1337
    4. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      103
      1216
    5. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1171
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      75
      1107
    7. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1032
    8. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1025
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      937
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      135
      922
    Aihe