Kostonhimotutkani tuuttaa, etkä saa minua astumaan estradille. Korkeintaan välillä hiukan kutittelen...
Poika. Edes suuret lyyrikot eivät auta kostonhimoista.
125
1266
Vastaukset
- Anonyymi00001
😂
- Anonyymi00037
Mikä poikaa noin naurattaa?
- Anonyymi00051
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mikä poikaa noin naurattaa?
Kun se tajusi jääneensä kii
- Anonyymi00074
Anonyymi00051 kirjoitti:
Kun se tajusi jääneensä kii
Tai sitten tämä ennen kolmella elämänkouluemojilla ilmapiiriin vaikuttanut on joku töhö tipu, joka ei tajua mistään mitään
- Anonyymi00087
Anonyymi00074 kirjoitti:
Tai sitten tämä ennen kolmella elämänkouluemojilla ilmapiiriin vaikuttanut on joku töhö tipu, joka ei tajua mistään mitään
Kröhöm. Jos kaikki muut on töhöjä, niin missä kohtaa kannattaa katsoa peiliin?
- Anonyymi00094
Anonyymi00074 kirjoitti:
🤡🐵🚩
- Anonyymi00099
Anonyymi00074 kirjoitti:
Töhö tipuko särki illuusiosi suklaamunia munivasta pääsiäispupusta. Hyvin menee mies. -sivustaN
- Anonyymi00107
Anonyymi00074 kirjoitti:
Muista, että emojistrategiaa on nopee vaihtaa 😜
- Anonyymi00108
Anonyymi00074 kirjoitti:
Voi poika. Kaikki sinuun liittyvät keskustelut nousevat luetuimpiin alta aikayksikön. Romantiikan nälkäisiä selkeästi kiinnostaa tämä meidän rakkaustarina. Tiesinhän minä, että palaamme asiaan, kun alat taas kaipailla.
- Anonyymi00002
🤔
- Anonyymi00024
Tuntuuko tutulle? 😜💋
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tuntuuko tutulle? 😜💋
Toi sun huulipunan sävy ei.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Toi sun huulipunan sävy ei.
Mä voin vaihtaa sitä. Voin olla mitä ikinä haluatkaan. Muovia saa kaupasta...
- Anonyymi00036
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mä voin vaihtaa sitä. Voin olla mitä ikinä haluatkaan. Muovia saa kaupasta...
Dildo?
- Anonyymi00043
Anonyymi00036 kirjoitti:
Dildo?
Ei riitä vaihtamaan genderiä
- Anonyymi00089
Huhhuh mikä ulina, tuliko kaikki nyt kerralla ulos vai jäikö vielä jotain patoutumaan?
- Anonyymi00103
Anonyymi00036 kirjoitti:
Dildo?
ANISTAPPI
- Anonyymi00110
Anonyymi00103 kirjoitti:
ANISTAPPI
Chiliä ulkoisesti ja sisäisesti niin ruikku lentää
- Anonyymi00131
Anonyymi00110 kirjoitti:
Chiliä ulkoisesti ja sisäisesti niin ruikku lentää
Höpsis,.mämmillä lähtee varmemmin!
- Anonyymi00005
Miksi ajattelet, että joku haluaa kostaa sinulle? Oletko tehnyt jotain ikävää hänelle?
- Anonyymi00076
Sinun kysymyksenasettelu on hyvin asenteellista sekä latautunutta kun tiedustelet trollisedältä aina vähän samantyyppisellä tavalla. Et taida käydä ihan täysillä, tiedustelija
- Anonyymi00091
Anonyymi00076 kirjoitti:
Sinun kysymyksenasettelu on hyvin asenteellista sekä latautunutta kun tiedustelet trollisedältä aina vähän samantyyppisellä tavalla. Et taida käydä ihan täysillä, tiedustelija
Aika rohkea arvio ihmiseltä, joka ei edes vastaa itse asiaan
- Anonyymi00006
Todella ikäviä ajatuksia.
- Anonyymi00007
Hyvä, ku osuu välil oikeeseen vastapalloon. T. Vuokranantaja
- Anonyymi00011
Et taida olla pelannut koskaan biljardia, kun pallojen pussitus on sulle vierasta...
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Et taida olla pelannut koskaan biljardia, kun pallojen pussitus on sulle vierasta...
Mites se housuissa olevien...?
- Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
Taskubiljardia? En todellaka! :D
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Taskubiljardia? En todellaka! :D
Kumminkin oot... Taskurapu.... Kaivelee kaivelee
- Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kumminkin oot... Taskurapu.... Kaivelee kaivelee
Ai. Sä oot joku säkkipillien sisäle(ik)kuri. Ilmankos näytätki ihan haggikselta. ;)
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ai. Sä oot joku säkkipillien sisäle(ik)kuri. Ilmankos näytätki ihan haggikselta. ;)
Olen partainen nainen, joka karkasi hirsutistien kevätleiriltä....
- Anonyymi00044
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tai Euroviisuista 🤭
- Anonyymi00055
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tuoh-Kottiin kävi TE-ikäläisen tie. Pohjan maan kautta.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Anora rulaa
- Anonyymi00077
Anonyymi00028 kirjoitti:
No nyt on kulinaristinen keskustelu palstaäijän kanssa. Ei tullut nälkä ainakaa🥱
- Anonyymi00078
Anonyymi00030 kirjoitti:
Olipa lennokas ja halventava kommentti sinulla, se keneen tämän pitäisikö osua on varmaan tuuhean partansa kanssa ihan hajalla. Ny onnistuit👍
- Anonyymi00079
Anonyymi00055 kirjoitti:
Onko sinulla palstaäijän kanssa mittelevä rajatapaus sellainen ajatus, että nämä työnäytettä tekee sinusta ”päällikön”?
- Anonyymi00096
Anonyymi00078 kirjoitti:
Olipa lennokas ja halventava kommentti sinulla, se keneen tämän pitäisikö osua on varmaan tuuhean partansa kanssa ihan hajalla. Ny onnistuit👍
Ei mennyt Bunnylle, joka on ominut halventamisen käsitteen tällä saitilla
- Anonyymi00097
Anonyymi00096 kirjoitti:
Ei mennyt Bunnylle, joka on ominut halventamisen käsitteen tällä saitilla
Luulin joskus että Bunny kirjoittaa mulle. Olin ihan varma että hän on se mies jonka kanssa viestitin
- Anonyymi00102
Anonyymi00056 kirjoitti:
Anora rulaa
Unohdit kuitata, ettei ole maksettu mainos
- Anonyymi00113
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mies skottiruutuhameessa ei ole koskaan innostanut
- Anonyymi00008
Ensin siis teet toiselle jotain ja sitten syytät tätä, että on kostonhimoinen ja pilaa suunnitelmasi.
- Anonyymi00016
Psykopaatti akka. S nainen on pipipää pilaa oman veljensä elämän istutti sen päähän sairaita asioita. Manipulaattori siinä voi käydä huonosti
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Psykopaatti akka. S nainen on pipipää pilaa oman veljensä elämän istutti sen päähän sairaita asioita. Manipulaattori siinä voi käydä huonosti
Psykopaatti-narsisti ilmoittautuu! 🙋
- Anonyymi00039
Anonyymi00021 kirjoitti:
Psykopaatti-narsisti ilmoittautuu! 🙋
Terveiset Niuvasta
- Anonyymi00047
Anonyymi00039 kirjoitti:
Terveiset Niuvasta
Sun panoksellas yhteisö todella kehittyy
- Anonyymi00080
Jopa sinulla lähti taas mielikuvitus laukalle tästä palstaäijän viiden sentin kuriositeetista. Millainen ihminen mahdat olla kun kelaat asioita tuollaisen spektrin kautta? T naiselta
- Anonyymi00081
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kerro toki aloittajaäijä lisää tästä sivunarratiivista. Niin informatiivista tekstiä oikein nimikirjain ja kaikkea millä muutkin voi pelleillä
- Anonyymi00092
Anonyymi00080 kirjoitti:
Jopa sinulla lähti taas mielikuvitus laukalle tästä palstaäijän viiden sentin kuriositeetista. Millainen ihminen mahdat olla kun kelaat asioita tuollaisen spektrin kautta? T naiselta
Aika ohut kuitti, mutta yritys sentään
- Anonyymi00104
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ikävä pilata sun illuusiot, mutta ap:llänei veljeä t. Ap
- Anonyymi00009
Mutta jos tämä toinen ei kostakkaan, niin on kyllä melko mulkku ja ansaitsee pienen näpäytyksen.
- Anonyymi00010
Kuka on puhunut sateenkaaresta?
- Anonyymi00012
Siis mitä?!??? Eikö tämä olekaan m-m?
- Anonyymi00013
Pride? 🏳️🌈
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pride? 🏳️🌈
Ei kun n-->m
- Anonyymi00017
S naisen satuheppa sarvi taas asialla
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
😚😜
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Totuus on Tarua ihmeellisempää...
- Anonyymi00048
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pride? 🏳️🌈
Onnea pääsit ääneen. Oletko möreänä
- Anonyymi00052
Anonyymi00048 kirjoitti:
Onnea pääsit ääneen. Oletko möreänä
Detransitionkin jälkeen kyllä
- Anonyymi00082
Anonyymi00023 kirjoitti:
Totuus on Tarua ihmeellisempää...
Niin, ei ole tullut mitenkään varmaan kenellekään selväksi kenen henkilöllisyyttä yrität ikäänkuin työksesi tyrkyttää näihin jonnin joutaviin emojeilla kuorrutettuihin loruihin. Kerro ihmeessä lisää mm keiden kaikkien tietoon tämän asian tulisi tulla vaaleanpunainen balettihame päällä
- Anonyymi00025
Miksi poika? Miksei mies? Onko poikamies? Vai manchild?
- Anonyymi00032
Niin ja mikä kosto? Kuka Taru? Mitä? missä? Kenen veli? Miksi?
- Anonyymi00042
Anonyymi00032 kirjoitti:
Niin ja mikä kosto? Kuka Taru? Mitä? missä? Kenen veli? Miksi?
Kuka on ollut Niuvanniemessä?
- Anonyymi00049
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kuka on ollut Niuvanniemessä?
Kaikki tällä palstalla
- Anonyymi00053
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kaikki tällä palstalla
Osasto 7! 🚩
- Anonyymi00031
Tiedän yhden psykopaattimiehen joka istuttaa jatkuvasti kielteisiä ajatuksia kasvuikäistensä lapsiensa mieliin. Nyt ei ole enää vaihtoehtoja, olen lykännyt tätä ihan liian pitkälle.
- Anonyymi00033
Eikö sinulla ole enää vaihtoehtoja muita kuin mennä kyseisen miehen kanssa naimisiin, ja tehdä miehelle vielä lisää lapsia. Voi kuule kun mä fiilaan sua niin. Tuntuu, että olemme kilpasiskoksia. Haluan viedä miehen nenäsi edestä. Laitan hänet käsirautoihin. Kutitan jalkapohjista.
- Anonyymi00038
Mihin tämä liittyy?
- Anonyymi00045
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mihin tämä liittyy?
Joku häirikkö, joka yrittää viedä keskustelua kauemmas ydinaiheesta...
- Anonyymi00084
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mihin tämä liittyy?
Mihin ajattelet ylipäätään sakia tyyppi aloittajaäijän monologien liittyvän? Ei ole näköjään tehnyt päälle hyvää tämä netti
- Anonyymi00085
Anonyymi00045 kirjoitti:
Joku häirikkö, joka yrittää viedä keskustelua kauemmas ydinaiheesta...
Ja kerrotko vielä kerran aloittajaäijä eli palstaäijä, että mikä se aihe olikaan mikä piti saattaa tietoon tällä kertaa aikuisten satutunnilla
- Anonyymi00101
Anonyymi00084 kirjoitti:
Mihin ajattelet ylipäätään sakia tyyppi aloittajaäijän monologien liittyvän? Ei ole näköjään tehnyt päälle hyvää tämä netti
Siis sulkekaamme sinut kaikkien aaltojen ulkopuolelle 💪 mikroaaltouuni jääköön, kun en luota köksän numeroosi
- Anonyymi00034
Sivusta: 3 poistettua viestiä... Way to gooooo
- Anonyymi00073
Ei siihen tarvita kuin liian lyhyt lause tai ohjelmoidut kielletyt sanat.
- Anonyymi00086
Anonyymi00073 kirjoitti:
Näin on- esimerkiksi kehitysvammainen runkkari ei käy. Testattu on
- Anonyymi00105
Anonyymi00073 kirjoitti:
Tai Pike huutamassa Kesken kusisorsaa... 🚽🧻😳
- Anonyymi00035
Poika voi siteerata ketä poika tahtoo, kun poika munasi ainoan tsäänssinsä
- Anonyymi00040
Ileana Makrin korvikset kiitos joo. Ametisti
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ei sillä varaa
- Anonyymi00046
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ei sillä varaa
Ei oo edes kallein
- Anonyymi00093
Anonyymi00040 kirjoitti:
Makrillia syö silliä
- Anonyymi00050
Kyllä mies. Se olen jälleen minä. Minä maailman mahtavin nainen ole jälleen saapunut nettiin.
- Anonyymi00054
Miehen pitäisi päivystää täällä 24/7 lukemassa aivopierujani.
- Anonyymi00057
Anonyymi00054 kirjoitti:
Miehen pitäisi päivystää täällä 24/7 lukemassa aivopierujani.
Olen aivan varma, että niin hän tekee. Olet sen verran pimeä tapaus.....
- Anonyymi00088
Anonyymi00057 kirjoitti:
Olen aivan varma, että niin hän tekee. Olet sen verran pimeä tapaus.....
Onneksi sinä naista esittävälle yötä päivää tulkuttava puutaheinää kirjoittelija et tuo yhtään pimeyttäsi esiin. Yrität jatkuvasti alustaa kuinka olet täällä niin tärkeällä asialla oman elämäsi vigilanttina tai Vigilanttina (moi hönöt) vaikka olet täällä vain maalittamassa, itkemässä ja uhriutumassa edustaen jotain joukkoa
- Anonyymi00058
Pillu
- Anonyymi00059
Pillu
- Anonyymi00083
Avainsanat eivät poistu 🤔
- Anonyymi00060
Kulli
- Anonyymi00061
Satiaiset
- Anonyymi00062
Kulli
- Anonyymi00063
Pillu
- Anonyymi00064
Hahaha
- Anonyymi00065
Luin että fyysikot 😄
- Anonyymi00066
Ai auta fysiikkakaan, jos lahkeen pikkufyysikko pettää...
- Anonyymi00067
P.s. mies olen juuri niin hullu kuin epäilitkin
- Anonyymi00068
Tämä on juuri sinulle
- Anonyymi00069
Pusi pusi
- Anonyymi00070
Ei mulla ole ollu halua kostaa mitään tylysti vaan kohdellu samoin kuin toinen on kohdellu mua onko se kostamista joidenkin puolesta olen kostanu joista ei itsestään ollu kohtelemaan toista samoin kuin tämä kohteli heitä/häntä tyttäreni äidin kanssa opin (mitä turhaan kohdella toista paremmin kuin tämä kohtelee minua kun ei kohtelu siitäkään huolimatta muutu)
- Anonyymi00090
Hienoa prosessointia itsesi kanssa aloittajaäijä. Saatko näistä performansseista sexuaalista tyydytystä kun on vähän syvähengitteinen sävy? Retorinen kysymys
- Anonyymi00121
Anonyymi00090 kirjoitti:
Hienoa prosessointia itsesi kanssa aloittajaäijä. Saatko näistä performansseista sexuaalista tyydytystä kun on vähän syvähengitteinen sävy? Retorinen kysymys
Tai sitten oletus on väärä, sillä sen oma aloitus tai ei niin tätä halavatun proosaa pukkaa
- Anonyymi00125
Anonyymi00121 kirjoitti:
Tai sitten oletus on väärä, sillä sen oma aloitus tai ei niin tätä halavatun proosaa pukkaa
Halavatun pappojen keikalla olleena sanon ettei tämä vielä mitään
- Anonyymi00071
Olet tasan oikella saitilla.
- Anonyymi00098
Voisin kutitella aloituksen kohdehenkilöä höyhenillä. Tänään me virvotaan!
- Anonyymi00100
:)
- Anonyymi00106
Anonyymi00100 kirjoitti:
:)
Mihin aikaan?
- Anonyymi00111
Syntitisaattori auttaa
- Anonyymi00112
Minussa ja mr Hawkingissa ei ole mitään samaa
- Anonyymi00114
Kierrät minua 24/7. Olisiko aika vain kysyä, että aletaaks ollee
- Anonyymi00115
Bunny olen ihastunut
- Anonyymi00116
Myönnän. Minä palstagubbe, kaikkien keskustelujen äiti ja isä, olen saapunut takaisin kakkuni jälkeen sekoittamaan palstan arjen. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita on luvassa koko rahalla.
- Anonyymi00117
Onkoo tämä mieheltä sille eräälle jannulle joka on tehnyt parhaansa, että saa varmasti kaikkien asiat sotkettua?
- Anonyymi00118
Pusi pusi toivoo karvanaamainen hirsutistinainen
P.s. en voi käyttää selästä avonaista coktailmekkoa, koska karvoitukseni rajoittaa - Anonyymi00120
Anonyymi00118 kirjoitti:
Pusi pusi toivoo karvanaamainen hirsutistinainen
P.s. en voi käyttää selästä avonaista coktailmekkoa, koska karvoitukseni rajoittaaJaa selvä homma gubbe. Olet miesten rintakarvoista kirjoitellut- toisiko niiden pörröttely paljonki lisäarvoa asioihin?
- Anonyymi00126
Anonyymi00120 kirjoitti:
Jaa selvä homma gubbe. Olet miesten rintakarvoista kirjoitellut- toisiko niiden pörröttely paljonki lisäarvoa asioihin?
Naisten selkäkarvat aiheuttaa raising eyebrows
- Anonyymi00119
Tuleva anoppisi seuraa kovalla silmällä
- Anonyymi00122
Poika. Aijon vielä olla anoppisi. Pidäppäs kirja anoppiehdokkaista. Red flag on oman ikäiseksi anoppi. Pystyn siihen, jos vain viitsin. Olen hyvä markkinoimaan.
- Anonyymi00123
No sehän hienoa. Kostonhimoa, joo. Peilistä kurkkii se, jota voit vihata. Opettele vaikka lukemaan, niin ymmärrät kuka on loukannut ja kuka ehkä ollut avoin ja rehellinen.
- Anonyymi00127
Olisimme mainio pari
Sinä osaat lukea
Ja minä kirjoittaa
- Anonyymi00124
Sen olen huomannut, että maailmassa on muitakin. Heitä, jotka arvostavat vastavuoroisesti avoimuudella. Kuvittele mitä lystäät, en kaipaa.
- Anonyymi00128
Tämä oli informaatiopläjäs, että syöttisi on havaittu, eikä niihin tartuta. Hyvä että olet huomannut. Tuon katkeransuloisen julkistuksesi jälkeen toivotan hyvät pääsiäisen. Moro.
- Anonyymi00129
Jättäisit rauhaan. Mikä siinä on? Kysy vaikka tekoälyltä mikä on välttävä persoona ja sitten usko. Ei vaikka rukoilisi ja selittäisi auta.
- Anonyymi00130
Tarkoitatko, että joku yrittää lepyytellä sinua, mutta haluat mieluummin kostaa hänelle kuin sopia?
- Anonyymi00133
Enääkö ei laitetakaan itseä likoon kiihkeästi. Uusi tyyli on siis piileskellä mukavuudenhaluissaa, ja itsetyytyväisyyttään hyrisevä. Ettei vaan käy köpelösti ja kissan päivät loppuu lyhyeen.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76968- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34822Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101733