Kiinnostaako jotakuta nauttia sukkiksista yhdessä. Paikkana US tai Ruusu esim.
Olisi mukavaa sivellä,hivellä sukkiksia……
Sukkikset miesten kesken
27
604
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä olen ollut yhden miehen kanssa ja molemmilla oli sukkikset jalassa. Naitiin vuoronperään toisiamme sukkis reisien väliin. Oli tosi kiihottavaa tuntea kova kalu jalkojen välissä ja tuntea lämmin sperma
Itse en kauaa kestänyt kun oli minun vuoro naida hänen jalkoja- Anonyymi00002
Tämähän kyllä kiinnostaa kovasti. M53 Hki
- Anonyymi00008
Kuulostaa ihanalta. Pakko kysyä missä asennossa olitte kun panitte? Toinen selallään sängyssä jalat kohti kattoa ja toinen takaa päin kyrpä resien välissä samalla sukkisjalkoja hyväillen? Itsestä ainakin kuulostaisi uskomattoman kuumalta
- Anonyymi00010
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tämähän kyllä kiinnostaa kovasti. M53 Hki
Täällä olis 55v biukm pk-seudulla vailla sukkis seuraa
- Anonyymi00003
Kulli kyllä seisoo hyvin kun on sukkikser päällä
- Anonyymi00006
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 🤣😅
kyllä sukkikset jalassa tulee kiimainen olo 😋
- Anonyymi00011
Kullityttö puhuu asiaa, kyllä liukas nailoni on kiihottavaa näin ikääntyneempänäkin;)) Nyt on just hyvät kelit pitää 20 den sukkikset housujen alla ulkosalla. 😊
- Anonyymi00012
Kiihottaako miehen sukkispeppu? Sitä saisit vanhempi top herrasmies.
tänään olin sukkikset jalassa kun iso lihava mies nussi suutani , toisella kädellä hän runkkasi kaluani , koko mies vaan hyllyi kun laski spermansa suuhuni , minulta tuli mällit vatsalleni 😋
- Anonyymi00014
Mee sirkukseen friikki porsas röh röh
- Anonyymi00019
Yäks lihavia pömppö vattoja, kaikille sä kans jaat poika pilluas. Minäkin normi vartaloinen vissiin bi henkinen 44 vuotias voisin vähä maistaa sukkis kyrpääsi.
Anonyymi00019 kirjoitti:
Yäks lihavia pömppö vattoja, kaikille sä kans jaat poika pilluas. Minäkin normi vartaloinen vissiin bi henkinen 44 vuotias voisin vähä maistaa sukkis kyrpääsi.
ison miehen syleilyssä kun on kiva olla 😋
- Anonyymi00020
kullityttö kirjoitti:
ison miehen syleilyssä kun on kiva olla 😋
Ookko tosiaan niin munan kipiä että kaikille möhömahoolle annat. Anna mulle sukkis pesäää
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ookko tosiaan niin munan kipiä että kaikille möhömahoolle annat. Anna mulle sukkis pesäää
hih no tähän minä sain yhteyden , kuinkas sinuun 😅
- Anonyymi00023
kullityttö kirjoitti:
hih no tähän minä sain yhteyden , kuinkas sinuun 😅
No hyvä että sait yhteyden...Olis joskus kiva sukkistella yhdes. Mulla noin 19cm kulli jota tykkään pitää kiiltävien ja liukas pintaisten sukkisten sisällä ja ulkona.
- Anonyymi00016
Voi kun pääsisin nussimaan kullityttöä isolla kalullani 21 cm. Antaisitko minulle pyllyäsi.olisin sukkanauhaliiveissä
- Anonyymi00017
Mä haluun kans ja imen sua ensin. ;)
- Anonyymi00018
kullityttö kirjoitti:
uuh aika kivan kokoinen kulli sinulla , siinä olisi pyllyyni täytettä 😋
Haluisin nussia sua todella kovaa mun isolla kalulla.ai että tekis hyvää.saisinko laskea lastin sun sisääsi.suudella samalla kiihkeäati.ai että kyrpä ihan kovenee kun ajattelen.
Anonyymi00018 kirjoitti:
Haluisin nussia sua todella kovaa mun isolla kalulla.ai että tekis hyvää.saisinko laskea lastin sun sisääsi.suudella samalla kiihkeäati.ai että kyrpä ihan kovenee kun ajattelen.
ah miten ihana ajatus , toisin suuni olisi auki kun huohottaisin ja voihkisin kiimasta , kulli pyllyssä tekee niin kivaa etten voi olla hiljaa 😅
- Anonyymi00021
Todellakin antaisin sinulle. Olen 58v ukmbi
Anonyymi00021 kirjoitti:
ah kiva , mistäs päin olet ?
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Nyt joku kiilasi minun kullini eteen.minä olen se joka himoitsi 21 senttisellä kullilla kullityttöä. Olen nyt stringeissä ja haaveilen kullitytön pyllyä
Anonyymi00022 kirjoitti:
Nyt joku kiilasi minun kullini eteen.minä olen se joka himoitsi 21 senttisellä kullilla kullityttöä. Olen nyt stringeissä ja haaveilen kullitytön pyllyä
no jopas on jonoa tulossa , miehet kullit pystyssä , mutta mikäs sen kivempaa 😋
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031090- 64911
- 65869
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait228761Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies87734Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22688