Sukkikset miesten kesken

Kiinnostaako jotakuta nauttia sukkiksista yhdessä. Paikkana US tai Ruusu esim.
Olisi mukavaa sivellä,hivellä sukkiksia……

27

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä olen ollut yhden miehen kanssa ja molemmilla oli sukkikset jalassa. Naitiin vuoronperään toisiamme sukkis reisien väliin. Oli tosi kiihottavaa tuntea kova kalu jalkojen välissä ja tuntea lämmin sperma
      Itse en kauaa kestänyt kun oli minun vuoro naida hänen jalkoja

• Anonyymi00002

Tämähän kyllä kiinnostaa kovasti. M53 Hki

• Anonyymi00008

Kuulostaa ihanalta. Pakko kysyä missä asennossa olitte kun panitte? Toinen selallään sängyssä jalat kohti kattoa ja toinen takaa päin kyrpä resien välissä samalla sukkisjalkoja hyväillen? Itsestä ainakin kuulostaisi uskomattoman kuumalta

• Anonyymi00010
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tämähän kyllä kiinnostaa kovasti. M53 Hki

Täällä olis 55v biukm pk-seudulla vailla sukkis seuraa

• Anonyymi00003

Kulli kyllä seisoo hyvin kun on sukkikser päällä

• Anonyymi00006

Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 🤣😅

• kyllä sukkikset jalassa tulee kiimainen olo 😋

• Anonyymi00011

Kullityttö puhuu asiaa, kyllä liukas nailoni on kiihottavaa näin ikääntyneempänäkin;)) Nyt on just hyvät kelit pitää 20 den sukkikset housujen alla ulkosalla. 😊

• Anonyymi00012

Kiihottaako miehen sukkispeppu? Sitä saisit vanhempi top herrasmies.

• tänään olin sukkikset jalassa kun iso lihava mies nussi suutani , toisella kädellä hän runkkasi kaluani , koko mies vaan hyllyi kun laski spermansa suuhuni , minulta tuli mällit vatsalleni 😋

• Anonyymi00014

Mee sirkukseen friikki porsas röh röh

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Mee sirkukseen friikki porsas röh röh

taasko sinua ahdistaa 😅

• näköjään ahdistaa ja pirusti 😆

• Anonyymi00019

Yäks lihavia pömppö vattoja, kaikille sä kans jaat poika pilluas. Minäkin normi vartaloinen vissiin bi henkinen 44 vuotias voisin vähä maistaa sukkis kyrpääsi.

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Yäks lihavia pömppö vattoja, kaikille sä kans jaat poika pilluas. Minäkin normi vartaloinen vissiin bi henkinen 44 vuotias voisin vähä maistaa sukkis kyrpääsi.

ison miehen syleilyssä kun on kiva olla 😋

• Anonyymi00020
        kullityttö kirjoitti:

ison miehen syleilyssä kun on kiva olla 😋

Ookko tosiaan niin munan kipiä että kaikille möhömahoolle annat. Anna mulle sukkis pesäää

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Ookko tosiaan niin munan kipiä että kaikille möhömahoolle annat. Anna mulle sukkis pesäää

hih no tähän minä sain yhteyden , kuinkas sinuun 😅

• Anonyymi00023
        kullityttö kirjoitti:

hih no tähän minä sain yhteyden , kuinkas sinuun 😅

No hyvä että sait yhteyden...Olis joskus kiva sukkistella yhdes. Mulla noin 19cm kulli jota tykkään pitää kiiltävien ja liukas pintaisten sukkisten sisällä ja ulkona.

• Anonyymi00016

Voi kun pääsisin nussimaan kullityttöä isolla kalullani 21 cm. Antaisitko minulle pyllyäsi.olisin sukkanauhaliiveissä

• Anonyymi00017

Mä haluun kans ja imen sua ensin. ;)

• uuh aika kivan kokoinen kulli sinulla , siinä olisi pyllyyni täytettä 😋

• Anonyymi00018
        kullityttö kirjoitti:

uuh aika kivan kokoinen kulli sinulla , siinä olisi pyllyyni täytettä 😋

Haluisin nussia sua todella kovaa mun isolla kalulla.ai että tekis hyvää.saisinko laskea lastin sun sisääsi.suudella samalla kiihkeäati.ai että kyrpä ihan kovenee kun ajattelen.

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Haluisin nussia sua todella kovaa mun isolla kalulla.ai että tekis hyvää.saisinko laskea lastin sun sisääsi.suudella samalla kiihkeäati.ai että kyrpä ihan kovenee kun ajattelen.

ah miten ihana ajatus , toisin suuni olisi auki kun huohottaisin ja voihkisin kiimasta , kulli pyllyssä tekee niin kivaa etten voi olla hiljaa 😅

• Anonyymi00021

Todellakin antaisin sinulle. Olen 58v ukmbi

• Anonyymi00021 kirjoitti:

ah kiva , mistäs päin olet ?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Nyt joku kiilasi minun kullini eteen.minä olen se joka himoitsi 21 senttisellä kullilla kullityttöä. Olen nyt stringeissä ja haaveilen kullitytön pyllyä

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Nyt joku kiilasi minun kullini eteen.minä olen se joka himoitsi 21 senttisellä kullilla kullityttöä. Olen nyt stringeissä ja haaveilen kullitytön pyllyä

no jopas on jonoa tulossa , miehet kullit pystyssä , mutta mikäs sen kivempaa 😋

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      178
      2638
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      103
      1090
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      911
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      869
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      770
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      761
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      276
      747
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      87
      734
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe