Ollut niin älytön ikävä
Miksi on tänään
26
315
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ketä mitä missä milloin miksi
- Anonyymi00002
Niin sama. Oikeastaan joka päivä.
- Anonyymi00003
Luoja kun pääsis sun syleilyyn
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
ai sukkana kenen vaan syleilyyn ? hmmmmmm, taidat olla seuralaispalvelun ammattilainen
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
No jos olisi hän niin olisit tervetullut.
- Anonyymi00004
Olispa hänellä ollut
- Anonyymi00005
Emme ole viestineet toisillemme. 🤔
- Anonyymi00007
Uusi kuu❤️rakas. Nähdäänkö me kohta?
- Anonyymi00008
Sinustahan kaikki on kiinni
- Anonyymi00010
Juu ❤️❤️❤️
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinustahan kaikki on kiinni
Miksi aina musta. Millon sinä teet jotain? 🤨
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siksi että sun pitää pyydystää minut
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kysytkö että milloin minä teen? Minä olen tehnyt IHAN tarpeeksi ja sinä käytät sitä vain hyväksesi
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kysytkö että milloin minä teen? Minä olen tehnyt IHAN tarpeeksi ja sinä käytät sitä vain hyväksesi
Mitä käytän? Miksi et sitten soita mulle🤨
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
No senhän mä teen jos haluan ja sä tiedät sen😻
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Millä? Haavillako 🤣
- Anonyymi00020
Kalastus kielletty vaarallisilla vesillä ⚠️ Prkl...
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kalastus kielletty vaarallisilla vesillä ⚠️ Prkl...
Kenen kanssa sinä kalastelet täällä? 🤨
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kenen kanssa sinä kalastelet täällä? 🤨
Ei harmainta aavistusta 👀
- Anonyymi00025
Anonyymi00015 kirjoitti:
No senhän mä teen jos haluan ja sä tiedät sen😻
Toki on varmaan helpompiakin
- Anonyymi00026
Anonyymi00016 kirjoitti:
Millä? Haavillako 🤣
No kokeile
- Anonyymi00028
Anonyymi00012 kirjoitti:
Narsistin puhetta, huomion hakua yhtä kaikki.
- Anonyymi00017
Koska ruikkusilmä on rakastunut, hörhö
- Anonyymi00019
Realiteetit iskee päin naamaa 🤔
- Anonyymi00023
Kenellä ketä mä en ole häntä ikävöinyt hänen näkemistään ehkä muuttunu jonkin verran herkemmäksi siitä mitä oli eli siis ehkä herkkyyskin on jotain joka on palautettavissa jos sitä on joskus edes ollut vaatinee mitä kenties sitä että saa ajattelun muuttumaan vaatinee mitä kenties sitä että on joku joka uskoo toisen siihen pystyvän mä en tie en ole tarvinu ketää joka uskoisi mun onnistuvan musta on ollu kivempaa kun ei kukaan uskonu saanu näyttää itsekin itselleen että musta on ihan mihin tahansa mihin päätän ryhtyä jopa ilman KOULUTUSTA vaik ei kukaan muu uskoisikaan mä olen varannu sen satakakskyt vuotta itselleni aikaa siksi että voin varmistua että ainakin sain muutoksen alun aikaan loppu on tulevien sukupolvien huoli miksi niin pitkä aika jotta on vanhat kasvatustavat kitketty minimiin ainoa oikeastaan sääli minkä olen joskus kokenu aiheelliseksi oli se "millaiset vanhemmat lapsi on saanut riesakseen" jos ei itse ole valmis touhuamaan lapsensa kanssa joka sekuntti ei valvonta voi olla liian tiukkaa pitää pystyä luottamaan lapseensa jos luottamus on ongelma ni pitäisikö vanhemman katsoa peiliin ja miettiä mitä on itse opettanut lapselleen käytöksellään toki on hyvä muistaa ottaa huomioon ikätaso ja lapsen kehitys
- Anonyymi00027
Ei ainakaan mullla olo on kun en tuntis sua mitenkää n
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi413040Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452867100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es492491Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462265Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks252074Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451749
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361