Esim niin, että Kaupunginjohtajalle haetaan kaupunkineuvoksen arvonimi, koska hän yrittää sada henkiin tätä Soinlahden Bioöljytehtasta täysin utopista hanketta, jolla myös entinen kaupunginjohtaja sai ko arvonimen. Edelleen voisi hakea salassapitoneuvoksen arvonimieä näille, entiselle kaup hallintojohtajalle el ja nuorisontuki ry: pajan johtajalle kk :lle. Elinkeinojohtaja ei kelvannut Kajaaniin, maine on kiirinyt.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Korkeintaan taloustirehtööri olisi tämän kylän suhmuroijille sopivin arvonimi.
- Anonyymi00002
Talouden hoitodossa epäilyttää myös se, että taseeseen kerätään ( eikö tuo lie) jo 40-50 miljoonaa ylijäämää. Ivestoineissa sitä voidaan sieltä vähentää, mutta koko ajan investointeihin joudutaan ottamaan lisä velkaa. Sitten vielä kaupungin johto töppää erittäin pahasti mm kulttuurikeskus investoinnissa. Hinta tulee tulee nousemaan, se on varmaa.
On täysi syy epäillä, että kansalaisilta on peritty liikaa veroja. On myös syytä epäilyyn, että tällainen menettely on" kuntalain" vastaista. Tulojen ja menojen tulee olla tasapainossa. Isot investoinnit vaativat lisä velanottoa, jolloin ylijäämiä taseesta voidaan poistaa. Vaikuttaa epä reilulta. Kutsukaa Kauppalehden erikois asiantuntijat tekemään julkinen analyysi Iisalmen kaupungin talouden hoidosta, Kansalaiset haluavat oikeuden mukaisen selvityksen, siitä missä mennään! Voi olla, että 13 vuoden peräkkäiseen ylijäämään, löytyy toisenlainen todellisuus? - Anonyymi00003
Kyllä Ihmeiden kaupunkiin Iisalmeen pitää saada pormestari!!
- Anonyymi00004
Näkymätön kaupunginjohtaja.
- Anonyymi00006
Mitäääh? Onko tämä totta vai aprillipila? Mitä tässä kaupungissa tapahtuu?, kuka voitelee ja ketä bioöljyllä? Uskoono joku että siitä muka jltain tulee vai
- Anonyymi00007
Patsas jo myös torille. Mestauslavan viereen?? Kaiķki kunnia ja kilven kiillotustahan tarvitaan kuolevassa kylässä. Hoh hoijaa.
- Anonyymi00008
Lisää ihmeitä Iisalmeen kuten tuo lohipilkki.
Mietkntä.myssyt päähän ja tehdään Iisalmesta ylä-savon Abu Dhabi. - Anonyymi00009
Tärkeintä olisi nyt kehitys se että tuolla torin yhdessä kulmassa on asfaltissa yksi kohta johon meinaan kompastua joka ikinen päivä, se pitäisi käydä korjaamassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475