Mun mielestä on aika huvittavaa että kouluja käymätön työmies joka on mennyt ne vähätkin koulunsa rimaa hipoen läpi juo viiniä 😂
Kyseessä on siis veljeni joka on niin duunariluokkaa kuin olla ja voi. Itse kävin yliopiston ja pidän viineistä koska se on minulle luonnollista mutta että veljenikin pitää niistä. Toiset duunariluokan ihmiset juo väkevää viinaa ja kaljaa.
Työmies juo viiniä
10
191
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eli koet itsesi jotenkin paremmaksi ihmiseksi, koska olet käynyt yliopiston. Aika ylimielinen olettamus ettei muka duunari voisi nauttia viinistä.
- Anonyymi00002
Jos on vaikka matkustellut Välimeren maissa, siellä se on yleinen tapa?
- Anonyymi00003
Kyllä meilläkin on juhlapaivinä vähintäänkin yksi pieni punaviinipulloa ruuan kanssa juotavaksi vaikkei työläistä kummepia olla. Ei niitä juhlapäiviä ole tosin edes joka kuukausi eli tarkoitan tyyliin joulu, pääsiäinen, juhannus jarapukausi.
- Anonyymi00004
Minulla on korkeakoullututkinto, mutta ainakaan minun opintoihini ei kuulunut minkäänlaista viinitietoutta tai kulinarismia koskevaa opetusta. Olen joutunut hankkimaan vähän viinitietouteni aivan kuten vähemmän koulutetutkin.
- Anonyymi00005
Viiniähän se Valdemarkin on. Ei moni pysty nielemään.
- Anonyymi00006
Olen duunarimies, mutta itseoppinut kotikokki. Pakko tunnustaa, että viiniosasto menee enemmän oman maun mukaan kuin joidenkin ns. asiantuntijoiden suositusten. Tänään tein alusta asti itse blinejä ekaa kertaa. Päälle laadukasta virolaista smetanaa, kotimaista luomu punasipulia ja pakkasesta viime syksyltä itse tehtyä, taatusti kotimaista, ahvenen mätiä (merestä). Juomaksi valikoitui ihan vaan laadukas riesling Ruppertsberger, vaikka "asiantuntijat" olisivat varmaan valinneet jonkun muun. Sattui nyt vaan olemaan avattu pullo jääkaapissa.
- Anonyymi00007
Duunariukko täällä. Välimerellisesti syön ja samalla lasi punaviiniä joskus.
En tiedä viineistä mitään. Se on joko hyvää tai pahaa enkä tiedä edelleenkään miten se tanniini siinä viinissä maistuu. En huomaa mitään metsäisiä makuja tai muitakaan vivahteita.
Viinihän on käynyttä rypälemehua mutta juon sitä silti nauttien.- Anonyymi00008
Lempiviinini tällä hetkellä on Casillero del Diablo Cabernet Sauvignon ja vielä mieluiten se markettimalli jossa on vain 8 volttia. Hyvää se alkon kamakin vaikka ei ole hinnalla pilattu.
Joskus on vähän kalliimpaa mutta huomasin että näissä hinnalla ei ole mitään tekemistä maun kanssa. Laadusta en osaa sanoa mitään koska en tunne viinejä lainkaan vaikka niitä nautinkin, kuten jo yllä mainitsin.
- Anonyymi00009
Voi teitä duunarit ja proffat! Täällä pitkäaikaistyötön Alkon alahyllyjen kyykkivä asiantuntija. Täyteläiset Cabernetit ok tai sitten nopeesti vaan joku litran tölkkipakkaus.
- Anonyymi00010
"Viiniharrastus" on valkokaulusväen keskuudessa tyypillinen kulissi, jolla peitellään alkoholiongelmaa. Kuvitellaan, että kun valitsee viininsä muka huolella, niin ei voisi olla juoppo. Vaikka on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1754961Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184336Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341713
- 201703
- 631677