Minä toivon, että ette varasta enää yritykseltäni T&T rahaa. Sanoutukaa irti lastenne tekemisistä tämän suhteen. Silloin te saatte 15. kesäkuuta mennessä luvatun perinnön.
Tärkeintä on, että keräätte aarteita Taivaaseen.
<3 -00
Avoin kirje perheelle
14
416
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuosta allekirjoituksesta päätellen olet tällä palstalla luvannut ja kertonut antaneesi jo aika monta perintöä. Niissä on sama kaava: lähettelet viestejä sukulaisille anonyymipalstalla ja kerrot, miten heidän tulee käyttäytyä, jotta saavat perintönsä. Vähän tai oikeastaan aika paljonkin tulee olo, että olet varoiltasi ihan tavan tallaaja, joka palstalla tykkää esiintyä isona pohattana. Näissä keskusteluissa voi arvuuteluissaan aina olla väärässäkin, mutta peilaan asiaa siihen, miten itse toimisin, jos minulla olisi rahaa sarjaperintöinä jaettavaksi asti. Sitä paitsi perintö jaetaan, kun henkilö on kuollut. Eläessä voidaan antaa lahjoituksia, ei perintöä.
- Anonyymi00002
Nyt näyttää, että Te ette muuta tapojanne...............surullista. Ehkä teistä osa on syönyt perintönsä etukäteen. Te pilasitte tämän JYP-kuvionkin, teitä ei oteta mihinkään yrityskuvioihin mukaan teidän somalitaustan takia.
Charlotta
P.S. Ja lopettakaa luvaton vierailu hänen kodissaan. - Anonyymi00003
Sinäkö K'''' levität valhetta, että olet veljesi omaihoitaja? Hän on paljon nuorempi kuin sinä ja täysin kunnossa.
Tila on hänen ja pesän varatkin on hänen S''''.
Charlotta - Anonyymi00004
Minä lyhyesti kertaan tätä. Te hänen sisarukset olette yhdessä sovitun summan veljeltänne saaneet, ehkä vähän enemmänkin. Tila on hänen, lainhuutokin on tehty.
S en jälkeinen toiminta on veljeltänne varastetun rahan rahanpesua. Heikkilät on siinä mukana, niinkuin oli varastamassa jättiperinnön jo perunkirjoituksessa. Eli te saitte sisarukset yli 400 000 euroa reilun 100 000 euron tilasta ranskalaiselta bulvaanilta. He olisivat myyneet tilan takaisin paikkakunnan helluntalaiselle viljelijälle noin 100 000 eurolla. Asia on riitautettu ja kauppa perutaan , kuolinpesän tilille maksettu kauppasumma, mitä siitä on jäljellä, on veljenne rahaa.
Charlotta- Anonyymi00005
Mainittakoon, että Heikkilän pöllimän perinnön arvo verojen jälkeen on noin 100 miljoonaa euroa.
Charlotta
- Anonyymi00006
Ulkomailta tulee joskus huijausviestejä siitä miten saa huomattavan rahasumman jos vain ottaa sen vastaan ja pitkä selitys siitä miten se on mahdollista.
Siihen kun vastaa niin voi ladata kaikki herjat mitä maailmassa on eikä ole pelkoa että kukaan haastaa käräjille solvauksesta. Voi mätkäistä joko Raamatulla tai lääkärikirjalla aivan huoletta eikä enää kukaan sen jälkeen tarjoa perintöä suurta summaa pientä vaivannäköä vastaan. - Anonyymi00007
Ikävä todeta tälle perheelle, että teillä ei ollut malttia vaurastua. Mikä laulaen tulee, se viheltäen menee.
Charlotta - Anonyymi00008
Pidättekö te oikeasti minua tyhmänä, sisarukset ja heidän hännystelijänsä? Minä olen tehnyt rahaa, te olette sitä varastaneet ja tuhlanneet kaiken maailman peleissä ja mielikuvitusmaailmassa. Minä olen pettynyt sisarusten lapsiinkin. Minua ei koskaan ole kiinnostanut mitkään joutavat pelit, minä elän itse elämääni reaalimaailmassa. Te olette porukalla osallistuneet minun lastenikin murhaamiseen.
Kaikki tuhlaamanne rahat on otettu takaisin, te ette minulle ja yhtiölleni pärjää. Te söitte ,osa kirjaimellisesti perintönne etukäteen ja tuhositte elämänne. Te ette ole tervetulleita tähän kotiin.
-00- Anonyymi00009
Yrittäkää nyt oikeasti muuttua, te tuhoatte oman tulevaisuutenne, sisarukset.
-00
- Anonyymi00010
Minulla olisi ahneudesta vastaavaa asiaa mitä tapahtuu Muhoksella jossa sijoituslasten kautta yhteiskunnan rahoja kalastellaan !
Terveistä lapsista tehdään nepsy lapsia jotta saadaa enemmän tukirahoja valtiolta !
Hyvin röyhkeä porukka käyttää valtiota hyväksi sekä lähimmäisiään jotka ei halua uskoa toisten tarkoitusperiä , äiti käy vklp lomilla jossain terapiassa jotta jaksaa valehdella lisää etuja eikä luovuta lasta biologiselle äidilleen ! Siinä on saatana valloillaan perheessä , toivon hammurabin lakia lastenryöstäjälle 😉 - Anonyymi00011
Sisaruksille lämpimät terveiset, teidän pitäisi tehdä parannus..........sen jälkeen ei tarvitse mitään pelätä.
-00- Anonyymi00012
Voi se perintö sieltä tullakin, jos olette ihmisiksi............joskus heinäkuussa.
-00
- Anonyymi00013
Rehellisyys maan perii, sisarukset.
Charlotta - Anonyymi00014
Uskovaisten ja muidenkin kunnollisten ei kannata lukea tätä tiettyä chattia, se on saatananpalvelijoiden pyörittämä, sieltä tarttuu pahuus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621137- 501110
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182940Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153932Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867- 89867
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu110845Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51723