Eikö savolaisia laiteta mihinkään vastuuseen joulukuusen kaatumisesta torilla. Niin oli kyseessä, joku 20-35metrinen kuusi ? , joka sattui olemaan jossain pikku montussa Kuopion torille kiilattuna puukiiloilla katukivien ja muutaman metrin maakerroksien väliin. Ei mitään haruksia tai muita sivuttaistukia. Tämmönen mietintä vaan, kun katsoo 112 TV- ohjelmaa...
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
onneksi kellekkään ei sattunut ihmetyttää tuollainen löyhä suunnittelu.
- Anonyymi00002
Kaikesta Kuopiolle kateelliset jyväskyläläiset olivat kuulemma käyneet sahaamassa kauniin ja valtavan kuusemme poikki.
Kaikenlaisia kuusiterroristeja sitä sieltäpäin sikiääkin. - Anonyymi00003
Puut kaatuvat välillä kovalla tuulella. Pitäisikö Kuopion kaataa kaikki puut alueeltaan ettei vain näin pääsisi käymään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931769
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4851349- 881183
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.471110- 721108
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861093- 93927
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt9771- 65705
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176701