että kaivattuni olisi onnellinen nytkin missä on ja kenenkä kanssa onkaan. Elämä on loppupeleissä lyhyt, yli puolet omastani on jo varmuudella kulunut. Saahan silti kaivata.
Oikeasti minä toivon
38
570
Vastaukset
- Anonyymi00001
Elämä on tosi lyhyt, täytyy sanoa. Se on ohuista langoista kiinni.
Täytyy yrittää elää mahdollisimman hyvin. Saa sitä kaivata. Eihän se estä. - Anonyymi00002
Lyhyttä elämää ei kannata käyttää kaipaamiseen.
- Anonyymi00004
Kannattaa, sillä ei siitä muidenkaan kanssa tulisi mitään parempaa.
- Anonyymi00033
Kyllä toivon saa säilyttää. On helpompi olla. :)
- Anonyymi00003
elämä on hetkessä ohi. oon valmis kuolemaan vaikka heti. sain paljon kaikkea ihanaa ja lasteittain pskaa.
- Anonyymi00010
Aina voi siirtää ateriaan toiseen paikkaan.
- Anonyymi00005
Myönnän, eyyen pysty nyt olemaan noin hyväntahtoinen, joten koitan olla miettimättä.
- Anonyymi00006
Arg tajusin just jos elän yhtä vanhaksi kuin isovanhempani niin vielä yli 50 vuotta jäljelllä tätä
- Anonyymi00007
Voit tukehtua pullaan vaikka tänä päivänä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Toivottavasti. Kiitos yritän. Mukavaa päivää sinullekin ihana ihminen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sählypallolloilla ei ole tukehtumisvaaraa.Ylimääränen neste poistuu reikien kautta ulos.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sählypallolloilla ei ole tukehtumisvaaraa.Ylimääränen neste poistuu reikien kautta ulos.
Juu tämä pallo alkoi itkeä. Ja menee nyt tukehduttamaan itsensä. Niin pääsette minusta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Juu tämä pallo alkoi itkeä. Ja menee nyt tukehduttamaan itsensä. Niin pääsette minusta.
Muista naisena esiintyen nyyhkivä setämies myös valtion rautatie missä pötköttää samalla kun kirjoittelee palstalle, että vielä ehtisitte estää naiset..
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Muista naisena esiintyen nyyhkivä setämies myös valtion rautatie missä pötköttää samalla kun kirjoittelee palstalle, että vielä ehtisitte estää naiset..
Olen nainen vtun vammene ulisija.
- Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
No siinä palstan negatiivi taas loistaa tuliko hyvä olo kun pääset " ääneen ," sinäkin
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
No siinä palstan negatiivi taas loistaa tuliko hyvä olo kun pääset " ääneen ," sinäkin
Ei se ollut mikään toive vaan toteamus, hyvänen aika.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei se ollut mikään toive vaan toteamus, hyvänen aika.
Minäkin vaan totean aja seinään 🖕
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minäkin vaan totean aja seinään 🖕
Jos et ymmärtänyt, niin se oli vain toteamus, että kuka tahansa voi kuolla vaikka tänä päivänä vaikka syödessään.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos et ymmärtänyt, niin se oli vain toteamus, että kuka tahansa voi kuolla vaikka tänä päivänä vaikka syödessään.
En ymmärrä toive se minusta oli "Voit tukehtua pullaan vaikka tänä päivänä." Toivon sinulke samaa. 🖕🖕
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mieti vähän mitä muille kirjoitat ja miten. Sama kun kirjoittaisi voit juosta auton alle tänään.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Toivotaan että kuolen. Ole tyytyväinen sitte.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
En ymmärrä toive se minusta oli "Voit tukehtua pullaan vaikka tänä päivänä." Toivon sinulke samaa. 🖕🖕
Saatat/ on mahdollista / voit ei ole mikään toive vaan toteamus. Tukehdu pullaan on toivotus.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Saatat/ on mahdollista / voit ei ole mikään toive vaan toteamus. Tukehdu pullaan on toivotus.
Voit painua vttuun. Painu vttuun. Sama asia eripaketti.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Voit painua vttuun. Painu vttuun. Sama asia eripaketti.
Oletko yleensä aina yhtä herkkähipäinen vai triggeröikö nyt joku muu?
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
En ole.No muukin asia aloin itkeä oikeasti tuosta.
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mietippä tuota tekstiä mihin vastasit. Et kuulostaako se onnellisen ihmisen vastaukselta. Mä saan täällä vaan lähinnä ilkeyä osakseni. Mä en usko että mun kaivattu välittää musta pskaakaan. Ensimmäinen ajatus mulla oli et joku tahtoo mun kuolevan kun luin tuon.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mietippä tuota tekstiä mihin vastasit. Et kuulostaako se onnellisen ihmisen vastaukselta. Mä saan täällä vaan lähinnä ilkeyä osakseni. Mä en usko että mun kaivattu välittää musta pskaakaan. Ensimmäinen ajatus mulla oli et joku tahtoo mun kuolevan kun luin tuon.
Se oli sinun olettamus negatiivisessa mielentilassasi. Ei ollut kirjoitettu kenellekään mitenkään toiveena.
Toteamus elämän pituuden arvaamattomuudesta. - Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Se oli sinun olettamus negatiivisessa mielentilassasi. Ei ollut kirjoitettu kenellekään mitenkään toiveena.
Toteamus elämän pituuden arvaamattomuudesta.Juu ja ymmärrän ettei sinulla ole tunneälyä pahoitella että sanasi loukkasivat. Ja ovat monitulkintaiset. Vaan yrität selittää mustaa valkoiseksi.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Juu ja ymmärrän ettei sinulla ole tunneälyä pahoitella että sanasi loukkasivat. Ja ovat monitulkintaiset. Vaan yrität selittää mustaa valkoiseksi.
Ei ole kirjoitettu loukkausmielellä. En ole vastuussa tunteistasi, jos ymmärsit (tahallasi) väärin.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ei ole kirjoitettu loukkausmielellä. En ole vastuussa tunteistasi, jos ymmärsit (tahallasi) väärin.
Eli edelleen et ymmärrä empatiaa. En ymmärtänyt tahallani väärin ymmärsin sen loukkauksena koska sen voi ymmärtää myös niin.Olisin kauhuissani jos kaivattuni luulisi että haluan hänen tukehtuvan ja toivon sitä. Niinkuin sinä täällä ihmisille kirjoittelet. En usko hetkeäkään enää että viestisi ei tarkoittanut pahaa koska et ymmärrä mitä olen sinulle avannut. Tarkoitit sen siis että haluat että tukehdun. Hyvää yötä. Tämä on minun osaltani loppuun käsitelty.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Etkä ole vastuussa minun tunteista. Olet vastuussa siitä että omat kirjoituksesi ovat sellaisia ettei niitä voi käsittää niin että toivot toisen kuolemaa. Hyvästi.
- Anonyymi00009
Samaa toivon exälle.Tyytyväinen exä on kaikkien ilo.
- Anonyymi00012
Ajattelen samoin, ja että tilanne on se mikä se on, ihan hyvästä syystä. Uskon että hän on onnellinen, koska hän on varmasti kykenevä järjestämään elämänsä selmaiseksi kuin haluaa. Luulen että hän on päässyt paremmin yli kuin minä, enkö halua aiheuttaa hänelle hankaluuksia.
- Anonyymi00016
hän on varmasti onnellinen sen nuoren naisen kanssa minä olen vaivainen viemäri rotta ja sillä sipuli
- Anonyymi00028
Mä toivon sulle, että syöt ravintohiivaa (bee vitskuja), dee kolmosta, mankkua, koo kakkosta. Ja turskanmaksa öljyä myös, niin kaikki pelittäis paremmin. Ystävänä toivottelen näin.
- Anonyymi00029
Siis kirjoittelen niin kuin hänelle, ystävälle, tai entiselle ystävälleni.
- Anonyymi00031
Sehän on luonnollista,eiköhän melkein kaikki jotakin kaipaa.
- Anonyymi00038
Elämä on.. silmänräpäys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1694640Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2043372Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1162922Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562922Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis422839Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos492229Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132197Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552025En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131955Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien661529