Alumiinitähdet, radiosoitto

Sarvijaakko

Onko moni kuullut tämän uuden kappaleen?

Onko kellään tietoa kappaleen säveltäjästä tai sanoittajasta?

Tykkäsin itse kovasti. Nyt pitäs saada tietää kuka kappaleen on tehnyt. Jos on Janin itsensä tekemä niin tosi upea!

10

992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janifani4ever

      Tämä on ihana biisi. :)

    • Lispe

      Biisi on tosi hyvä, olipa se sitten kenen tahansa tekemä. Siitä tulee mieleeni nuoruusvuosien ikiajoiksi mieleen painuneet kantrisävytteiset suosikkikappleet kuten Aamuöiseen sateeseen ja Takaa ajatusten virran...

    • Kukka

      Mä taidan oll ainut, joka ei diggaa ko. biisistä tippaakaan. :/

      Veikkaampa, että sanat on tehnyt Timo Kiiskinen. Mitään varmaa tietoa mulla ei tosin asiasta ole.

    • Sarlotta

      ..munkin mielestä on ja korvaantarttuva biisi muutenkin. En usko, että olisi kuitenkaan Janin oma sanoitus eikä sävellyskään. Ei ole oikein janimainen; kertosäkeen alunkin Jani vetää hartaasti venytellen kuin Kari Tapio.

      • jarno trolli

        Nehän on muutenkin kuin kaksi marjaa


      • Kukka
        jarno trolli kirjoitti:

        Nehän on muutenkin kuin kaksi marjaa

        Kari Tapio tulee mieleen siitä biisistä, ja samaa mieltä on mun miehenikin.


    • Fani.

      Tarttuva melodia, hienot sanat. Tutunoloinen, mutta ei kuitenkaan tavanomainen kappale. Täysi kymppi minulta kyseiselle laululle:)

      • pippi

        laitampa tänne kun kuulin jotta asiaa on kyselty ;)
        Jani kertoi, että sanat on Timo Kiiskisen.Oikein veikattu siis.
        Säv. sov.myös Kiiskisen, mutta mukana noissa osuuksissa saattaa olla "puoleksi" mukana joku toinen guru.Jani sanoi ko.herran nimen, mutta se jo wanhalta ehti unhoittua =O


      • Kysyjäfani
        pippi kirjoitti:

        laitampa tänne kun kuulin jotta asiaa on kyselty ;)
        Jani kertoi, että sanat on Timo Kiiskisen.Oikein veikattu siis.
        Säv. sov.myös Kiiskisen, mutta mukana noissa osuuksissa saattaa olla "puoleksi" mukana joku toinen guru.Jani sanoi ko.herran nimen, mutta se jo wanhalta ehti unhoittua =O

        Montako Wickholmin ihan omatekemää biisiä levylle tulee? Tulisipa useampi kuin ykköselle, Jani on lahjakas biisinikkari:)


      • Sarlotta
        pippi kirjoitti:

        laitampa tänne kun kuulin jotta asiaa on kyselty ;)
        Jani kertoi, että sanat on Timo Kiiskisen.Oikein veikattu siis.
        Säv. sov.myös Kiiskisen, mutta mukana noissa osuuksissa saattaa olla "puoleksi" mukana joku toinen guru.Jani sanoi ko.herran nimen, mutta se jo wanhalta ehti unhoittua =O

        ...tietenkin on tämän biisin "isä". =lisihan se pitänyt arvata jo kauniista sanoituksesta. Samaa herkkyyttä ja runollisuutta kuin "Kaikki muuttuu"-biisin sanoissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe