Telialle ei raha kelpaa?

Anonyymi-ap

Meidän taloyhtiöön avataan pian valokuituyhteys johon hallitus kaikessa tyhmyydessään valitsi Telian yhteyden.
Yritin sitten ottaa nopeinta yhteyttä 500-1000 (lol), mutta Telia torppasi tilaukseni maksuhäiriömerkintöjen takia. Eikä edes vakuus kelpaa!
Eli taidanpa pitää Elisan 5G yhteyden, joka on saman hintainen, kuin tuo Telian nopein (LOL) liittymä, maksaen kaikki laskut ajallaan.
Telia = 🤡🤡🤡🤡

15

554

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kaiken lisäksi telialle tuntui oleva OK se, että liittymä otetaan toisen nimissä, mutta esim etukäteen maksettu liittymä ei ole ok.

• Anonyymi00002

Elisa hyväksyy etukäteismaksut samoin käyttämäni sähkönjakeluyhtiö. Oomi ei hyväksy ja menee vaihtoon kesällä, vaikka olisi kuinka halpaa sähköä tarjolla.
      Kai tuossa on kytkös Ropo perintäyhtiön kanssa. Ropo hoitaa kokonais laskutusta ja ei saa saa rahaa jos maksetaan etukäteen, eivätkä pääse perimään.

• Anonyymi00003

Mitäs et ole maksanut laskujasi. Ei niitä maksuhäiriömerkintöjä ilman sitä tule. Ymmärrän kyllä operaattoria. Jos yritit ottaa kalleimman saatavilla olevan liittymän etkä ole muitakaan laskujasi maksanut niin ei hirveästi yllätä operaattorin reaktio.

• Anonyymi00004

Mikä kumma muuten on 500 / 1000 -liittymä? Harvemmin sitä nyt upstream on nopeampi kuin downstream.

• Anonyymi00005

Tarjosin vuokradiiliä äsken mahdolliselle vuokralletarjojalle mutta Suomen asiakastieto ja ulosottovirasto ei suvaitse mitään sopimuksia.
      -robinwood-

• Anonyymi00006

En ymmärrä tuota. Liittynähän on kiinteähintainen, joten riski on vain yhden kuukauden hinta. Ymmärrän tuon puhelinliittymissä, koska niillä voi tehdä vaikka kuinka suuren laskun.

• Anonyymi00008

Kaiken lisäksi olin valmis maksamaan etukäteen, mutta sekään ei Telialle käynyt.

• Anonyymi00007

DNA on toinen rahaa halveksuva yhtiö Suomessa.

• Anonyymi00009

Nyt kokeilin avata taloyhtiönettiin kuuluvaa 100Mb nopeuden yhteyttä, joka on ilmainen. Telia ei hyväksynyt sitäkään.

• Anonyymi00010

Miksei hyväksynyt ?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Miksei hyväksynyt ?

Teliaan kirjaudutaan liittymää ostettaessa pankkitunnuksilla, jonka jälkeen ruudussa lukee vain että liittymäsopimusta ei hyväksytä luottohäiriömerkinnän takia. Tämä tapahtui myös kun kokeilin avata ilmaista liittymää.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Teliaan kirjaudutaan liittymää ostettaessa pankkitunnuksilla, jonka jälkeen ruudussa lukee vain että liittymäsopimusta ei hyväksytä luottohäiriömerkinnän takia. Tämä tapahtui myös kun kokeilin avata ilmaista liittymää.

Mulla oli joskus takavuosina sama ongelma kun oli viellä maksuhäiriömerkintä. Mutta soitin telialle ja selitin tilanteen että kyseessä on taloyhtiön tarjoama ilmainen liittymä, ymmärsivät yskän ja avasivat liittymän.

• Anonyymi00014

Tollasessa tilanteessa kannattaa käydä ihan paikan päällä operaattorin liikkeessä. Kyllä niiden on avattava se, jos vuokrasopimukseen kuuluu ilmainen liittymäkyseiseltä operaattorilta. 'taloyhtiöllä / vuokranantajalla on sillon sopimus kyseisen operaattorin kanssa siitä, että kyseisessä osoitteessa asuville vuokralaisilla on oikeus sopimuksessa määritellyn nopeuksiseen ilmaiseen liittymään. Kannattaa ottaa varmuuden vuoksi vuokrasopimus mukaa, jolla voit osoittaa olevasi kyseisen vuokranantajan vuokralainen. Sen ei kyllä pitäisi olla tarpeen, koska kyllä ne operaattorilla näkee mitkä osoitteet kuuluu sopimuksen ja ilmaisen liittymän piiriin, mutta ei siitä haittaakaan ole.

Sama koskee toki omassa kämpässä asuvia ja taloyhtiön ilmaiseen nettiin oikeutettuja. Sillonkin voi ottaa vaikka otteen talon kirjasta mukaan.

T. miksuh

• Anonyymi00013

Vaihdoin yritykseni liittymän pois telialta jossa olin ollut asiakkaana parikymmentä vuotta.
      Usean kerran kyselin että eikö todella ole halvempaa vaihtoehtoa ja aina tuli vastaus että ei ole halvempaa.
      Kun vaihdoin kilpailijalle 7,5€ kuukausimaksulle niin alkoi tulla telialta 9,5€ kuukausimaksutarjouksia.
      kerroin suoraan että jäi niin paska maku suuhun kun rokottivat vuosikymmeniä n. 10€/kk liikamaksua ja nytkään eivät päässeet kilpailijan hintaan.

• Anonyymi00015

Mitä Telia maksaa MTV3:lle ilmaisten tv-kanavien jakelusta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1762
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      110
      783
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      674
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      638
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      52
      601
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      20
      590
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      556
    Aihe