Sinulla on yksi elämä

Anonyymi-ap

Olet valinnut käyttää sen tällä tavalla. Pahuus on sisälläsi mies.

Elämä olisi voinut mennä toisinkin

31

390

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Aha. Aika diippii shittii olosuhde huomioiden

• Anonyymi00026
        UUSI

Ja mitä nämä mahdolliset oikeutetut olosuhteet olisi? Sivusta sihteeri moneypenny

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ja mitä nämä mahdolliset oikeutetut olosuhteet olisi? Sivusta sihteeri moneypenny

Supolle- keskusrikospoliisille kirjailen. Kävin nääs kerran eläintarhassa niin minusta tuli merikotka samalla. Get real

• Anonyymi00002
      UUSI

Se on minun asiani kuinka elämäni haluan käyttää ei kuulu kun korkeintaan lapsilleni kuinka elämäni käytän tai tuhlaan miten sen kukakin haluaa käsittää kun en kuulemma ole hyödyntäny koko potenttiaaliani kertokaapa mistä sitä kukaan tietää kenestäkään mitä tämä vapaa-ajallaan tekee jos ei ole kytkettynä toiseen 24/7 (mun ei ole koskaan tarvinnu todistella omaa osaamistani itselleni) lapsi asiaan liittyen siitäkin olen joskus joutunu jonkun kanssa käymään keskustelun miksi mä haluaisin perinteistä tapaa tehdä lapsen muuttaa koska se on ainoa asia josta nautin (mu koitappa todistaa jotain sellaista mikä ei minkään luonnonlakienkaan mukaan pitäisi olla edes mahdollista) mä olen tykänny joutessani käyttää aikani sen selvittämiseen kuinka tehdä mahdottomasta mahdollista tulevaisuuden ennustamisesta mä en pitäny ennustukset tuskin koskaan pitävät täysin paikkansahelpompaa ottaa selvää tulevaisuudesta siihenkin voi vaikuttaa jos kun edes vahingossa sattuu oikealla hetkellä oikeaan paikkaan mun piti opetella erilainenkin vaikuttaminen miksi niin on halunnu osoittaa munnolevan väärässä mitä hyötyä siitä oli saan haluamani kaltaisen lopputuloksen ennen pitkää joka tapauksessa valinta on mennäänkö lyhyen vai pitkän kaavan mukaan sota olis ollu jo jos olisin ollu asemassa jossa olisin sen voinut julistaa kysymyksenä kuinka hyvät välit ovat venäjällä ja kiinalla siitä seuranneena kysymyksenä missä on todellinen ydinase vaara kehen mahdollinen uhka kohdistuu mitkä ovat laajamittaisen ydinsodan seuraukset/lopputulos si vie kuinka helppoa on keskustella ihmisten kanssa edes näkemättä heitä ei pitäisi olla mahdollista ilman jonkin näköistä puhelinta (musta oli ajatuksena kiva yrittää olla maailman suurin ihme) pitäs olla jotain sellaista mikä on ihmiselle täysin mahdotonta miksi tavoitella kuuta taivaalta kun voi tavoitella jotain jossa jo lähtöjään on tuomittu epäonnistumaan miksi siksi koska ei pitäisi olla mitenkään mahdollista ihan sama mitä tekee

• Anonyymi00004
        UUSI

Lapset on ylpeitä narskuisistä varmaan.Hommaa itsesi hoitoon paikkasi on suljetulla...

• Anonyymi00003
      UUSI

☀️

• Anonyymi00005
      UUSI

Hän on paha ihminen 🤷🏻‍♀️

• Anonyymi00007
        UUSI

Tietäjät tietää

• Anonyymi00015
        UUSI

Kas kun huomasitte. Ei siihen kauaa mennytkään.

• Anonyymi00021
        UUSI

Sinä saatanan gubbe olet,kyllä sun paikka olis tosiaankin suljetulla,vaikka olet tosiaan kymmenvuotiaan tasolla ja vähän alempanakin!

• Anonyymi00008
      UUSI

👋 Ei kannata maalittaa ihmisiä.

• Anonyymi00025
        UUSI

Jännä ettei sinua näytä kiinnostavan hevon humppaa kun tämä sentimentaalisetä, eli aapee länkyttää naisena esiintyen nillittää tästä maalituksesta, mikä on ”vähän” liian runsas termi suhteessa tähän aloituksen aiheeseen. TT

• Anonyymi00028
        UUSI

Samoin.Kannattaa perehtyä alkutekijöihin ennenkö syyttelee ulkopuolisena tukijana viattomia maalaajiksi.Oikeastaan,sinäkin voit olla niitä keillä ei ole mitään väliä onko joku syyllinen vai ei kunhan saat tuettua omaa lehmääsi ojassa .

• Anonyymi00009
      UUSI

Millä tavalla?

• Anonyymi00010
      UUSI

Syytöksiä satelee. Mitä on pahuus?

• Anonyymi00011
        UUSI

Pahuus on niin suurta itsekkyyttä et on mahdotonta nähdä ja ymmärtää enää muita ihmisiä ja heidän olemassaoloaan ja arvoaan.

• Anonyymi00013
        UUSI

Pahuus syntyy kun ihminen ei koe olevansa riittävä.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Pahuus syntyy kun ihminen ei koe olevansa riittävä.

Ei se kuitenkaan oikeuta tekemään pahaa toisille. Sellainen on niin tyypillistä suomalaisille. Yritetään vetää negatiivisesti toista alaspäin kun järkevää olisi nostaa positiivisesti kaikkia ylöspäin.

• Anonyymi00017
        UUSI

Näille sairaille ei kannata omia asioita tai salaisuuksiaan puhua. Käyttävät niitä aina teitä vastaan. En suosittele

• Anonyymi00023
        UUSI

Etkö nää osaa itte yhtään reflektoida mitä se vois olla? Ja taasko koko netti sinua täällä syyttelee? Sivusta naiselta voimia, kaikki järjestyy vielä kuule äippä puhaltaa pipiin mutta ei sinne

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei se kuitenkaan oikeuta tekemään pahaa toisille. Sellainen on niin tyypillistä suomalaisille. Yritetään vetää negatiivisesti toista alaspäin kun järkevää olisi nostaa positiivisesti kaikkia ylöspäin.

Olen täysin samaa mieltä kanssasi!

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kommuuuunisti.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Näille sairaille ei kannata omia asioita tai salaisuuksiaan puhua. Käyttävät niitä aina teitä vastaan. En suosittele

Hakkeri on tehnyt ihan itse selvittelyssä.Mykän asiat leviää silloin yhtä tehokkaasti.

• Anonyymi00012
      UUSI

Pahuus on lihansyöjän sisällä, karma kostaa suolistosyövällä ja verisuonitaudeilla.

• Anonyymi00033
        UUSI

Joku ituhippikö olet?

• Anonyymi00018
      UUSI

Joo. Osaan sähistä ilkeille ihmisille.

• Anonyymi00019
      UUSI

Nämä sairaat haluavat terveetkin saastuttaa koska pelkäävät sairauttaan

• Anonyymi00020
        UUSI

Siinä mielessä olet oikeassa. Tämä paikka saa heidän fokuksensa pois itsestään, toisiin ihmisiin vaikka heidän kannaltaan parempi olisi jos he keskittyisivät itseensä.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Siinä mielessä olet oikeassa. Tämä paikka saa heidän fokuksensa pois itsestään, toisiin ihmisiin vaikka heidän kannaltaan parempi olisi jos he keskittyisivät itseensä.

No niinpä aika spedeä ”edustamista”

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Tuossa ollaan asian ytimessä niin sanotusti! Itseään on hyvä auttaa ensin, hakemalla apua ja voimaan siten henkisesti paremmin!

• Anonyymi00032
      UUSI

Jos ei ole tekemisissä ventovieraiden ihmisten kanssa ta ei noteraa heitä. Siitä ei saa pahuhuutta tekemälläkään.Vain jos tekee rikoksia ,varastaa vahingoittaa toista ihmistä niin se on pahuutta eikä mikään muu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2779
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      18
      2587
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2288
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1871
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1592
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1565
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1483
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      30
      1222
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26