Kestä se. Ei sua voi mieheks kutsua. Olet noin 10. vuotiaan tasolla.
En halua sua.
16
392
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei se haittaa. Olet rakkauteni silti.
- Anonyymi00005
Mielikuvia on helppo synnyttää, esimerkkinä Trump, joka hyvin osuu apn kuvaelmaan vanhemmasta ihmisestä, joka osaa tarvittaessa myrkyttää ilmapiirin omilla letkautuksillaan. Todella lapsellinen ja ylimielinen sen lisäksi. Vallan kahvassa ihmisestä tulee sokeampi vähän kaikkea kohtaan.
Ärsyyntyy asioista, kostaa heille, jotka ovat hänen mielen pahoittaneet, vaikka itse olisi ollut se kaiken pahan alulle panija. Sellaista on lapsellisen ja vaikean ihmisen arki. Varmaan jokaisella voi olla näistäkin omanlainen mielikuva, mun on tällainen.
- Anonyymi00002
Sinä et kelvannut minulle, mutta jos helpottaa oloa niin käännä asia väärin päin. 🤣
- Anonyymi00006
Perus uhriutuja tekee niin. Ensin nostaa myrskyn lasissa ja sitten syyttelee muita.
- Anonyymi00013
En ihmettele ettei ap kelvannut sulle. Ihan järkyttävä gaslightaajahan se on.
- Anonyymi00003
voi että
- Anonyymi00004
Kirjoitat väärällä palstalla. Täällä nimenomaan ikävöidään.
- Anonyymi00011
Jaa eikö palstaäijän performaationtynkä miellyttänyt kun ei ollut tässä länkytyksessä sitä ns henkevämpää asiaa. Voi juku🥱
- Anonyymi00007
Mieleltäni viisitoitsa vuotiaan henkiseltä kehitykseltäni viisi vuotiaan ja kuitenkin iältäni olen 46 miksi näin viisi vuotias on utelias oppimaan viisitoista vuotiaan pojan halut seksin suhteen on huipussaan ikä taas tarkoittaa sitä että pitää osata käyttäytyä kuin aikuinen mu jos sen suhteen taas katsoisin mallia muista saisin käyttäytyä kuin pahainen kakara tiedän monia eläkkeelläkin olevia jotka käyttäytyy kuin viisi vuotias kuriton kakara
- Anonyymi00010
Sinä et osaa edes kirjoittaa. En arvosta.
- Anonyymi00015
No sehän kertoo vaan älykkyyden puutteesta jos ei oo ymmärtänyt elämästä mitään edes vanhoilla päivillään. Eli totaalinen turn off. Naisten inhokki numero yksi.
Miehen pitää olla oikea mies joka tajuaa elämästä ja
myös ihmissuhteista jotain. Sellaisen miehen kanssa on helppo elää ja hankkia perhettä. Mies joka seisoo omilla jaloillaan eikä tarvii paimentaa perässä koko ajan.
- Anonyymi00008
Olenkin itse asiassa melkein 11 niin olen vasta nuori miehenalku
- Anonyymi00009
Nimenomaan.
Kaikki kiitos ja Kunnia Herralle Jeesukselle Kristukselle. Aamen. - Anonyymi00012
Parempi sekin kuin 60 vuotiaan tädin tasolla fyysisesti ja henkisesti
- Anonyymi00014
Sinä oot kuule humalassa enkä minä keskustele sinun kanssa kun olet humalassa. En ainkaan ilkeile ja ole pahantahtoinen vaikka 10v tasolla mielestäsi olisinkin.
- Anonyymi00016
Kumma että ei halya tavata. Ehkä on niin parempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi853913Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693707Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442215Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522179- 582074
- 511756
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151173Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1051153- 601099