Kerää itsesi ja ole normaalisti.
Mielesi pahoittaminen ei riitä syyksi
12
314
Vastaukset
- Anonyymi00001
Riitä syyksi mihin?
- Anonyymi00002
Eksäs ei halua sua. Kestä se niinkuin aikuinen.
- Anonyymi00003
ei ole helppoa olla onnellinen enää. sivu
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Närhi.
- Anonyymi00006
Haluanhan! Miksi sä esität ihan omia juttujas täällä. Miksi sorrat toisten rakkautta? Oletko hiukan sairas paska närhi? 😕
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minä en ole ollut onnellinen moniin vuosiin, niin raskaita aikoja olen kokenut! Käsittämätöntä se kaikki mitä tässä talossakin on tapahtunut!
- Anonyymi00005
Näin teen. Eli Suomeksi tukahduta tunteesi ja anna muiden sattuttaa ja kiusata älä välitä. Ole onneton mutta älä kerro kellekään ikinä.
- Anonyymi00007
Ota sinä vastuu noista sanoistas
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ota sinä vastuu noista sanoistas
Kirjoita mitä olen sanonut niin katellaan.
- Anonyymi00010
Niinpä ja myös se mies että älä tee sinun mielipahasta kaikkien yhteistä asiaa ja projektia
- Anonyymi00011
Tässä kohtaa ei kiinnosta, mitä ihmiset ajattelee. Pidän omista asioistani huolen, odotan että muutkin toimii niin. Ja jos eivät toimi, niin ei se ole minulta pois. Ap:lle kysymys: mikä on normaalisti? Toimiiko ap itse normaalisti ja mistä tietää toimivansa normaalisti?
- Anonyymi00012
Aina ollutkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281848Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571812Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3561595- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131184Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 111034
- 2851005
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt5999- 81965