Nainen nautitko kun sinun rintojasi jumaloidaan, ja käsitellään sen mukaisesti?
Mitä se olisi sinulle? Haluaisin tarjota sen/ kirjoitella aiheesta.
Imeä, nuolla, upottaa kasvoni, panna rintojen väliin, sitoa rintoja, hyväillä, mitä vain.
T. Mies
Rintoihin keskittäytyminen
16
263
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ainahan se on ihanaa ku tissit saa huomiota
- Anonyymi00002
Miten voisin tarjota sinulle suurimman nautinnon käsittelemällä rintojasi?
Imisinkö niitä, nännit turvoksiin, fritsuja? Sitousinko ne? Läpsisinkö niitä kovalla kyrvälläni, vai mitä haluaisit minun tekevän?
T. Mies
- Anonyymi00003
Mun tisseille saisi tehdä kaikkea tuota
- Anonyymi00004
Kerro rinnoistasi ja itsestäsi.
Mitä jos sitoisin rintasi, antaisin niiden paisua kovaksi. Ihanan kireiksi ja sinertäviksi, sitten kuljettaisin nokkosia pitkin rintojasi, nuolisin ja imisin kohtia jotka nokkoset olisivat koskeneet? Ehkä voitelesin polttelu kohdat spermalla.
T. Mies
- Anonyymi00005
Mielenkiintoinen ajatus..
- Anonyymi00007
Miten olisi? Nauttisitko? Ehkä sitten voisit piiskata kyrpääni nokkosella ja nuolla ja voidella kyrpäni mehuillasi.
T.mies
- Anonyymi00006
Kuulehan, Mies.. oisko sulla kik?
- Anonyymi00008
Onhan mulla. Kuka kysyy?
T.mies - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onhan mulla. Kuka kysyy?
T.miesKerro kik:ssä
Tunnus kik:ssäon pun.123
T.mies - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kerro kik:ssä
Tunnus kik:ssäon pun.123
T.miesLaitoin sulle viestin, jos nyt oot ap
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Laitoin sulle viestin, jos nyt oot ap
Mahtavaa. 123.pun oon ap. En vielä nää kikissä sun viestiä. Laitatko uuden? Mä odotan
T. Mies - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mahtavaa. 123.pun oon ap. En vielä nää kikissä sun viestiä. Laitatko uuden? Mä odotan
T. MiesLaitoin uuden..
- Anonyymi00010
Mikä sun kik on? Haluaisin jatkaa…
T. Mies - Anonyymi00016
Joo nyt mä oon aika varma, että mä en tykkää kikistä. Etsin sua ja jouduin epäuskottavien ja epäviehettävien Amerikan naisten limboon.😵💫.
T. Mies- Anonyymi00017
Siis sait mun sähköpostin etkä löydä mun kiktunnusta? No mennään sit sähköpostilla😁
- Anonyymi00018
Vaimollani on isot rinnat ja hän pitää ne melkolailla esillä. Hän pitää siitä, että katseet kohtaavat hänen rintansa, mutta hän ei halua muuta huomiota osakseen.
Itse pidän siitä valtavasti, että vaimoni rinnat aiheuttavat reaktioita ihmisissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774