Nainen nautitko kun sinun rintojasi jumaloidaan, ja käsitellään sen mukaisesti?
Mitä se olisi sinulle? Haluaisin tarjota sen/ kirjoitella aiheesta.
Imeä, nuolla, upottaa kasvoni, panna rintojen väliin, sitoa rintoja, hyväillä, mitä vain.
T. Mies
Rintoihin keskittäytyminen
16
311
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ainahan se on ihanaa ku tissit saa huomiota
- Anonyymi00002
Miten voisin tarjota sinulle suurimman nautinnon käsittelemällä rintojasi?
Imisinkö niitä, nännit turvoksiin, fritsuja? Sitousinko ne? Läpsisinkö niitä kovalla kyrvälläni, vai mitä haluaisit minun tekevän?
T. Mies
- Anonyymi00003
Mun tisseille saisi tehdä kaikkea tuota
- Anonyymi00004
Kerro rinnoistasi ja itsestäsi.
Mitä jos sitoisin rintasi, antaisin niiden paisua kovaksi. Ihanan kireiksi ja sinertäviksi, sitten kuljettaisin nokkosia pitkin rintojasi, nuolisin ja imisin kohtia jotka nokkoset olisivat koskeneet? Ehkä voitelesin polttelu kohdat spermalla.
T. Mies
- Anonyymi00005
Mielenkiintoinen ajatus..
- Anonyymi00007
Miten olisi? Nauttisitko? Ehkä sitten voisit piiskata kyrpääni nokkosella ja nuolla ja voidella kyrpäni mehuillasi.
T.mies
- Anonyymi00006
Kuulehan, Mies.. oisko sulla kik?
- Anonyymi00008
Onhan mulla. Kuka kysyy?
T.mies - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onhan mulla. Kuka kysyy?
T.miesKerro kik:ssä
Tunnus kik:ssäon pun.123
T.mies - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kerro kik:ssä
Tunnus kik:ssäon pun.123
T.miesLaitoin sulle viestin, jos nyt oot ap
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Laitoin sulle viestin, jos nyt oot ap
Mahtavaa. 123.pun oon ap. En vielä nää kikissä sun viestiä. Laitatko uuden? Mä odotan
T. Mies - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mahtavaa. 123.pun oon ap. En vielä nää kikissä sun viestiä. Laitatko uuden? Mä odotan
T. MiesLaitoin uuden..
- Anonyymi00010
Mikä sun kik on? Haluaisin jatkaa…
T. Mies - Anonyymi00016
Joo nyt mä oon aika varma, että mä en tykkää kikistä. Etsin sua ja jouduin epäuskottavien ja epäviehettävien Amerikan naisten limboon.😵💫.
T. Mies- Anonyymi00017
Siis sait mun sähköpostin etkä löydä mun kiktunnusta? No mennään sit sähköpostilla😁
- Anonyymi00018
Vaimollani on isot rinnat ja hän pitää ne melkolailla esillä. Hän pitää siitä, että katseet kohtaavat hänen rintansa, mutta hän ei halua muuta huomiota osakseen.
Itse pidän siitä valtavasti, että vaimoni rinnat aiheuttavat reaktioita ihmisissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691