Ahdistaa tosi paljon

Anonyymi-ap

En pääse tästä yli.

25

331

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei ollu vaikee arvata

• Anonyymi00002

Tuonko tikkaat?
      Ei vaan, mikä on?

• Anonyymi00004

Minun asunnossa on käyty ilmoittamatta mitään.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minun asunnossa on käyty ilmoittamatta mitään.

Sitten siellä on varmaan hyvät energiat, jos ihmiset haluu punkea sinne. Ei se sinulta pois ole, sittenpähän ovat käyneet.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sitten siellä on varmaan hyvät energiat, jos ihmiset haluu punkea sinne. Ei se sinulta pois ole, sittenpähän ovat käyneet.

Tämä ei ole mikään pikku juttu kylläkään.

• Anonyymi00014

Juu kaikki kaks jalkaset käy.

• Anonyymi00003

Ketä syytetään

• Anonyymi00005

Varkaita.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Varkaita.

Teet vaan rikosilmotuksen.lupaa ei ole tulla omilla avaimilla ILMOITTAMATTA

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tuo varkaita kommentti ei ollut minulta. Mitään ei ollut viety, mutta muita jälkiä oli jäänyt käynnistä. Ap

• Anonyymi00024
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Miksi haluat olla alentuva ja uskoa palstasedän trollailuun- ai koska haluat fantasioida jonkun naisen sillä tavalla avuttomaksi jotta ei edes possulan poikia osaa soittaa? Värikäs ilmaisu tarkoituksella sillä saatoit minut kiusaukseen. T naiselta

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Miksi haluat olla alentuva ja uskoa palstasedän trollailuun- ai koska haluat fantasioida jonkun naisen sillä tavalla avuttomaksi jotta ei edes possulan poikia osaa soittaa? Värikäs ilmaisu tarkoituksella sillä saatoit minut kiusaukseen. T naiselta

Just kun mietin että tänä aamuna olen harmoninen Jeesuksen ylösnousemuksen kunniaksi

• Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Just kun mietin että tänä aamuna olen harmoninen Jeesuksen ylösnousemuksen kunniaksi

Sataprosenttista jotain

• Anonyymi00008

ÄLÄ TEE SIITÄ ISOA ASIAA.
      SE ON VAAN ASIA JONKA SA ANNAT HEIDÄN KUULLA SEURAAVANA ARKENA.PISTE
      PISTÄT NIILLE LUNTA TUPAAN.
      NYT PÄÄ PETIIN. ETKÄ MIETI. ANNA KUUN HOITAA SITÄ ASIAA SIL VÄLIL.
      HYVÄÄ YÖTÄ🌜

• Anonyymi00009

Se on tosi iso asia. Ap

• Anonyymi00010

Hanki sinne pieni kamera, niin tiedät.

• Anonyymi00012

En epäile, että ilman syytä minun asunnossa on käyty. Mutta kun siitä olisi pitänyt ilmoittaa jälkikäteen.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

En epäile, että ilman syytä minun asunnossa on käyty. Mutta kun siitä olisi pitänyt ilmoittaa jälkikäteen.

Korkki kiinni ja pää tyynyyn ja mieti aamulla asiaa et ootko samaa mieltä vielä.....

• Anonyymi00022
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Korkki kiinni ja pää tyynyyn ja mieti aamulla asiaa et ootko samaa mieltä vielä.....

Eipä tämäkään ole kivin normaalia jökittää aamuyön tunneille ja ikäänkuin kiistää trollaavan äijän vähän kiihkeää fantasiaa

• Anonyymi00023

Minne palstaäijän pitää pistää se kamera- sinne vesiklosettiinko?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Eipä tämäkään ole kivin normaalia jökittää aamuyön tunneille ja ikäänkuin kiistää trollaavan äijän vähän kiihkeää fantasiaa

Eipä siihen oikein muuta syytä voi olla kuin se, että on itse selostellut asioita palstan puutaheinäätekstien kautta, niin äkkiäkö sitä alkaa nähdä näitä juttuja tällä tavalla. Ei aivan normaalia. Kuten sekään, että vinkuu sanasta palstasetä. Ei poika, sinä et ole tämä päätähti

• Anonyymi00016

Parempi vaan kun ahdistaa mua ei enää ahdista vapautunut olo kun tuollaisesea pask päästä pääsi eroon nyt mulla on perhe elämä

• Anonyymi00018

Mene kohti.

• Anonyymi00027

Irtoripset räpsähtelisivät partaveistä tuoksuu ahdistaa ahdistaa ahdistaa siitäkö kyse, puhemies?

• Anonyymi00029

Varmasti pääset yli. Jos selvittämättömiä aisoita, yritä selvittää. Kyllä kaikki vielä kirkastuu.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7540
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2969
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1803
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      118
      1483
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1429
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1173
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe