En pääse tästä yli.
Ahdistaa tosi paljon
25
331
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ollu vaikee arvata
- Anonyymi00002
Tuonko tikkaat?
Ei vaan, mikä on?- Anonyymi00004
Minun asunnossa on käyty ilmoittamatta mitään.
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minun asunnossa on käyty ilmoittamatta mitään.
Sitten siellä on varmaan hyvät energiat, jos ihmiset haluu punkea sinne. Ei se sinulta pois ole, sittenpähän ovat käyneet.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sitten siellä on varmaan hyvät energiat, jos ihmiset haluu punkea sinne. Ei se sinulta pois ole, sittenpähän ovat käyneet.
Tämä ei ole mikään pikku juttu kylläkään.
- Anonyymi00014
Juu kaikki kaks jalkaset käy.
- Anonyymi00003
Ketä syytetään
- Anonyymi00005
Varkaita.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Varkaita.
Teet vaan rikosilmotuksen.lupaa ei ole tulla omilla avaimilla ILMOITTAMATTA
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuo varkaita kommentti ei ollut minulta. Mitään ei ollut viety, mutta muita jälkiä oli jäänyt käynnistä. Ap
- Anonyymi00024
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi haluat olla alentuva ja uskoa palstasedän trollailuun- ai koska haluat fantasioida jonkun naisen sillä tavalla avuttomaksi jotta ei edes possulan poikia osaa soittaa? Värikäs ilmaisu tarkoituksella sillä saatoit minut kiusaukseen. T naiselta
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Miksi haluat olla alentuva ja uskoa palstasedän trollailuun- ai koska haluat fantasioida jonkun naisen sillä tavalla avuttomaksi jotta ei edes possulan poikia osaa soittaa? Värikäs ilmaisu tarkoituksella sillä saatoit minut kiusaukseen. T naiselta
Just kun mietin että tänä aamuna olen harmoninen Jeesuksen ylösnousemuksen kunniaksi
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Just kun mietin että tänä aamuna olen harmoninen Jeesuksen ylösnousemuksen kunniaksi
Sataprosenttista jotain
- Anonyymi00008
ÄLÄ TEE SIITÄ ISOA ASIAA.
SE ON VAAN ASIA JONKA SA ANNAT HEIDÄN KUULLA SEURAAVANA ARKENA.PISTE
PISTÄT NIILLE LUNTA TUPAAN.
NYT PÄÄ PETIIN. ETKÄ MIETI. ANNA KUUN HOITAA SITÄ ASIAA SIL VÄLIL.
HYVÄÄ YÖTÄ🌜- Anonyymi00009
Se on tosi iso asia. Ap
- Anonyymi00010
Hanki sinne pieni kamera, niin tiedät.
- Anonyymi00012
En epäile, että ilman syytä minun asunnossa on käyty. Mutta kun siitä olisi pitänyt ilmoittaa jälkikäteen.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
En epäile, että ilman syytä minun asunnossa on käyty. Mutta kun siitä olisi pitänyt ilmoittaa jälkikäteen.
Korkki kiinni ja pää tyynyyn ja mieti aamulla asiaa et ootko samaa mieltä vielä.....
- Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Korkki kiinni ja pää tyynyyn ja mieti aamulla asiaa et ootko samaa mieltä vielä.....
Eipä tämäkään ole kivin normaalia jökittää aamuyön tunneille ja ikäänkuin kiistää trollaavan äijän vähän kiihkeää fantasiaa
- Anonyymi00023
Minne palstaäijän pitää pistää se kamera- sinne vesiklosettiinko?
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Eipä tämäkään ole kivin normaalia jökittää aamuyön tunneille ja ikäänkuin kiistää trollaavan äijän vähän kiihkeää fantasiaa
Eipä siihen oikein muuta syytä voi olla kuin se, että on itse selostellut asioita palstan puutaheinäätekstien kautta, niin äkkiäkö sitä alkaa nähdä näitä juttuja tällä tavalla. Ei aivan normaalia. Kuten sekään, että vinkuu sanasta palstasetä. Ei poika, sinä et ole tämä päätähti
- Anonyymi00016
Parempi vaan kun ahdistaa mua ei enää ahdista vapautunut olo kun tuollaisesea pask päästä pääsi eroon nyt mulla on perhe elämä
- Anonyymi00018
Mene kohti.
- Anonyymi00027
Irtoripset räpsähtelisivät partaveistä tuoksuu ahdistaa ahdistaa ahdistaa siitäkö kyse, puhemies?
- Anonyymi00029
Varmasti pääset yli. Jos selvittämättömiä aisoita, yritä selvittää. Kyllä kaikki vielä kirkastuu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617540Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242969- 1431803
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1181483Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774