Kestääkö sun

Anonyymi-ap

Sydän mun epävarmuutta

21

358

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minun sydämeeni mahtuu kaikki sisään. Siellä kaikki lämmittää toisiaan omalla lämmöllään.

• Anonyymi00002

Kenen? No mun ei kestä kyllä sellaista yhtään.

• Anonyymi00003

<3<3%

• Anonyymi00004

Kenen sydän kenen epävarmuutta mulla ei tee sydän muuta kun kierrättää verta kehossani

• Anonyymi00005

En tiedä, rikkihän se on muutenkin.

• Anonyymi00006

Mun sydän ei kestä epävarmuutta ja siksi on parempi keskittyä varmempiin.

• Anonyymi00007

Ei kestä epävarmoja.

• Anonyymi00008

Helposti...tai no helposti ja helposti. Sehän tarkoittaa, että et ymmärrä omaa upeuttasi ja silloin siitä pitää kertoa sinulle, että opit näkemään itsesi, niin kuin kuuluu.

• Anonyymi00009

Onpa varsin omahyväistä setämiestekstiä- ei jatkoon. Sivusta

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Onpa varsin omahyväistä setämiestekstiä- ei jatkoon. Sivusta

Täällä ole muuta omahyväistä, kun sinä ja sun jatkuvat tyhjänpäiväiset kommentit, joita luulet kovinkin älykkäiksi.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Täällä ole muuta omahyväistä, kun sinä ja sun jatkuvat tyhjänpäiväiset kommentit, joita luulet kovinkin älykkäiksi.

Voi ei, tulenko minä omahyväisyytensä tielle kun hymistelet tälle miespuoliselle trollille? En tullutkaan ajatelleeks. T naiselta

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Voi ei, tulenko minä omahyväisyytensä tielle kun hymistelet tälle miespuoliselle trollille? En tullutkaan ajatelleeks. T naiselta

Mitä muuten aikuisten välisissä suhteissa tapahtuu- tuleeko sexasiaat jossain vaiheessa kyseeseen ja onko normal?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mitä muuten aikuisten välisissä suhteissa tapahtuu- tuleeko sexasiaat jossain vaiheessa kyseeseen ja onko normal?

Palstasedän sanoin ystäväksi ystävyyteen?

• Anonyymi00013

Huoh. Taasko tuo typerien, kysymysmerkittömien kysymysten spämmääminen palstalle alkaa?

• Anonyymi00015

Mikä näissä palstasedän avoimissa kysymyksissä ahristaa teittiä? TT

• Anonyymi00016

Tuottaako sulle vaikeuksia vastata tai ymmärtää, jos merkki puuttuu perästä? Vai aiheuttaako se jonkinlaista ahdistusta?
        Joku muu mitä 😉

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tuottaako sulle vaikeuksia vastata tai ymmärtää, jos merkki puuttuu perästä? Vai aiheuttaako se jonkinlaista ahdistusta?
        Joku muu mitä 😉

Voi kuinka suloista junnu, yrität tuntea itsesi fiksummaksi palstailluusioiden kautta hyvin kaukaa hakien. Sivusta TeeTee👌

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Voi kuinka suloista junnu, yrität tuntea itsesi fiksummaksi palstailluusioiden kautta hyvin kaukaa hakien. Sivusta TeeTee👌

Tais kirpasta 😂

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tais kirpasta 😂

Miten se olisi älyvapaa Kakru kirpaissut jos ei ollut minun kommentti? Sääliö oot

• Anonyymi00017

Juu, olis kamalaa jos olisit varma tästä. Kun en oo minäkään.
      Naiselta

• Anonyymi00020

Voisin yhtyä tähän.
        Nainen myös

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7492
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2916
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1766
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      130
      1134
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      827
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe