Sydän mun epävarmuutta
Kestääkö sun
21
358
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minun sydämeeni mahtuu kaikki sisään. Siellä kaikki lämmittää toisiaan omalla lämmöllään.
- Anonyymi00002
Kenen? No mun ei kestä kyllä sellaista yhtään.
- Anonyymi00003
<3<3%
- Anonyymi00004
Kenen sydän kenen epävarmuutta mulla ei tee sydän muuta kun kierrättää verta kehossani
- Anonyymi00005
En tiedä, rikkihän se on muutenkin.
- Anonyymi00006
Mun sydän ei kestä epävarmuutta ja siksi on parempi keskittyä varmempiin.
- Anonyymi00007
Ei kestä epävarmoja.
- Anonyymi00008
Helposti...tai no helposti ja helposti. Sehän tarkoittaa, että et ymmärrä omaa upeuttasi ja silloin siitä pitää kertoa sinulle, että opit näkemään itsesi, niin kuin kuuluu.
- Anonyymi00009
Onpa varsin omahyväistä setämiestekstiä- ei jatkoon. Sivusta
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onpa varsin omahyväistä setämiestekstiä- ei jatkoon. Sivusta
Täällä ole muuta omahyväistä, kun sinä ja sun jatkuvat tyhjänpäiväiset kommentit, joita luulet kovinkin älykkäiksi.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Täällä ole muuta omahyväistä, kun sinä ja sun jatkuvat tyhjänpäiväiset kommentit, joita luulet kovinkin älykkäiksi.
Voi ei, tulenko minä omahyväisyytensä tielle kun hymistelet tälle miespuoliselle trollille? En tullutkaan ajatelleeks. T naiselta
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Voi ei, tulenko minä omahyväisyytensä tielle kun hymistelet tälle miespuoliselle trollille? En tullutkaan ajatelleeks. T naiselta
Mitä muuten aikuisten välisissä suhteissa tapahtuu- tuleeko sexasiaat jossain vaiheessa kyseeseen ja onko normal?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä muuten aikuisten välisissä suhteissa tapahtuu- tuleeko sexasiaat jossain vaiheessa kyseeseen ja onko normal?
Palstasedän sanoin ystäväksi ystävyyteen?
- Anonyymi00013
Huoh. Taasko tuo typerien, kysymysmerkittömien kysymysten spämmääminen palstalle alkaa?
- Anonyymi00015
Mikä näissä palstasedän avoimissa kysymyksissä ahristaa teittiä? TT
- Anonyymi00016
Tuottaako sulle vaikeuksia vastata tai ymmärtää, jos merkki puuttuu perästä? Vai aiheuttaako se jonkinlaista ahdistusta?
Joku muu mitä 😉 - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuottaako sulle vaikeuksia vastata tai ymmärtää, jos merkki puuttuu perästä? Vai aiheuttaako se jonkinlaista ahdistusta?
Joku muu mitä 😉Voi kuinka suloista junnu, yrität tuntea itsesi fiksummaksi palstailluusioiden kautta hyvin kaukaa hakien. Sivusta TeeTee👌
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Voi kuinka suloista junnu, yrität tuntea itsesi fiksummaksi palstailluusioiden kautta hyvin kaukaa hakien. Sivusta TeeTee👌
Tais kirpasta 😂
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tais kirpasta 😂
Miten se olisi älyvapaa Kakru kirpaissut jos ei ollut minun kommentti? Sääliö oot
- Anonyymi00017
Juu, olis kamalaa jos olisit varma tästä. Kun en oo minäkään.
Naiselta- Anonyymi00020
Voisin yhtyä tähän.
Nainen myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707