Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin

Anonyymi-ap

375

1422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Hamemiehet eivät mahtaneet mitään

      • Anonyymi00011

        Trump on tärkeimpiä valtionpäämiehiä länsimaisessa historiassa.


      • Anonyymi00011 kirjoitti:

        Trump on tärkeimpiä valtionpäämiehiä länsimaisessa historiassa.

        Kirjoitusvihre sinulla, tarkoitit törkeimpiä?


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Trump on tärkeimpiä valtionpäämiehiä länsimaisessa historiassa.

        Järjetön houkka aloitti sodan, muid3n pitäs korjata jäljet ja avata tukittu öljy reitti. Menis itse avaamaan salmea ja vaarantamaan henkensä.


      • Anonyymi00020
        he-ma kirjoitti:

        Kirjoitusvihre sinulla, tarkoitit törkeimpiä?

        Lukihäriö sínulla punikki. Ja vaikeuksia ymmärtää asiakokonaisuuksia.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Järjetön houkka aloitti sodan, muid3n pitäs korjata jäljet ja avata tukittu öljy reitti. Menis itse avaamaan salmea ja vaarantamaan henkensä.

        Punikkina olet Iranin hirmuhallinnon ja terroristien puolella, olisit halunnut nähdä että Iran rakentaa ydinohjuksia ja aloittaa ydinsodan.


      • Anonyymi00024

        Eivät mahtaneet mitään? Pudottivat tuosta vain kolmenkymmenen miljoonan taalan hävittäjän mutta eivät mahtaneet mitään?


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Punikkina olet Iranin hirmuhallinnon ja terroristien puolella, olisit halunnut nähdä että Iran rakentaa ydinohjuksia ja aloittaa ydinsodan.

        Iranissa ei ole terroristeja, sen sijaan israelissa on joita usa tukee. Iran tarvitsee nyt ydinaseen turvakseen, se on selvä ja myös tekee sen.


      • Anonyymi00050

        Kylläpä Trump onkin urhea suuressa taistelussaan Kurdistanin lammaspaimenia vastaan maailman mahtavimman armeijansa kanssa. Luulisi vain että muutama lammaspaimen olisi tuolla arsenaalilla helppo nujertaa, mutta ei, paimenenperkeleet eivät suostu kuolemaan vaan ammuskelevat kai ritsoilla satojen miljoonien jenkkihävittäjiä alas taivaalta.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Kylläpä Trump onkin urhea suuressa taistelussaan Kurdistanin lammaspaimenia vastaan maailman mahtavimman armeijansa kanssa. Luulisi vain että muutama lammaspaimen olisi tuolla arsenaalilla helppo nujertaa, mutta ei, paimenenperkeleet eivät suostu kuolemaan vaan ammuskelevat kai ritsoilla satojen miljoonien jenkkihävittäjiä alas taivaalta.

        Tumppi ei pelastanut ketään.


      • Anonyymi00081
        he-ma kirjoitti:

        Kirjoitusvihre sinulla, tarkoitit törkeimpiä?

        Juuri noin


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Järjetön houkka aloitti sodan, muid3n pitäs korjata jäljet ja avata tukittu öljy reitti. Menis itse avaamaan salmea ja vaarantamaan henkensä.

        Trump on kyvytön MOUKKA.


      • Anonyymi00084
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Lukihäriö sínulla punikki. Ja vaikeuksia ymmärtää asiakokonaisuuksia.

        Persuparka !


      • Anonyymi00085
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Trump on tärkeimpiä valtionpäämiehiä länsimaisessa historiassa.

        Soturi on Trump kun luupiikillä vapautui Vietnamin sodasta .


      • Anonyymi00086
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Iranissa ei ole terroristeja, sen sijaan israelissa on joita usa tukee. Iran tarvitsee nyt ydinaseen turvakseen, se on selvä ja myös tekee sen.

        Näin on


      • Anonyymi00087
        Anonyymi00050 kirjoitti:

        Kylläpä Trump onkin urhea suuressa taistelussaan Kurdistanin lammaspaimenia vastaan maailman mahtavimman armeijansa kanssa. Luulisi vain että muutama lammaspaimen olisi tuolla arsenaalilla helppo nujertaa, mutta ei, paimenenperkeleet eivät suostu kuolemaan vaan ammuskelevat kai ritsoilla satojen miljoonien jenkkihävittäjiä alas taivaalta.

        Iran voittoon !


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Tumppi ei pelastanut ketään.

        Eikä pelasta.


      • Anonyymi00110
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Trump on tärkeimpiä valtionpäämiehiä länsimaisessa historiassa.

        Todellakin, ainoa demokraattisesti valittu seinähullu !


      • Anonyymi00112
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Tumppi ei pelastanut ketään.

        Trump ei todellakaan pelastanut ketään.
        Trump laittaa jatkuvasti nuoria miehiä tapettavaksi, mutta onneksi heillä on osaavia ammattitaitoisia sotilaita jotka pystyvät pelastamaan pulaan joutuneita kavereitaan.


      • Anonyymi00139
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Trump on tärkeimpiä valtionpäämiehiä länsimaisessa historiassa.

        Ydinbommi Iraniin pitäisi pitäisi tiputtaa niin hamehannut rauhoittuisivat.


      • Anonyymi00140
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Iranissa ei ole terroristeja, sen sijaan israelissa on joita usa tukee. Iran tarvitsee nyt ydinaseen turvakseen, se on selvä ja myös tekee sen.

        Irani on pommitettava maantasalle ettei jää jäljelle ainuttakaan hameäijää.


      • Anonyymi00141
        Anonyymi00082 kirjoitti:

        Trump on kyvytön MOUKKA.

        Samanlainen kuin isäsi.


      • Anonyymi00145
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Eivät mahtaneet mitään? Pudottivat tuosta vain kolmenkymmenen miljoonan taalan hävittäjän mutta eivät mahtaneet mitään?

        Ensimmäisen kerran osuivat tehtävällä olevaan koneeseen, kun tehtäviä on lennetty jo tuhansia. Onpa punikit tyhmiä!


      • Anonyymi00151
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Trump on tärkeimpiä valtionpäämiehiä länsimaisessa historiassa.

        Millä perusteella? Olet syvästi tietämätön todellisuudesta. Trump kiihdyttää USAn suurvalta-aseman romahdusta, joka on ilman häntäkin väistämätöntä! Lue kirjoja ja tieteellisiä artikkeleita, että et menisi tunteiden pohjalta esittämään mielipiteitä!


      • Anonyymi00154
        Anonyymi00140 kirjoitti:

        Irani on pommitettava maantasalle ettei jää jäljelle ainuttakaan hameäijää.

        Sinulla näyttäisi olevan jonkinlaista piilotajuista kiinnostusta miehiin, joilla on hame!? Näytät myös hyväksyvän kansanmurhan - vastustaisitko USAn pommittamista maantasalle? Iranin pommittaminen "kivikauteen" kuten Trump ilmaisi, kertoo totaalisesta tietämättömyydestä!! Iran ja Irak ovat ihmiskunnan ensimmäisen korkeakulttuurin eli Mesopotamian synnyinaluetta. Hyväksyisitkö ihmiskunnan kehdon tuhoamisen tunteidesi takia?? Onneksi arkeologian mukaan on mahdollista, että ensimmäinen korkeakulttuuri syntyikin Kiinassa ensin, mutta asia vaatii vielä vuosien arkeologisia kaivauksia ja tutkimuksia. Mitäs luulet amerikkalaisille käyvän, jos yrittäisivät pommittaa Kiinaa? Lue sotahistoriaa, niin vastaus löytyy sieltä - ei omista tunteisiin perustuvista ajatuksista ja luuloista.


      • Anonyymi00161
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Trump on tärkeimpiä valtionpäämiehiä länsimaisessa historiassa.

        Kyllä te persut ootte pimeitä. Voi Jeesus.


      • Anonyymi00165
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Järjetön houkka aloitti sodan, muid3n pitäs korjata jäljet ja avata tukittu öljy reitti. Menis itse avaamaan salmea ja vaarantamaan henkensä.

        Trump on itserakkain presidentti USA:n historiassa! Hän on aina: MINÄ ITSE!!

        Kukaan presidentti ei ole vielä historiassa vaatinut itselleen NOBEL-palkintoa, vaikka olisi ansainnutkin!! TRYMPILTA sekin onnistuu!


      • Anonyymi00166
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Iranissa ei ole terroristeja, sen sijaan israelissa on joita usa tukee. Iran tarvitsee nyt ydinaseen turvakseen, se on selvä ja myös tekee sen.

        En kyllä Israelia auttaisi niin kauan kuin tuo rikollinen NETANJAHU on siellä sössimässä asioita!


      • Anonyymi00171
        Anonyymi00085 kirjoitti:

        Soturi on Trump kun luupiikillä vapautui Vietnamin sodasta .

        TRUMP on itsekeskeinen torvi! Haluaa kiitosta kaikesta , mitä on saanut saanut aikaan vaikkakin armeijansa avulla Tuskin itse on tehnyt mitään muuta kuin kuunnellut, mitä tapahtuu!
        USA:lla on hyvä ARMEIJA ja hyvin koulutetut upseerit! Kyllä he osaavat hoitaa hommansa ilman TRUMPIAKIN!! Nyt vain taisi Trump sotaisessa innossaan komentaa armeijan liikkeelle, en tiedä, kuinka mielellään tuo armeija on liikkeellä!


      • Anonyymi00177
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Iranissa ei ole terroristeja, sen sijaan israelissa on joita usa tukee. Iran tarvitsee nyt ydinaseen turvakseen, se on selvä ja myös tekee sen.

        Niinhän ne gazalaisetkin meinasi. Vaan ei, voittohan lopettaisi kaikki rahahanat pakolaistukina ja katastrofiavut.
        Riittää kun pitää tasaisin väliajoin valtavaa mölyä Israelista. Se on se lypsävä lehmä terroristeille.


      • Anonyymi00178
        Anonyymi00151 kirjoitti:

        Millä perusteella? Olet syvästi tietämätön todellisuudesta. Trump kiihdyttää USAn suurvalta-aseman romahdusta, joka on ilman häntäkin väistämätöntä! Lue kirjoja ja tieteellisiä artikkeleita, että et menisi tunteiden pohjalta esittämään mielipiteitä!

        Mihin Usa muka romahtaisi. Ei mihinkään kunhan huolehtii ettei sinne pesiydy terroristeja.


      • Anonyymi00179
        Anonyymi00154 kirjoitti:

        Sinulla näyttäisi olevan jonkinlaista piilotajuista kiinnostusta miehiin, joilla on hame!? Näytät myös hyväksyvän kansanmurhan - vastustaisitko USAn pommittamista maantasalle? Iranin pommittaminen "kivikauteen" kuten Trump ilmaisi, kertoo totaalisesta tietämättömyydestä!! Iran ja Irak ovat ihmiskunnan ensimmäisen korkeakulttuurin eli Mesopotamian synnyinaluetta. Hyväksyisitkö ihmiskunnan kehdon tuhoamisen tunteidesi takia?? Onneksi arkeologian mukaan on mahdollista, että ensimmäinen korkeakulttuuri syntyikin Kiinassa ensin, mutta asia vaatii vielä vuosien arkeologisia kaivauksia ja tutkimuksia. Mitäs luulet amerikkalaisille käyvän, jos yrittäisivät pommittaa Kiinaa? Lue sotahistoriaa, niin vastaus löytyy sieltä - ei omista tunteisiin perustuvista ajatuksista ja luuloista.

        Nyt Iran on pappien johtamana kehitysmaa jonka arvot on suoraan 600-luvulta. Muuta on turha haikailla. Jos kansa protestoi, ei se näköjään kykene ilman aseellista väliintuloa mihinkään. >Tai sanoisivat sitten suoraan että ei kiitos, olemme tyytyväisiä näin. Nämä ihmiskunnan kehdot on tuhottu ja tuhoutuneet moneen kertaan ennen kuin Usaa oli olemassakaan.


      • Anonyymi00188
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Trump on tärkeimpiä valtionpäämiehiä länsimaisessa historiassa.

        Mutta lentäjä oli vakavasti loukkaantunut bädli höörd


      • Anonyymi00189
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Trump on tärkeimpiä valtionpäämiehiä länsimaisessa historiassa.

        "Anonyymi00011
        2026-04-05 09:31:08
        Trump on tärkeimpiä valtionpäämiehiä länsimaisessa historiassa."
        **************
        Onhan sillä toki päätallella mutta sen sisusta on tyhjä.

        Truppi on verrattavissa Galigulaan
        " Antiikin lähteet kuvaavat häntä mielipuoleksi, joka nimitti hevosensa konsuliksi, vaati jumalanpalvontaa ja keräsi simpukankuoria sotasaaliina."


      • Anonyymi00195
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Lukihäriö sínulla punikki. Ja vaikeuksia ymmärtää asiakokonaisuuksia.

        Niinpä niin. Ei fasisti fasistin silmää noki...


      • Anonyymi00198
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Trump on tärkeimpiä valtionpäämiehiä länsimaisessa historiassa.

        Isolla Porkkanalla on naatti nahistunu.


      • Anonyymi00199

        Tulevana keskiviikkona hamemiehille tulee yllätyksenä täydellinen pimeys! 👌


      • Anonyymi00021 kirjoitti:

        Punikkina olet Iranin hirmuhallinnon ja terroristien puolella, olisit halunnut nähdä että Iran rakentaa ydinohjuksia ja aloittaa ydinsodan.

        Eli siis sotaa vastustava amerikkalaisten selvä enemmistö on punikkeina Iranin hirmuhallinnon ja terroristien puolella ja haluaisi nähdä että Iran rakentaa ydinohjuksia ja aloittaa ydinsodan?

        Lukitaanko? 🗝️


      • Anonyymi00024 kirjoitti:

        Eivät mahtaneet mitään? Pudottivat tuosta vain kolmenkymmenen miljoonan taalan hävittäjän mutta eivät mahtaneet mitään?

        Kiakki kunnia onnistumiselle, mutta aika monta kymmentä (ellei sataa) ohjusta tärvääntyi hukkaan ennen tuota pudotusta.


      • Anonyymi00050 kirjoitti:

        Kylläpä Trump onkin urhea suuressa taistelussaan Kurdistanin lammaspaimenia vastaan maailman mahtavimman armeijansa kanssa. Luulisi vain että muutama lammaspaimen olisi tuolla arsenaalilla helppo nujertaa, mutta ei, paimenenperkeleet eivät suostu kuolemaan vaan ammuskelevat kai ritsoilla satojen miljoonien jenkkihävittäjiä alas taivaalta.

        Kurdit ei todellakaan sodi jenkkejä vastaan.


      • Anonyymi00085 kirjoitti:

        Soturi on Trump kun luupiikillä vapautui Vietnamin sodasta .

        Olisi halunnut viidakon etulinjaan, mutta harmillisesti terveydellinen ongelma esti sankaruuden. ☹️


      • Anonyymi00112 kirjoitti:

        Trump ei todellakaan pelastanut ketään.
        Trump laittaa jatkuvasti nuoria miehiä tapettavaksi, mutta onneksi heillä on osaavia ammattitaitoisia sotilaita jotka pystyvät pelastamaan pulaan joutuneita kavereitaan.

        Pelastettu oli vuosikymmeniä palvellut eversti... 😅


      • Anonyymi00145 kirjoitti:

        Ensimmäisen kerran osuivat tehtävällä olevaan koneeseen, kun tehtäviä on lennetty jo tuhansia. Onpa punikit tyhmiä!

        Miksi väität Iranin, Venäjän ja Kiinan kannattajia punikeiksi? Minäkin olen eräänlainen punikki, ja inhoan noita kaikkia.

        Sensijaan laitaoikealta löytyy noille suurta ymmärrystä ja jopa rakkautta.


      • Anonyymi00161 kirjoitti:

        Kyllä te persut ootte pimeitä. Voi Jeesus.

        Onhan hän varottavana esimerkkinä tärkeimpiä ellei tärkein.


      • Anonyymi00178 kirjoitti:

        Mihin Usa muka romahtaisi. Ei mihinkään kunhan huolehtii ettei sinne pesiydy terroristeja.

        Lue mitä kommentoit. Puhuttiin suurvalta-aseman eikä valtion romahduksesta, ja sehän on vääjäämättä edessä ilman liittolaisten tukea.

        Seuraava pressa voi toki pelastaa paljon, jos pelastettavaa enää on.


      • Anonyymi00206
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Trump on tärkeimpiä valtionpäämiehiä länsimaisessa historiassa.

        ä = ö.


      • Anonyymi00213
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Järjetön houkka aloitti sodan, muid3n pitäs korjata jäljet ja avata tukittu öljy reitti. Menis itse avaamaan salmea ja vaarantamaan henkensä.

        On vaarallista kun heinähatut ( lukutaidottomat ) ja Trumpista hyötyvät rikkaat äänestivät tuon henkisesti sairaan johtoon. Nyt siitä kärsii koko maailma. Ja sairaus ukolla vain pahenee.


      • Anonyymi00214
        Anonyymi00165 kirjoitti:

        Trump on itserakkain presidentti USA:n historiassa! Hän on aina: MINÄ ITSE!!

        Kukaan presidentti ei ole vielä historiassa vaatinut itselleen NOBEL-palkintoa, vaikka olisi ansainnutkin!! TRYMPILTA sekin onnistuu!

        Hän on narsisti, sanan varsinaisessa merkityksessä.


      • Anonyymi00216
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Lukihäriö sínulla punikki. Ja vaikeuksia ymmärtää asiakokonaisuuksia.

        Sinäkö ymmärrät lahtari ?


      • Anonyymi00219
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Tumppi ei pelastanut ketään.

        Tumppi on rosvo.


      • Anonyymi00221
        Anonyymi00087 kirjoitti:

        Iran voittoon !

        Kyllä!


      • Anonyymi00222
        Anonyymi00139 kirjoitti:

        Ydinbommi Iraniin pitäisi pitäisi tiputtaa niin hamehannut rauhoittuisivat.

        Ja Trumpille luoti otsaan.


      • Anonyymi00224
        Anonyymi00145 kirjoitti:

        Ensimmäisen kerran osuivat tehtävällä olevaan koneeseen, kun tehtäviä on lennetty jo tuhansia. Onpa punikit tyhmiä!

        Persut ne vasta tyhmiä onkin.


      • Anonyymi00225
        Anonyymi00151 kirjoitti:

        Millä perusteella? Olet syvästi tietämätön todellisuudesta. Trump kiihdyttää USAn suurvalta-aseman romahdusta, joka on ilman häntäkin väistämätöntä! Lue kirjoja ja tieteellisiä artikkeleita, että et menisi tunteiden pohjalta esittämään mielipiteitä!

        Persut ei lue muuta kuin seiskaa.


      • Anonyymi00226
        Anonyymi00140 kirjoitti:

        Irani on pommitettava maantasalle ettei jää jäljelle ainuttakaan hameäijää.

        Juuri näinhän Trump tulee puheittensa mukaan tekemäänkin.

        Kertoi pommittavansa Iranin kivikauteen.


      • Anonyymi00232
        Anonyymi00179 kirjoitti:

        Nyt Iran on pappien johtamana kehitysmaa jonka arvot on suoraan 600-luvulta. Muuta on turha haikailla. Jos kansa protestoi, ei se näköjään kykene ilman aseellista väliintuloa mihinkään. >Tai sanoisivat sitten suoraan että ei kiitos, olemme tyytyväisiä näin. Nämä ihmiskunnan kehdot on tuhottu ja tuhoutuneet moneen kertaan ennen kuin Usaa oli olemassakaan.

        Iran ei täytä kehitysmaan kriteereitä. Arvot tulevat islamin uskosta kuten eurooppalaisten aika pitkälti kristinuskosta. Millä perusteella ns. länsimaissa voidaan väittää olevamme oikeassa joka asiassa? Toisekseen on Iranin oma asia miten hallintonsa järjestävät. USAn johdolla on monta kertaa yritetty voimakeinoin muuttaa jotakin maata demokraattiseksi - se ei koskaan onnistu ulkoapaäin pakottamalla! USA ja ne maat, jotka ovat tukeneet sitä, ovat aina epäonnistuneet. Ihmiskunnan kehtoja ei ole tuhottu vaan ne ovat muuttuneet historian saatossa kulttuuriltaan, joka pohjautuu aina osittain edelliseen historian ja kulttuurin vaiheeseen. Ei Suomikaan olisi nykyisenlainen ilman historian eri vaiheita: sivistys tuli Ruotsista, omia asioita opittiin hoitamaan ja identiteetti syntyi Venäjän vallan aikana. Nyky-Suomi elää vielä ajat sitten kadonneessa vasemmisto - oikeisto ajattelussa, kun maailma on muuttunut. Se on hyvä esimerkki henkisestä, kulttuurisesta eristäytyneisyydetä, ahdistuksesta ja historiattomasta maasta, joka ei ole keksinyt juuri mitään omaa. Kaikki on kopioitu ulkomailta.


      • Anonyymi00233
        Anonyymi00225 kirjoitti:

        Persut ei lue muuta kuin seiskaa.

        Ymmärrätkö kuinka naiivi kommentti tuo oli? Ilmeisesti et, koska kirjoitit sen!


      • Anonyymi00242
        Anonyymi00086 kirjoitti:

        Näin on

        ny SAATANAN juhlapäivä Pääsiäinen, oli mm täysikuu kuten 3.3. oli verikuu jolloin satanismi tuhot kuolleita tulipalossa VANTAALLA , jota ei ole tutkittu ja koko media vaikenee...

        Pääsiäinen on Satanistien hihhulointi-aikaa ja koko media vaikenee.

        satanistit toimivat myös krisitllis seurakunnissa ja lahkoissa, eli soluttautuvat niihin ja muuttavat niiden toiminnan satanismiksi esim psykologiaksi, jne...

        JEESUKSEN JUHLA JEESUS VAPAUTTI JOKAISEN IHMISEN MAAPALLOLLA POIS SAATANAN VALALSTA JA SIKSI PÄÄSIÖÄINEN ON JEESUKSEN JA JUMALAN JA TAIVAAN VOITTOJUHLA- ihmisten ihmiskunnan vapauden juhla.

        Saatana on voitettu ja on pelkkä persutollo jolla ei ole mitään voimaa enää maapallolla koska Jeesus ja Jumala ovat voimakkaammat miljardeja miljardeja kertoja voimakkaammat

        Raamattu, Jiohannes 1-5: "Ajoittain astui enkeli alas lammikkoon ja kuohutti veden. Joka silloin veden kuohuttamisen jälkeen ensimmäisenä siihen astui, se tuli terveeksi, sairastipa mitä tautia tahansa."

        . Jeesus sanoi: "... te saatte nähdä taivaan avoinna ja Jumalan enkelien nousevan ylös ja laskeutuvan alas Ihmisen Pojan päälle."

        Suomi palvoo väärää isänmaallisuutta eli natsi-satanistista Hitler RKP-suomalaisuutta

        https://www.youtube.com/watch?v=MEebXF1AWiQ


      • Anonyymi00247
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Iranissa ei ole terroristeja, sen sijaan israelissa on joita usa tukee. Iran tarvitsee nyt ydinaseen turvakseen, se on selvä ja myös tekee sen.

        Ihan fuulaa koko juttu, USA muka estää ydinaseiden tulon rättipäille. Siinä on jotain muuta takana, öljy, tms.
        Iran saa valmiita ydinaseita kavereiltaan Venäjältä, Intiasta Pakistanista, Brasiliasta, yms. Siitä vaan ohjusta taivaalle.


      • Anonyymi00295

        Vai ei ? Mikä vittu suomen luuseripersuilla on kannattaa Trumpia. Maksaako ne teille kaljarahat?


      • Anonyymi00296
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Lukihäriö sínulla punikki. Ja vaikeuksia ymmärtää asiakokonaisuuksia.

        Voisitko lahtari pitää tauon jo. Onko oma elämä solmussa ?


      • Anonyymi00298
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Järjetön houkka aloitti sodan, muid3n pitäs korjata jäljet ja avata tukittu öljy reitti. Menis itse avaamaan salmea ja vaarantamaan henkensä.

        Trump, kutsuntojen välttelijä pelkuri, ei pelastanut ketään eikä mitään. Eipä mene Trumpin lapsetkaan sotimaan. Jos Trump ei olisi aloittanut sotaa, usan sotilaat eivät olisi edes joutuneet vaaraan. Moni usan sotilas on jo kuollut tuossa järjettömässä, sotarikoksia sisältävässä, laittomassa hyökkäyksessä. Ja lentokoneita on menetetty, ja sota tullut maksamaan usalle jo ainakin kymmeniä miljardeja.

        Trumphan on aikaisemmin sanonut kuolleita sotilaita, ja sotavangiksi joutuneita luusereiksi. Ja oli lippis päässä ottamassa vastaan kotimaahan tuotuja kuolleita sotilaita. Mitä kunnioituksen puutetta!

        Seuraavaan budjettiin Trump pyytää kongressilta 500 miljardin lisäystä sotilasmenoihin. Kaikesta muusta, mm. terveydestä ja koulutuksesta leikattaisiin 10%. Päivähoidon rahoitus kokonaan osavaltioiden vastuulle. Trump sanoo, että liittovaltiolla ei ole varaa kustantaa päivähoitoa. Mitäköhän se joutuu? Minneköhän se raha menee?

        Vaalikampanjassa Trump lupasi olla viemättä usaa sotiin. Sen lupauksen kävi kuten kaikkien Trumpin lupausten, mm. lupaus pitää hinnat ja inflaatio kurissa, panna talous kuntoon ja luoda työpaikkoja. Tyhjiä lupauksia, valheita.

        Suuri osa uskoo, että republikaalipressat on hhväksi taloudelle. Se on myytti, joka ei pidä paikkaansa. Tutkimuksen mukaan talous ja työllisyts on paremmassa jamassa kun pressana on demokraatti. Sikarikkailla menee hyvin republikaanien hallitessa, kun heille annetaan verohelpotuksia. Toinen valemyytti on, että rikkaille annettu veroale muka valuisi myös alaspöin köyhempienkin hyväksi.

        Valtiontalouden alijäämä sen kuin kasvaa, ja lainanhoito-/korkokulut kasvavat, varsinkin kun ulkomaat eivät enää halua lainata usan valtiolle. Ja dollarin sijaan turvasatamaksi valitaan kulta.

        Monet Trumpia äänestäneet ovatkin pettyneitä ja Trumpin kannatus on pohjamudissa.

        Iranin teokratinen hallinto on ihan peestä, mutta silti tämä sota on typerää uhkapeliä. Trump läåhti soitellen sotaan, liekö öljyn varastaminen mielessä. Ei tajunnut varautua Hormuzin salmen sulkemiseen, vaikka se oli ilmiselvä tulos, Iranin valttikortti. Trump luuli sodan olevan ohi muutamassa päivässä, ja että Iranin uusi johto olisi usalle myötämielinen. Teki saman virhearvion kuin Putin Ukrainaan hyökätessään.

        Luuleeko joku, että tällaisen pommitusallon jälkeen iranilaiset olisivat myötämielisiä Trumpin usalle. Pommitettu koulua, kuolleina yli sata lasta, infrastruktuuria jne.


      • Anonyymi00300
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Punikkina olet Iranin hirmuhallinnon ja terroristien puolella, olisit halunnut nähdä että Iran rakentaa ydinohjuksia ja aloittaa ydinsodan.

        Miksi (ateisti) punikki kannattaisi teokratiaa, uskonnollista pakkovaltaa.


      • Anonyymi00301
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Lukihäriö sínulla punikki. Ja vaikeuksia ymmärtää asiakokonaisuuksia.

        Trump kiroili ja uhkaili Irania ja viestinsä lopuksi ylisti Allahia. Praise be to Allah!


      • Anonyymi00302
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Lukihäriö sínulla punikki. Ja vaikeuksia ymmärtää asiakokonaisuuksia.

        Trumpin kannattajat suhtautuvat häneen kuin uskovaiset jumalaan. Kaikki hyvä on jumalasta, mikään paha ei, vaikka jumala on kuulemma omnipotentti, kaikkivaltias kaikkivoipa, pystyy mihin vain. Ei vain halua estää pahaa?

        Uskovainen jäi auton alle, mutta loukkaantui vain lievästi. Kiitos jumala! Miksi se jumalansa ei estänyt onnettomutta tapahtumasta?

        Trump 'pelasti' sotilaan. Miksi asetti hänet vaaralle alttiiksi?


      • Anonyymi00303

        Kaapuhomot saivat pitkän nenän.


      • Anonyymi00307
        Anonyymi00085 kirjoitti:

        Soturi on Trump kun luupiikillä vapautui Vietnamin sodasta .

        Sosialistit ovat siirtymässä laajoilla joukkioilla Toveri Putinin turvaksi taistelussa Ukrainan natseja vastaan!

        MUTTA onko oikeutettua toverihengessäkään tehdä sotarikoksia, sitä on SDPn tovereiden vielä kerran harkittava! Jos siihen kykenevät.


      • Anonyymi00308
        Anonyymi00165 kirjoitti:

        Trump on itserakkain presidentti USA:n historiassa! Hän on aina: MINÄ ITSE!!

        Kukaan presidentti ei ole vielä historiassa vaatinut itselleen NOBEL-palkintoa, vaikka olisi ansainnutkin!! TRYMPILTA sekin onnistuu!

        Toverit kautta koko maailman tukevat toveri Putinin sotaretkeä!

        Myös toveripuolue SDP.


      • Anonyymi00321
        Anonyymi00308 kirjoitti:

        Toverit kautta koko maailman tukevat toveri Putinin sotaretkeä!

        Myös toveripuolue SDP.

        Putin on menettänyt joitain tovereitaan ikkunoista putoamisiin mutta entinen persu Trurtiainen ja persujen äänenkannattaja MV-median Janus Putkonen ovat pysyneet putinismille luskollisina.


      • Anonyymi00333
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Trump on tärkeimpiä valtionpäämiehiä länsimaisessa historiassa.

        Varmaan kaikkein hulluin kautta aikain


      • Anonyymi00339
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Tumppi ei pelastanut ketään.

        Ei todellakaan! Eiköhän armeijan miehet tuon pelastushomman hoitaneet! Trump ottaa kunnian itselleen hyvin menneestä työstä, mutta syyträä muita, jos hommassa kaikki ei mene hyvin! Syytti puolustusministeriä jostain pieleen meneestä hyökkäyksestä!

        Turhaan Trump syyttää NATOA tuosta, että ei suostu auttamaan tuossa HYÖKKÄYSSODASSA! Nato on puolustusliitto, ei hyökkäysliitto! Trump on niin tyhmä, ettei ymmärrä tuota eroa!
        Motkottaa vain NATOLLE, kun ei suostu tappelemaan TRUMPIN PUOLESTA!


      • Anonyymi00341
        Anonyymi00110 kirjoitti:

        Todellakin, ainoa demokraattisesti valittu seinähullu !

        Samanlainen sotahullu on TRUMP kuin PUTINKIN! Ehkäpä juuri tuosta syystä oli innokas tuonne laittamaan joukkonsa, koska Putinkin tappelee, vaikka ei kumpikaan itse henkeään alttiiksi panemassa, mutta armeijansa pistävät vaaravyöhykkeeseen!

        Onneksi UKRAINA taistelee tuota roistoporukkaa venäläisiä vastaan tehokkaasti ja koko ajan parantavat juoksuaan! IHANAA ukrainalaiset!

        OTTAKAA VOITTO KOTIIN JOKA SEKTORILLA UKRAINALAISET! AJAKAA PUTININ JOUKOT KOTIINSA kukkoilemasta teidän alueellanne!!!!!


      • Anonyymi00342
        Anonyymi00161 kirjoitti:

        Kyllä te persut ootte pimeitä. Voi Jeesus.

        Kyllä TRUMP on tyhmin ja törkein presidentti USA:n historiassa! Jää toidella historiaan älyvapaana hulluna!


      • Anonyymi00348
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Lukihäriö sínulla punikki. Ja vaikeuksia ymmärtää asiakokonaisuuksia.

        Kerro enemmän tästä kokonaisuudesta?


      • Anonyymi00351
        Anonyymi00206 kirjoitti:

        ä = ö.

        ja alottajasai ruplapersun palkkionsa....

        Jeesus sanoi: "... uskosi on sinut pelastanut; mene rauhaan".


      • Anonyymi00359
        Anonyymi00110 kirjoitti:

        Todellakin, ainoa demokraattisesti valittu seinähullu !

        Yhtä hullu ku orpo ja purra ja päälle vielä putin!


      • Anonyymi00360
        Anonyymi00161 kirjoitti:

        Kyllä te persut ootte pimeitä. Voi Jeesus.

        TERVETULOA PIMEYDEN VALTAKUNTAAN!


    • Anonyymi00002

      Miksi ihailet rkollisvaltio usaa, sehän oli brutaali laiton hyökkäys, sotarikos.

      • Anonyymi00007

        Punikilla on nyt asiat taas sekaisin. Iranin islamistinen hirmuhallinto alistaa kansalaisiaan, havittelee ydinasetta ja tukee terrorismia.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Punikilla on nyt asiat taas sekaisin. Iranin islamistinen hirmuhallinto alistaa kansalaisiaan, havittelee ydinasetta ja tukee terrorismia.

        Persu miettii nyt vain kaikessa rauhassa miten kävi Afganistanissa, Irakissa ja Syyriassa kun jenkit kävivät "vapauttamassa" noiden maiden kansaa.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Punikilla on nyt asiat taas sekaisin. Iranin islamistinen hirmuhallinto alistaa kansalaisiaan, havittelee ydinasetta ja tukee terrorismia.

        Iran on islamlainen tasavalta ja siihen on sillä YK:n peruskirjan antama oikeus, hirmuhallinto? Tavallinen kansa elää kohtuullisen vapaat elämää, kunhan eivät protestoi laillista valta vastaan. Paremmin siellä ovat asiat kuin monessa muussa muhamettilaisessa maassa, naiset saavat asettua ehdokkaiksi parlamenttivaalehin, opiskella jne, eikä pukeutmispakkoa ole, kunhan ei sillä te politiikkaa.
        Ydinase on Iranin oma asia kunhan ensin irtaantuu ydinsulkusopimuksesta ja sen se luultavimmin tekee, koska ei siitä sille ollut kuin haittaa.


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Persu miettii nyt vain kaikessa rauhassa miten kävi Afganistanissa, Irakissa ja Syyriassa kun jenkit kävivät "vapauttamassa" noiden maiden kansaa.

        Miettii tätä monet muutkin kuin persut, vaikka persuihin psykoottisesti fiksoitunut Ap ei sitä suostu tajuamaan
        Ap tunkee täällä persuja joka paikkaan 24/7.


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Miettii tätä monet muutkin kuin persut, vaikka persuihin psykoottisesti fiksoitunut Ap ei sitä suostu tajuamaan
        Ap tunkee täällä persuja joka paikkaan 24/7.

        Onko tuo "Ap" jotain omituista persukieltä?


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Miettii tätä monet muutkin kuin persut, vaikka persuihin psykoottisesti fiksoitunut Ap ei sitä suostu tajuamaan
        Ap tunkee täällä persuja joka paikkaan 24/7.

        Totta kai moni muukin kuin persut miettivät tätä(kin) asiaa, mutta vain persut (ja ehkä muutama KDläinen varajeesus) eivät näe Trumpin toiminnassa mitään muuta kuin ylistettävää.


      • Anonyymi00074
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Iran on islamlainen tasavalta ja siihen on sillä YK:n peruskirjan antama oikeus, hirmuhallinto? Tavallinen kansa elää kohtuullisen vapaat elämää, kunhan eivät protestoi laillista valta vastaan. Paremmin siellä ovat asiat kuin monessa muussa muhamettilaisessa maassa, naiset saavat asettua ehdokkaiksi parlamenttivaalehin, opiskella jne, eikä pukeutmispakkoa ole, kunhan ei sillä te politiikkaa.
        Ydinase on Iranin oma asia kunhan ensin irtaantuu ydinsulkusopimuksesta ja sen se luultavimmin tekee, koska ei siitä sille ollut kuin haittaa.

        ..." ylös ja taputtamaan ennenkuin tuo ..."


      • Anonyymi00090

        Vihaan tollo Trumpia!


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Punikilla on nyt asiat taas sekaisin. Iranin islamistinen hirmuhallinto alistaa kansalaisiaan, havittelee ydinasetta ja tukee terrorismia.

        Paskat !


      • Anonyymi00093
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Persu miettii nyt vain kaikessa rauhassa miten kävi Afganistanissa, Irakissa ja Syyriassa kun jenkit kävivät "vapauttamassa" noiden maiden kansaa.

        Eihän persulla pää toimi missään.


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Iran on islamlainen tasavalta ja siihen on sillä YK:n peruskirjan antama oikeus, hirmuhallinto? Tavallinen kansa elää kohtuullisen vapaat elämää, kunhan eivät protestoi laillista valta vastaan. Paremmin siellä ovat asiat kuin monessa muussa muhamettilaisessa maassa, naiset saavat asettua ehdokkaiksi parlamenttivaalehin, opiskella jne, eikä pukeutmispakkoa ole, kunhan ei sillä te politiikkaa.
        Ydinase on Iranin oma asia kunhan ensin irtaantuu ydinsulkusopimuksesta ja sen se luultavimmin tekee, koska ei siitä sille ollut kuin haittaa.

        Hyvä!


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Onko tuo "Ap" jotain omituista persukieltä?

        Aina pöllö ?


      • Anonyymi00097
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Totta kai moni muukin kuin persut miettivät tätä(kin) asiaa, mutta vain persut (ja ehkä muutama KDläinen varajeesus) eivät näe Trumpin toiminnassa mitään muuta kuin ylistettävää.

        Ukko sotkenut kaiken. Loppuiko Ukraian sota viikossa? Onkin Iranin sota loppunut? Trump ajattelee persellä. Saiko persu halpaa bensaa ? Ei. Sai sodan moneen maahan. Sekö persua kiehtoo ?


      • Anonyymi00152
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Punikilla on nyt asiat taas sekaisin. Iranin islamistinen hirmuhallinto alistaa kansalaisiaan, havittelee ydinasetta ja tukee terrorismia.

        Kannatat siis kansainvälisten sopimusten ja diplomatian alasajoa!? Mielipiteesi on kuin Trumpin kannattajan. On totta, että Iranin pappishallinto ei ole mikään länsimaisia arvoja kunnioittava maa. Ei kuitenkaan voi ylimielisesti mennä vaatimaan ja saarnaamaan toiselle maalle, että te teette väärin. Miltä sinusta tuntuisi, jos joku islamilainen maa alkaisi moittia ja puuttua Suomen asioihin vastaavalla tavalla? USA on jo vuosikymmeniä käytöksellään herättänyt vihaa ja epäluuloa islamilaisessa maailmassa, joka on ollut pahinta vuodesta 2000 alkaen. Samanlaisia tunteita on muuallakin maailmassa. USAn käytös on hyvin moukkamaista ja egoistista. USA oli viimeisen kerran hyvä ja terve maa Reaganin presidenttikaudella. Mitä tekemistä "punikilla" on tässä? Olit siis tunteiden vietävänä.


      • Anonyymi00173
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Punikilla on nyt asiat taas sekaisin. Iranin islamistinen hirmuhallinto alistaa kansalaisiaan, havittelee ydinasetta ja tukee terrorismia.

        Se on totta! Iran alistaa kansalaisiaan tuon uskontonsa voimalla ja on aivan oikein, että sen valtaa saadaan alas ja kansalle vapaus elää normaalia elämää eikä ainaisen mahtiuskonnon alaisena!

        Olen tietysti sen kannalla, että tuo johto on luhistettava ja saatava kansalle oikeutta!!


      • Anonyymi00180

        Puolustautumista suorittaa Usa. Aina se voi tehdä niinkin että sanoo Iranin pappipösilöille että laittakaa vaan pommia Eurooppaan, ei me välitetä.


      • Anonyymi00181
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Persu miettii nyt vain kaikessa rauhassa miten kävi Afganistanissa, Irakissa ja Syyriassa kun jenkit kävivät "vapauttamassa" noiden maiden kansaa.

        Sielläkin oli terroristien vallankaappaus, ei siellä mitään kansanäänestyksiä pidetty. Väkivalta jatkuu omia kansalaisia kohtaan. Että ei olisi kehumista vai mitä.


      • Anonyymi00182
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Iran on islamlainen tasavalta ja siihen on sillä YK:n peruskirjan antama oikeus, hirmuhallinto? Tavallinen kansa elää kohtuullisen vapaat elämää, kunhan eivät protestoi laillista valta vastaan. Paremmin siellä ovat asiat kuin monessa muussa muhamettilaisessa maassa, naiset saavat asettua ehdokkaiksi parlamenttivaalehin, opiskella jne, eikä pukeutmispakkoa ole, kunhan ei sillä te politiikkaa.
        Ydinase on Iranin oma asia kunhan ensin irtaantuu ydinsulkusopimuksesta ja sen se luultavimmin tekee, koska ei siitä sille ollut kuin haittaa.

        Ai että ydinase on Iranin oma asia? On jo uhannut ennen valmistumista minne lähtee. Ja me muut vain odotellaan koska? Oletteko tosiaan noin hulluja?

        Sittenpä olisi paras että Israel täräyttäisi sen omansa, niin loppuisi tuo kitinä. Sehän on sen oma asia. Israelhan tässä on se suunniteltu ensimmäinen uhri.


      • Anonyymi00183
        Anonyymi00152 kirjoitti:

        Kannatat siis kansainvälisten sopimusten ja diplomatian alasajoa!? Mielipiteesi on kuin Trumpin kannattajan. On totta, että Iranin pappishallinto ei ole mikään länsimaisia arvoja kunnioittava maa. Ei kuitenkaan voi ylimielisesti mennä vaatimaan ja saarnaamaan toiselle maalle, että te teette väärin. Miltä sinusta tuntuisi, jos joku islamilainen maa alkaisi moittia ja puuttua Suomen asioihin vastaavalla tavalla? USA on jo vuosikymmeniä käytöksellään herättänyt vihaa ja epäluuloa islamilaisessa maailmassa, joka on ollut pahinta vuodesta 2000 alkaen. Samanlaisia tunteita on muuallakin maailmassa. USAn käytös on hyvin moukkamaista ja egoistista. USA oli viimeisen kerran hyvä ja terve maa Reaganin presidenttikaudella. Mitä tekemistä "punikilla" on tässä? Olit siis tunteiden vietävänä.

        Islamilaiset maat pyrkii vaikuttamaan kaiken aikaa sekä Usassa että Euroopassa.

        Islamilainen ajattelun taso on vain jäänyt kaikella tapaa vuosisatoja jälkeen länsimaisesta, niin ne eivät huomaa vääristynyttä kannanottoaan. On kuin keharin kanssa yrittäisi puhua. Ymmärrän Trumpin turhautumisen.


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Punikilla on nyt asiat taas sekaisin. Iranin islamistinen hirmuhallinto alistaa kansalaisiaan, havittelee ydinasetta ja tukee terrorismia.

        >Iranin islamistinen hirmuhallinto alistaa kansalaisiaan, havittelee ydinasetta ja tukee terrorismia.

        Totta, mutta ei se hyökkäystä Iraniin lailliseksi ja hyväksyttäväksi tee. Etenkään kun mitään suunnitelmaa sodalle ei näyttäisi olleen olemassakaan.

        Nyt Donnie näyttää sotivan myös niitä vastaan jotka hän vielä vähän aikaa sitten halusi vapauttaa. Lienee persialaisille melkoinen järkytys, että heidän öljynsä kuuluukin Donnielle ja heidät voi myös vapaasti pommittaa kivikauteen. Siinäpä munansa mittainen mies.


      • Anonyymi00152 kirjoitti:

        Kannatat siis kansainvälisten sopimusten ja diplomatian alasajoa!? Mielipiteesi on kuin Trumpin kannattajan. On totta, että Iranin pappishallinto ei ole mikään länsimaisia arvoja kunnioittava maa. Ei kuitenkaan voi ylimielisesti mennä vaatimaan ja saarnaamaan toiselle maalle, että te teette väärin. Miltä sinusta tuntuisi, jos joku islamilainen maa alkaisi moittia ja puuttua Suomen asioihin vastaavalla tavalla? USA on jo vuosikymmeniä käytöksellään herättänyt vihaa ja epäluuloa islamilaisessa maailmassa, joka on ollut pahinta vuodesta 2000 alkaen. Samanlaisia tunteita on muuallakin maailmassa. USAn käytös on hyvin moukkamaista ja egoistista. USA oli viimeisen kerran hyvä ja terve maa Reaganin presidenttikaudella. Mitä tekemistä "punikilla" on tässä? Olit siis tunteiden vietävänä.

        >Ei kuitenkaan voi ylimielisesti mennä vaatimaan ja saarnaamaan toiselle maalle, että te teette väärin.

        Ihmisoikeudet ovat jakamattomat, joten niiden osalta ainakin voi.


      • Anonyymi00227
        Anonyymi00152 kirjoitti:

        Kannatat siis kansainvälisten sopimusten ja diplomatian alasajoa!? Mielipiteesi on kuin Trumpin kannattajan. On totta, että Iranin pappishallinto ei ole mikään länsimaisia arvoja kunnioittava maa. Ei kuitenkaan voi ylimielisesti mennä vaatimaan ja saarnaamaan toiselle maalle, että te teette väärin. Miltä sinusta tuntuisi, jos joku islamilainen maa alkaisi moittia ja puuttua Suomen asioihin vastaavalla tavalla? USA on jo vuosikymmeniä käytöksellään herättänyt vihaa ja epäluuloa islamilaisessa maailmassa, joka on ollut pahinta vuodesta 2000 alkaen. Samanlaisia tunteita on muuallakin maailmassa. USAn käytös on hyvin moukkamaista ja egoistista. USA oli viimeisen kerran hyvä ja terve maa Reaganin presidenttikaudella. Mitä tekemistä "punikilla" on tässä? Olit siis tunteiden vietävänä.

        Ei se Reagankaan Suomen punikkien näkökulmasta mikään ihanne Presidentti ollut, muistan kun työmaalla kommunistit sanoivat "Eikö tuota kukaan tapa".


      • Anonyymi00236
        Anonyymi00183 kirjoitti:

        Islamilaiset maat pyrkii vaikuttamaan kaiken aikaa sekä Usassa että Euroopassa.

        Islamilainen ajattelun taso on vain jäänyt kaikella tapaa vuosisatoja jälkeen länsimaisesta, niin ne eivät huomaa vääristynyttä kannanottoaan. On kuin keharin kanssa yrittäisi puhua. Ymmärrän Trumpin turhautumisen.

        Eivätkö USA ja Euroopan maat sitten yritä vaikuttaa muihin maihin!? Ne, jos ketkä ovat jatkuvasti puuttumassa muiden asioihin ja saarnaamassa milloin mistäkin, kun pitäisi keskustella vaikka kauppasuhteista!! Millä oikeudella länsimaat katsovat oikeudekseen määritellä mikä on oikein ja väärin, hyväksyttävää ja kiellettyä jne. , painostaa elämään kuin länsimaissa ja vielä muuttamaan historiaan ja kulttuuriinsa perustuvan elämäntavan!? Länsimaiden väestöllinen ja taloudellinen osuus koko maailmasta pienenee koko ajan ja se tulee muuttamaan maailmaa ei-länsimaiseksi - varaudu siihen!


      • Anonyymi00237
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        >Ei kuitenkaan voi ylimielisesti mennä vaatimaan ja saarnaamaan toiselle maalle, että te teette väärin.

        Ihmisoikeudet ovat jakamattomat, joten niiden osalta ainakin voi.

        Tuo ajatus on länsimaissa syntynyt universaali ajatus ihmisoikeuksien jakamattomuudesta - muu maailma ei sitä kannata ja hyväksy. Muita mielipiteitä on useita maailmassa. Toisen maailmansodan jälkeen syntynyt kansainvälinen järjestelmä on murenemassa ennätysnopeasti. Siitä prosessia kiihdyttää Trump! USAn alamäki alkoi jo 1990-luvulla.


      • Anonyymi00245
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Punikilla on nyt asiat taas sekaisin. Iranin islamistinen hirmuhallinto alistaa kansalaisiaan, havittelee ydinasetta ja tukee terrorismia.

        Lattari hiljaa. Sinua ei kiinnosta kenenkään ihmisoikeudet.


      • Anonyymi00248
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Iran on islamlainen tasavalta ja siihen on sillä YK:n peruskirjan antama oikeus, hirmuhallinto? Tavallinen kansa elää kohtuullisen vapaat elämää, kunhan eivät protestoi laillista valta vastaan. Paremmin siellä ovat asiat kuin monessa muussa muhamettilaisessa maassa, naiset saavat asettua ehdokkaiksi parlamenttivaalehin, opiskella jne, eikä pukeutmispakkoa ole, kunhan ei sillä te politiikkaa.
        Ydinase on Iranin oma asia kunhan ensin irtaantuu ydinsulkusopimuksesta ja sen se luultavimmin tekee, koska ei siitä sille ollut kuin haittaa.

        Totta.


      • Anonyymi00249
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Onko tuo "Ap" jotain omituista persukieltä?

        Sieltä niitten omasta sanakirjasta.


      • Anonyymi00250
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Totta kai moni muukin kuin persut miettivät tätä(kin) asiaa, mutta vain persut (ja ehkä muutama KDläinen varajeesus) eivät näe Trumpin toiminnassa mitään muuta kuin ylistettävää.

        Ovathan he yksinkertaisia.


      • Anonyymi00251
        Anonyymi00090 kirjoitti:

        Vihaan tollo Trumpia!

        Samoin.


      • Anonyymi00252
        Anonyymi00152 kirjoitti:

        Kannatat siis kansainvälisten sopimusten ja diplomatian alasajoa!? Mielipiteesi on kuin Trumpin kannattajan. On totta, että Iranin pappishallinto ei ole mikään länsimaisia arvoja kunnioittava maa. Ei kuitenkaan voi ylimielisesti mennä vaatimaan ja saarnaamaan toiselle maalle, että te teette väärin. Miltä sinusta tuntuisi, jos joku islamilainen maa alkaisi moittia ja puuttua Suomen asioihin vastaavalla tavalla? USA on jo vuosikymmeniä käytöksellään herättänyt vihaa ja epäluuloa islamilaisessa maailmassa, joka on ollut pahinta vuodesta 2000 alkaen. Samanlaisia tunteita on muuallakin maailmassa. USAn käytös on hyvin moukkamaista ja egoistista. USA oli viimeisen kerran hyvä ja terve maa Reaganin presidenttikaudella. Mitä tekemistä "punikilla" on tässä? Olit siis tunteiden vietävänä.

        Persu ei osaa muuta.


    • Anonyymi00003

      Putin on suurin kun hän ei häviä oikeustausteluita . Niinja Kim on suuri .

      • Anonyymi00009

        Te vasemmistolaiset olette jotenkin saíraita.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Te vasemmistolaiset olette jotenkin saíraita.

        Miten niin? Putin ja Kim ovat Orbanin lisäksi Trumpin parhaita (ja pian ainoita) kavereita maailman valtionpäämiehistä.


      • Anonyymi00098
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Te vasemmistolaiset olette jotenkin saíraita.

        Sehän on persujen ominaisuus.


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Miten niin? Putin ja Kim ovat Orbanin lisäksi Trumpin parhaita (ja pian ainoita) kavereita maailman valtionpäämiehistä.

        Onneksi !


      • Anonyymi00043 kirjoitti:

        Miten niin? Putin ja Kim ovat Orbanin lisäksi Trumpin parhaita (ja pian ainoita) kavereita maailman valtionpäämiehistä.

        Ja heistä kaksi on fasisteja.


      • Anonyymi00253
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Te vasemmistolaiset olette jotenkin saíraita.

        Ja persut hulluja.


    • Anonyymi00004

      Sana vallankumous(kaarti) jo viittaa paskaan, kuten Suomessakin sosialidemokratia tai koko vasemmistolaisuus.

      • TässäLyhytLausunto

        Olihan tuo vain provosointia? Olihan?


      • Anonyymi00075
        TässäLyhytLausunto kirjoitti:

        Olihan tuo vain provosointia? Olihan?

        ....mitään provosoida , faktoja luetellaan .


      • Anonyymi00100

        Höpöhöpö


    • Anonyymi00005

      Trump jos elää vielä kauemmin niin hän ehtii haukkumaan nämäkin Iranin sodan sotaveteraanit niinku on aina haukkunut sotaveteraanit .

      • Anonyymi00006

        Hitlerkin haukkui Saksan kansalaiset maanrakoon . Putin ei vielä ole haukkunut Venäjän kansaa vaik sitä surkeana pitääkin .


      • Anonyymi00101

        Se on selvää. Ja miehet raajarikkona kadulle kerjäämään.


      • Anonyymi00255

        Hehän joutuvat rampoina kaduille. Muuta Tump vain trumputtaa.


    • Anonyymi00008

      Trump on jo hävinnyt sodan.Asiantuntijatkin sanoo
      että massiivisen maajoukon lähettäminen ainoa
      keino pelastaa itsensä ja Repblikaanit.Muuten
      koko loppukausi on tuhoon tuomittu.Mutta milläs
      lähetät kun et saa budjettia niin suureen operaatioon
      läpi.Usassa mikään taho ei anna 500 miljardia.

      • Anonyymi00015

        Näinkö punikkien hevoskerhossa kerrotaan? Leikkikää vain niillä keppihevosillanne, ja jättäkää politiikka aikamiehille.


      • Anonyymi00066

        Iranin kansan enemmistö on nykyhallintoa vastaan eli Iranin kansa on epäyhtenäinen kansa.
        Nykyhallinto on säilyttänyt valtansa oman maansa kansalaisia murhaamalla.
        Vallankumouskaartin johtajia eliminoidaan nopeaan tahtiin tavallisten kansalaisten antamien tietojen avulla ja tästä on seurannut pahoja ongelmia nykyhallinnolle. Toiminta on mennyt sekavaksi, kun tavallaiset rivimiehet eivät enää tiedä, kuka johtaa?


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Näinkö punikkien hevoskerhossa kerrotaan? Leikkikää vain niillä keppihevosillanne, ja jättäkää politiikka aikamiehille.

        Älä jaksa. Olet jo sormi punaisena viestitellyt luikku.pidä kahvitauko.


      • Anonyymi00121
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Iranin kansan enemmistö on nykyhallintoa vastaan eli Iranin kansa on epäyhtenäinen kansa.
        Nykyhallinto on säilyttänyt valtansa oman maansa kansalaisia murhaamalla.
        Vallankumouskaartin johtajia eliminoidaan nopeaan tahtiin tavallisten kansalaisten antamien tietojen avulla ja tästä on seurannut pahoja ongelmia nykyhallinnolle. Toiminta on mennyt sekavaksi, kun tavallaiset rivimiehet eivät enää tiedä, kuka johtaa?

        Mahtaakohan se olla kuinka hyvä keino tehdä Iranin kansalaisista Trumpinpalvojia pommittamalla heidät kivikaudelle? Mitenkäs kävi Afganistanissa kun kokeiltiin samaa?


      • Anonyymi00153
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Iranin kansan enemmistö on nykyhallintoa vastaan eli Iranin kansa on epäyhtenäinen kansa.
        Nykyhallinto on säilyttänyt valtansa oman maansa kansalaisia murhaamalla.
        Vallankumouskaartin johtajia eliminoidaan nopeaan tahtiin tavallisten kansalaisten antamien tietojen avulla ja tästä on seurannut pahoja ongelmia nykyhallinnolle. Toiminta on mennyt sekavaksi, kun tavallaiset rivimiehet eivät enää tiedä, kuka johtaa?

        höpöhöpö, pienivähemmistö siellä riehui.


      • Anonyymi00184
        Anonyymi00121 kirjoitti:

        Mahtaakohan se olla kuinka hyvä keino tehdä Iranin kansalaisista Trumpinpalvojia pommittamalla heidät kivikaudelle? Mitenkäs kävi Afganistanissa kun kokeiltiin samaa?

        Hyvä vertaus. Afganistanin terroristit halusi pitää maan kivikaudella. Se tietää että valta ja rikkaudet pysyy harvojen islam-elitistien käsissä. Juovat, pelaavat ja pornoilevat.


      • Anonyymi00066 kirjoitti:

        Iranin kansan enemmistö on nykyhallintoa vastaan eli Iranin kansa on epäyhtenäinen kansa.
        Nykyhallinto on säilyttänyt valtansa oman maansa kansalaisia murhaamalla.
        Vallankumouskaartin johtajia eliminoidaan nopeaan tahtiin tavallisten kansalaisten antamien tietojen avulla ja tästä on seurannut pahoja ongelmia nykyhallinnolle. Toiminta on mennyt sekavaksi, kun tavallaiset rivimiehet eivät enää tiedä, kuka johtaa?

        >Iranin kansan enemmistö on nykyhallintoa vastaan eli Iranin kansa on epäyhtenäinen kansa.

        Joskin Donnien viimeaikaiset kommentit takaavat, että hänestä ei tykätä juurikaan enempää. Suuttuneenahan Porkkananaama paljasti, että todellisuudessa hän ei pidä persialaisia paskaa arvokkaampina vaikka suuria heille lupaili.


      • Anonyymi00256
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Näinkö punikkien hevoskerhossa kerrotaan? Leikkikää vain niillä keppihevosillanne, ja jättäkää politiikka aikamiehille.

        Voi persun typeryyttä. Voivoi.


      • Anonyymi00257
        Anonyymi00121 kirjoitti:

        Mahtaakohan se olla kuinka hyvä keino tehdä Iranin kansalaisista Trumpinpalvojia pommittamalla heidät kivikaudelle? Mitenkäs kävi Afganistanissa kun kokeiltiin samaa?

        Samat käy nytkin.. mutta usan apina julistautuu voittajaksi.


    • Anonyymi00010

      Haista sinä paska! Trumpin johdolla amerikasta on tullut samanlainen hylkiövaltio kuin venäjästä!!

      • Anonyymi00018

        USA on maailman mahtavin valtio, ja määrää pakotteita Venäjälle. Olet täysin harhojen vallassa vassukka.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        USA on maailman mahtavin valtio, ja määrää pakotteita Venäjälle. Olet täysin harhojen vallassa vassukka.

        Joo toistaiseksi, koska hallitsee maailman maksuliikennettä, mutta siihen tule loppu seuraavan kymmenen vuoden aikana, ainakin öljykaupassa ja sitten pikkuhiljaa kaikessa.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        USA on maailman mahtavin valtio, ja määrää pakotteita Venäjälle. Olet täysin harhojen vallassa vassukka.

        Pakotteita :D Vasta reilu viikko sitten Venäjän Duuman väki kävi vierailulla Yhdysvaltain kongressissa ja toissapäivänä yksi Venäjän rikkaimmista oligarkeista sai Trumpin Gold Cardin. Kaikki nuo ovat "pakotteiden" alla.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        USA on maailman mahtavin valtio, ja määrää pakotteita Venäjälle. Olet täysin harhojen vallassa vassukka.

        En ole harhojen vallassa toisinkuin sinä typerä persu!!


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        En ole harhojen vallassa toisinkuin sinä typerä persu!!

        "Typerä persu".
        Mahtuuko Sinun päähäsi mitään muuta kuin persut, persut, persut?


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        "Typerä persu".
        Mahtuuko Sinun päähäsi mitään muuta kuin persut, persut, persut?

        Mahtuu toki, mutta tässä ketjussa nyt vain on oiottava persujen typeriä käsityksiä Trumpin ja Netanjahun aloittamasta sodasta.


      • Anonyymi00079

        Normaalia keskustelua a"la opposition viheriäiset ?


      • Anonyymi00103

        Tuo on totta. Omatkin jo hylkii.


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        USA on maailman mahtavin valtio, ja määrää pakotteita Venäjälle. Olet täysin harhojen vallassa vassukka.

        Voi pikku persu.


      • Anonyymi00105
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Pakotteita :D Vasta reilu viikko sitten Venäjän Duuman väki kävi vierailulla Yhdysvaltain kongressissa ja toissapäivänä yksi Venäjän rikkaimmista oligarkeista sai Trumpin Gold Cardin. Kaikki nuo ovat "pakotteiden" alla.

        Trump ja Putin pelaa samaan pussiin.


      • Anonyymi00108
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        "Typerä persu".
        Mahtuuko Sinun päähäsi mitään muuta kuin persut, persut, persut?

        Mahtuuko sinun kalloosi kuin punikki punikki.


      • Anonyymi00113
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Mahtuu toki, mutta tässä ketjussa nyt vain on oiottava persujen typeriä käsityksiä Trumpin ja Netanjahun aloittamasta sodasta.

        Tietysti. Mutta tänne pari sairasta persua ovat hoidon tarpeessa.


      • Anonyymi00135
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        "Typerä persu".
        Mahtuuko Sinun päähäsi mitään muuta kuin persut, persut, persut?

        Mahtuuko sinun päähäsi muuta kuin vassu, vassu, vassu??


      • Anonyymi00147
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        USA on maailman mahtavin valtio, ja määrää pakotteita Venäjälle. Olet täysin harhojen vallassa vassukka.

        He he. Mitäpä oot hyötynyt tuosta Amerikan pellestä?


      • Anonyymi00155
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        USA on maailman mahtavin valtio, ja määrää pakotteita Venäjälle. Olet täysin harhojen vallassa vassukka.

        USA ei ole maailman mahtavin valtio. Ostovoimabariteetilla korjatulla bruttokansantuotteella mitattuna Kiina ohitti USAn jo 10 vuotta sitten ja ero vain kasvaa Kiinan eduksi. USA on maailman velkaisin maa ja velkaantuu valtavasti joka vuosi. Jos USAn velkapapereita ei ostettaisi, niin USAn talous romahtaisi vuorokaudessa. Kiina yksin pystyy sen tekemään! Kiinalla on suurempi armeija miesten, sotalaivojen, ohjusten määrässä ja tulee ohittamaan lentokoneiden määrässä. Vaikka USAn puolustusbudjetti on isoin, Kiina käyttää rahan huomattavasti tehokkaammin ja saa siis samalla summalla paljon enemmän aikaan. Kiinalla on myös aseita, joita kenelläkään muulla ei ole esim. pulssiase. Väkiluvussa USA häviää Kiinalle ja Intialle valtavasti ja tulee jäämään lähivuosina lisää muiden maiden ohittaessa USAn. Tässä vain muutama perustavaa laatua oleva fakta! EUkin on paljon isompi kuin USA väkiluvussa ja taloudessa!!


      • Anonyymi00185

        Ei lähellekään. Ei se toiveikkaan terroristin huuteluista hajoa. Hetkinen, mitäs siellä Lähi-idässä on hajoillut viime aikoina? Ja ihan omasta syystä. Vilkaisepa sinne ja huutele sitten.


      • Anonyymi00186
        Anonyymi00155 kirjoitti:

        USA ei ole maailman mahtavin valtio. Ostovoimabariteetilla korjatulla bruttokansantuotteella mitattuna Kiina ohitti USAn jo 10 vuotta sitten ja ero vain kasvaa Kiinan eduksi. USA on maailman velkaisin maa ja velkaantuu valtavasti joka vuosi. Jos USAn velkapapereita ei ostettaisi, niin USAn talous romahtaisi vuorokaudessa. Kiina yksin pystyy sen tekemään! Kiinalla on suurempi armeija miesten, sotalaivojen, ohjusten määrässä ja tulee ohittamaan lentokoneiden määrässä. Vaikka USAn puolustusbudjetti on isoin, Kiina käyttää rahan huomattavasti tehokkaammin ja saa siis samalla summalla paljon enemmän aikaan. Kiinalla on myös aseita, joita kenelläkään muulla ei ole esim. pulssiase. Väkiluvussa USA häviää Kiinalle ja Intialle valtavasti ja tulee jäämään lähivuosina lisää muiden maiden ohittaessa USAn. Tässä vain muutama perustavaa laatua oleva fakta! EUkin on paljon isompi kuin USA väkiluvussa ja taloudessa!!

        Demokraatit heikensi vähän. Päästivät kaiken maailman huijarisomaleita ja muita laittomia maahan. Vähensivät puolustusbudjettia. Siksi vihamieliset tahot huutaa naama punaisena rumpia ja republikaaneja, MAGAa vastaan.


      • Anonyymi00155 kirjoitti:

        USA ei ole maailman mahtavin valtio. Ostovoimabariteetilla korjatulla bruttokansantuotteella mitattuna Kiina ohitti USAn jo 10 vuotta sitten ja ero vain kasvaa Kiinan eduksi. USA on maailman velkaisin maa ja velkaantuu valtavasti joka vuosi. Jos USAn velkapapereita ei ostettaisi, niin USAn talous romahtaisi vuorokaudessa. Kiina yksin pystyy sen tekemään! Kiinalla on suurempi armeija miesten, sotalaivojen, ohjusten määrässä ja tulee ohittamaan lentokoneiden määrässä. Vaikka USAn puolustusbudjetti on isoin, Kiina käyttää rahan huomattavasti tehokkaammin ja saa siis samalla summalla paljon enemmän aikaan. Kiinalla on myös aseita, joita kenelläkään muulla ei ole esim. pulssiase. Väkiluvussa USA häviää Kiinalle ja Intialle valtavasti ja tulee jäämään lähivuosina lisää muiden maiden ohittaessa USAn. Tässä vain muutama perustavaa laatua oleva fakta! EUkin on paljon isompi kuin USA väkiluvussa ja taloudessa!!

        Ostovoimapariteettia ei käytetä silloin kun kuvataan valtioiden taloudellista voimaa suhteessa toisiinsa.

        Se myös suosii valtavasti kehitysmaita, sillä (kärjistäen sanottuna) mitä surkeammat palkat palvelualoilla, sen parempi ostovoimapariteetille.

        Ja Venäjällähän pääsee palstatiedon mukaan parturiin yhdellä eurolla...


      • Anonyymi00238
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ostovoimapariteettia ei käytetä silloin kun kuvataan valtioiden taloudellista voimaa suhteessa toisiinsa.

        Se myös suosii valtavasti kehitysmaita, sillä (kärjistäen sanottuna) mitä surkeammat palkat palvelualoilla, sen parempi ostovoimapariteetille.

        Ja Venäjällähän pääsee palstatiedon mukaan parturiin yhdellä eurolla...

        Väärin!! Ostovoimabariteetti kuvaa samojen palveluiden ja tuotteiden hintoja niin, että ko. maan verotus ja veronkaltaiset maksut eivät vääristä. Taloustieteilijät ovat sanoneet jo 1980-luvulla, että bruttokansantuote ei kuvaa valtioden välistä suhdetta oikein, koska se suosii USAta perusteetta. Bruttokansantuotteessa kaikkien maiden valuutat muunnetaan dollareiksi ja kurssin takia se entisestään vääristää suhdetta. Fakta on se, että USA ei ole maailman mahtavin valtio reaalisesti. Se on nopeassa syöksyssä alaspäin kuvastaen ns. länsimaiden aseman globaalia heikentymistä ja muutosta koko maailmassa.


      • Anonyymi00258
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        USA on maailman mahtavin valtio, ja määrää pakotteita Venäjälle. Olet täysin harhojen vallassa vassukka.

        Hahaa. Trump on sen puolella joka pyyhkii sen perseen.


      • Anonyymi00259
        Anonyymi00147 kirjoitti:

        He he. Mitäpä oot hyötynyt tuosta Amerikan pellestä?

        Ei mitään. Haittaa vaan.


      • Anonyymi00260
        Anonyymi00155 kirjoitti:

        USA ei ole maailman mahtavin valtio. Ostovoimabariteetilla korjatulla bruttokansantuotteella mitattuna Kiina ohitti USAn jo 10 vuotta sitten ja ero vain kasvaa Kiinan eduksi. USA on maailman velkaisin maa ja velkaantuu valtavasti joka vuosi. Jos USAn velkapapereita ei ostettaisi, niin USAn talous romahtaisi vuorokaudessa. Kiina yksin pystyy sen tekemään! Kiinalla on suurempi armeija miesten, sotalaivojen, ohjusten määrässä ja tulee ohittamaan lentokoneiden määrässä. Vaikka USAn puolustusbudjetti on isoin, Kiina käyttää rahan huomattavasti tehokkaammin ja saa siis samalla summalla paljon enemmän aikaan. Kiinalla on myös aseita, joita kenelläkään muulla ei ole esim. pulssiase. Väkiluvussa USA häviää Kiinalle ja Intialle valtavasti ja tulee jäämään lähivuosina lisää muiden maiden ohittaessa USAn. Tässä vain muutama perustavaa laatua oleva fakta! EUkin on paljon isompi kuin USA väkiluvussa ja taloudessa!!

        Totta.miten näitä persuhörhöjä joka palstalle riittää ? Siksi että samat joutumiehet siirtyy palstalta toiselle 24 /7. Kesät talvet.


      • Anonyymi00343
        Anonyymi00105 kirjoitti:

        Trump ja Putin pelaa samaan pussiin.

        Juu, siinä on kaksi samanlaista hullua, sotaintoilijoita!!

        Putinin ei uskalla lopettaa tuita Ukrainan sotaansa, kun taitaa pelätä jo henkensä puolesta!
        Tuskin tuota iänikuista sotaa venälöusettkäön enää kestää ja kunei ollut mitäön syytä mennä tuhoamaan sukulaiskansan maita! PUTININ halu alistaa tuo viimeinen NATOTON maa hallintaansa ei oikein suju, eikä Ukraina suostu tuon hullun maan kylkuäisiksi, se haluaa eurooppalaiseksi, vapaaksi maaksi!

        Kyllä Putinin Venäjä saa jäädä omaan ylhäisyyteensä, kaikki haluavat olla itsenäisiä, paitsi Unkari tuon hullun johdossa, mutta toivottavasti hallinto vaihtuu vaalien jälkeen UNKARISSA! Tuo roisto, nykyinen johtaja haluaa vain yhä enemmän hamuta Unkarin omaisuutta! Diktattori ei ole hyvä hallitsija maalle, vapaus kärsii!!


      • Anonyymi00344
        Anonyymi00155 kirjoitti:

        USA ei ole maailman mahtavin valtio. Ostovoimabariteetilla korjatulla bruttokansantuotteella mitattuna Kiina ohitti USAn jo 10 vuotta sitten ja ero vain kasvaa Kiinan eduksi. USA on maailman velkaisin maa ja velkaantuu valtavasti joka vuosi. Jos USAn velkapapereita ei ostettaisi, niin USAn talous romahtaisi vuorokaudessa. Kiina yksin pystyy sen tekemään! Kiinalla on suurempi armeija miesten, sotalaivojen, ohjusten määrässä ja tulee ohittamaan lentokoneiden määrässä. Vaikka USAn puolustusbudjetti on isoin, Kiina käyttää rahan huomattavasti tehokkaammin ja saa siis samalla summalla paljon enemmän aikaan. Kiinalla on myös aseita, joita kenelläkään muulla ei ole esim. pulssiase. Väkiluvussa USA häviää Kiinalle ja Intialle valtavasti ja tulee jäämään lähivuosina lisää muiden maiden ohittaessa USAn. Tässä vain muutama perustavaa laatua oleva fakta! EUkin on paljon isompi kuin USA väkiluvussa ja taloudessa!!

        USA menee yhä hullummaksi tuon TRUMPIN johdolla! Trump panee koko ajan entisen hallinnon porukkaa pois ja istuttaa omia kaikkialle! Mikähän mahtaa olla lopputulos tuon USA:n suhteen, hullut johtaa suurta maata!

        Osaamattomat ihmiset hallinnossa, tietää sen, mikä on lopputulos!! Jos ovat samanhenkisiä kuin TRUMP, mitäÄn hyvää ei ole odotettavissA!


    • Anonyymi00012

      Pelkkää näytelmää Oikea lentäjä roikkunee hirressä jossain Iranin takametsissä.

      • Anonyymi00013

        Punikeilla ottaa Trumpin menestys aina koville.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Punikeilla ottaa Trumpin menestys aina koville.

        Ei yksikään armeja vaarantas kymmeniä koneita ja koneiden miehistöä jossa operaattion onnistuessakin saavutettas vain 1 hikinen pahalta haiseva pilotti.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Punikeilla ottaa Trumpin menestys aina koville.

        Ydinlaskeuman alla voit sitten miettiä oliko tämä Trump sittenkään se hyvän tekijä.


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ei yksikään armeja vaarantas kymmeniä koneita ja koneiden miehistöä jossa operaattion onnistuessakin saavutettas vain 1 hikinen pahalta haiseva pilotti.

        Haiseeko pilotit pahalta?


      • Anonyymi00083

        ...eli normaalia vangin , erityisesti kristityn ja vielä yleensä sotavangin kohtelua näissä muhamettilaisten hallitsemissa valtioissa ?


      • Anonyymi00114

        Luultavasti.


      • Anonyymi00116
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ei yksikään armeja vaarantas kymmeniä koneita ja koneiden miehistöä jossa operaattion onnistuessakin saavutettas vain 1 hikinen pahalta haiseva pilotti.

        No ei todellakaan.


      • Eikä Kuussakaan ole käyty... 😅

        Översti olisi jo esitelty Teheranin televisiossa voitonmerkkinä edestä ja takaa, ja siksi hänet olikin pakko pelastaa.


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Punikeilla ottaa Trumpin menestys aina koville.

        Donniella ei ole mitään osuutta tähän erikoisjoukkojen suureen menestykseen.


      • Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ei yksikään armeja vaarantas kymmeniä koneita ja koneiden miehistöä jossa operaattion onnistuessakin saavutettas vain 1 hikinen pahalta haiseva pilotti.

        Eli tarkoitat suomeksi niinku mitä?


      • Anonyymi00261

        Näin.


      • Anonyymi00263
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ei yksikään armeja vaarantas kymmeniä koneita ja koneiden miehistöä jossa operaattion onnistuessakin saavutettas vain 1 hikinen pahalta haiseva pilotti.

        Ei todellakaan.


    • Anonyymi00014

      Rumpelo ei pelastanut mitään. Aloitti sidan. Hesget osti aseteollisuuden osakjeita, nyt tienaa sodalla ja muut Trumpin hallinon jäsenet tienaa rahaa omaan laariin. Pöljä aloitti sodan, muiden pitäs vaarantaa henki ja avata Hormuzin salmi..

    • Anonyymi00017

      Outo juttu, USA hyökkää laittomasti toiseen maahan ja pudottaa sinne pommeja ja lentää luvatta sen ilmatilassa niin YK ei kokoonnu hätäistuntoon!!! Todella omituista!!!

      • Anonyymi00119

        Todella Trumpin satua !


      • Anonyymi00288
        Anonyymi00119 kirjoitti:

        Todella Trumpin satua !

        Sitten on vaatimassa Eurooppaa putsaamaan jälkensä sinne Iraniin! Olisi miettinyt ensin,
        miten tuon sotansa selvittää! Nyt äksyilee Euroopalle, kun ei tuo ollut valmis selvittämään noita Trumpin sotkuja!

        Hullua olisi mennä tuonne Iraniin keräämään vihapisteitä Eurooppaa kohtaan! Pysytään vain erossa tuollaisista konflikteista!!!


    • Anonyymi00019

      Viikko sitten sekä Trump että Hegset sanoivat tuhonneensa Iranin niin täydellisesti että USAn ilmavoimat lentelevät Teheranin yllä minkään estämättä, täysin vapaasti.

      Nyt pelastellaan alasammuttuja lentäjiä. Neljä konetta on jo ammuttu Iranin toimesta alas.

      • Anonyymi00026

        Gerald fordkin on käytännössä upotettu, sekös IMPPERIALISTIA vittuttaakin ½!


      • Anonyymi00122

        Trump valehtelee aina.


    • Anonyymi00022

      USA osaa hyödyntää Iranin öljyä oikeilla arvoilla, se kuuluu heille.

      • Anonyymi00028

        Juuri näin ja Ukrainan mineraalit kuuluu venäjälle. Iran tai Ukraina ei kumpikaan ole oikeita valtioita.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Juuri näin ja Ukrainan mineraalit kuuluu venäjälle. Iran tai Ukraina ei kumpikaan ole oikeita valtioita.

        Väärin, kuuluu Venäjälle vain puolet, toinen puoli USA:lle


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Väärin, kuuluu Venäjälle vain puolet, toinen puoli USA:lle

        hehe näinhän nuo varmaan on jakaneet sulassa sovussa.


      • Anonyymi00123

        Ei kuulu


      • Anonyymi00264

        Ei muuten kuulu hullupersu.


      • Anonyymi00291
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Juuri näin ja Ukrainan mineraalit kuuluu venäjälle. Iran tai Ukraina ei kumpikaan ole oikeita valtioita.

        Höpl, höpl! Millä oikeudella tuin sanot???? Ukraina on itsenäinne valtio ja sillä oin oikeus puolustaa rajojaan ja hyvin puolustaakin! Ryssällä ei ollut mitään oikeutta mennä tuhoamaan sukulaiskansansa maita!

        Putin on suuri roisto!! Järkeä ei tunnu olevan lainkaan! Toteuttaa vain suurta vihaansa Ukrainaa kohtaan, kun Ukraina ei ollutkaan altis alistumaan Putinin vallan alle! Jokainen maa, joka pystyy olemaan erillään tuosta roistomaisesta Putinin valtakunnasta, on onnellinen maa!

        UKRAINA VOITTOON!!!!!


      • Anonyymi00294
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Väärin, kuuluu Venäjälle vain puolet, toinen puoli USA:lle

        Ukrainasta ei kuulu kenellekäön ulkopuoliselle maalle yhtäön mitään! Kaikki kuuluu UKRAINAN itsenäiselle valtiolle ja Venäjä saa kalppia hornan tuuttiin vieraan maan perältä!!

        Venäjä on roisto valtio! On aina tunkemassa valtaansa naapureihin, jota ei yksikään maa ole koskaan hyväksymässä!


    • Anonyymi00025

      Vanhat seniilit hameukot terrorisoineet omaa kansaansa jo lähes 50 vuotta murhaten tuhansittain omaa kansaa.

      Trump on Iranin kansan pelastaja

      • Anonyymi00047

        Pelastuu samalla tavalla kuin jenkit "pelastivat" Afganistaninkin kansa.


      • Anonyymi00124

        Hohohooooo.


      • Anonyymi00125
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Pelastuu samalla tavalla kuin jenkit "pelastivat" Afganistaninkin kansa.

        Aivan.


      • Haluaa "pelastaa" Iranin kansan pommittamalla sen kivikauteen ja varastamalla öljyn.

        Kuulostaa lahkokristittyjen tarjoamalta "pelastukselta", jonka hinta on paska loppuelämä sekopäitten seurassa ja testamentti perään.


      • Anonyymi00265

        Kun lupaa pommittaa maan tasalle ? Mene persu paskalle.


      • Anonyymi00266
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Pelastuu samalla tavalla kuin jenkit "pelastivat" Afganistaninkin kansa.

        Juuri niin. Ja terroristiryhmä nauraa oranssille.


    • Anonyymi00029

      Laitoin heti aamusta sterkoista soimaan lujaa Metallican Kill ’Em All

      • Anonyymi00031

        Se on kova kuin Trump


    • Anonyymi00032

      Miksi vassut nyt viihtyy puten leirissä

      • Anonyymi00055

        Ei, vaan te persut siellä puten leirissä viihdytte!!


      • Anonyymi00069

        Vaszut palvoo musseja, koska ne huutaa huutaa allahu akbaria.
        Teleoperaattori Elisan uuteen uuteen pääkonttoriin tulee "rukoushuone".
        Se on siis tarkoitettu muslimeille.
        Muut eivät sellaista tarvitse, mutta Elisan mielestä musset tarvitsee ja heitä pitää nuoleskella.
        Elisa oli kysynyt imaamilta neuvoja ja varmaan sinne tulee imaami kiljumaan.


      • Anonyymi00120
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Vaszut palvoo musseja, koska ne huutaa huutaa allahu akbaria.
        Teleoperaattori Elisan uuteen uuteen pääkonttoriin tulee "rukoushuone".
        Se on siis tarkoitettu muslimeille.
        Muut eivät sellaista tarvitse, mutta Elisan mielestä musset tarvitsee ja heitä pitää nuoleskella.
        Elisa oli kysynyt imaamilta neuvoja ja varmaan sinne tulee imaami kiljumaan.

        Omituista että vassarit nykyään harjoittavat noinkin suurimittakaavaista kapitalismia.


      • Anonyymi00127

        Ei viihdy. Miksi persut kannattaa mielisairasta?


      • Anonyymi00128
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Ei, vaan te persut siellä puten leirissä viihdytte!!

        Aivan.


      • Anonyymi00129
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Vaszut palvoo musseja, koska ne huutaa huutaa allahu akbaria.
        Teleoperaattori Elisan uuteen uuteen pääkonttoriin tulee "rukoushuone".
        Se on siis tarkoitettu muslimeille.
        Muut eivät sellaista tarvitse, mutta Elisan mielestä musset tarvitsee ja heitä pitää nuoleskella.
        Elisa oli kysynyt imaamilta neuvoja ja varmaan sinne tulee imaami kiljumaan.

        Hehe. Ja sitten heräsit.


      • Anonyymi00136
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Vaszut palvoo musseja, koska ne huutaa huutaa allahu akbaria.
        Teleoperaattori Elisan uuteen uuteen pääkonttoriin tulee "rukoushuone".
        Se on siis tarkoitettu muslimeille.
        Muut eivät sellaista tarvitse, mutta Elisan mielestä musset tarvitsee ja heitä pitää nuoleskella.
        Elisa oli kysynyt imaamilta neuvoja ja varmaan sinne tulee imaami kiljumaan.

        Vasemmisto ei palvo muslimeja, joten pidä sinä persu pääsi kiinni asiasta josta et mitään ymmärrä!!


      • Ei todellakaan viihdy.


      • Anonyymi00267
        Anonyymi00069 kirjoitti:

        Vaszut palvoo musseja, koska ne huutaa huutaa allahu akbaria.
        Teleoperaattori Elisan uuteen uuteen pääkonttoriin tulee "rukoushuone".
        Se on siis tarkoitettu muslimeille.
        Muut eivät sellaista tarvitse, mutta Elisan mielestä musset tarvitsee ja heitä pitää nuoleskella.
        Elisa oli kysynyt imaamilta neuvoja ja varmaan sinne tulee imaami kiljumaan.

        Eikö sua hävetä persu tuo lapsellisuutesi ?


    • Anonyymi00034

      Tuo osoitti että kaveria ei jätetä. Sodan tärkein voitto on moraalinen. Yksi kaikkien kaikki yhden puolesta!

    • Anonyymi00036

      Ei minkäänlaista kuvaa sankareista?

    • Anonyymi00038
      • Anonyymi00268

        Vihastuttaa nuo valheet.


    • Anonyymi00039

      Iranilaiset sotilaat yhtä huvittavia kuin komedia elokuvissa

      • Anonyymi00046

        Mahtoi heitä naurattaa ammuttuaan alas melkein puolen miljardin arvosta jenkkiläisten lentovehkeitä.


      • Anonyymi00061

        Mutta paljon vaarallisempia.


      • Anonyymi00208
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Mahtoi heitä naurattaa ammuttuaan alas melkein puolen miljardin arvosta jenkkiläisten lentovehkeitä.

        Hukkaan lentäneitten ohjusten arvo oli suurempi.


      • Anonyymi00269

        No naura persu kun vielä voit.


    • Anonyymi00040

      Tästä sankariteosta tehdään vielä huima elokuva

    • Anonyymi00042

      Trump ei pelastanut lentäjää vaan iranilaiset tuolta lentäjältä.
      Oottehan te Rambon nähneet.

    • Anonyymi00045

      Pudottivat pari kopteria ja kuljetuskoneen alas.
      Ei huono.Lisäksi tuhosivat droonilla kopterin.

      • Anonyymi00058

        AWACS-tutkakone romuna (hinta arviolta n. 400 miljoonaa taalaa/kpl), yksi F-15, yksi Apache ja yksi A-10 Warthog. Ja USS Gerald Ford, ehkä maailman nykyaikaisin ja kallen lentotukialus, nilkuttamassa kotiin telakalle. Ei huonosti muutamalta kamelipaimentolaiselta.


      • Anonyymi00106

        USA:lla ei operaatiossa lainkaan kalusto tai miehistö tappioita, hamemiehiä räjäyteltiinkin ilmaan sen edestä


      • Anonyymi00107
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        AWACS-tutkakone romuna (hinta arviolta n. 400 miljoonaa taalaa/kpl), yksi F-15, yksi Apache ja yksi A-10 Warthog. Ja USS Gerald Ford, ehkä maailman nykyaikaisin ja kallen lentotukialus, nilkuttamassa kotiin telakalle. Ei huonosti muutamalta kamelipaimentolaiselta.

        Iranin menetykset biljoonia dollareita, heh heh


      • Anonyymi00156
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        AWACS-tutkakone romuna (hinta arviolta n. 400 miljoonaa taalaa/kpl), yksi F-15, yksi Apache ja yksi A-10 Warthog. Ja USS Gerald Ford, ehkä maailman nykyaikaisin ja kallen lentotukialus, nilkuttamassa kotiin telakalle. Ei huonosti muutamalta kamelipaimentolaiselta.

        Hienoa! USAn ylimielisyys, typeryys ja moukkamaisuus tulee kalliiksi.Vielä parempaa on se, että koko MAAILMA näkee USAn todellisen heikkouden. Puheet ovat suuria USAssa, mutta realitodellisuudessa turpaansa ovat ottaneet aina vuodesta 1945. Hups! Se pieni Granadan saari...amerikkalaiset voittivat siellä noin 50 poliisia. Mikä sotilaallinen saavutus!


      • Anonyymi00209
        Anonyymi00156 kirjoitti:

        Hienoa! USAn ylimielisyys, typeryys ja moukkamaisuus tulee kalliiksi.Vielä parempaa on se, että koko MAAILMA näkee USAn todellisen heikkouden. Puheet ovat suuria USAssa, mutta realitodellisuudessa turpaansa ovat ottaneet aina vuodesta 1945. Hups! Se pieni Granadan saari...amerikkalaiset voittivat siellä noin 50 poliisia. Mikä sotilaallinen saavutus!

        Korean sota?


      • Anonyymi00239
        Anonyymi00209 kirjoitti:

        Korean sota?

        Korean sota oli tasapeli!


      • Anonyymi00270
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        AWACS-tutkakone romuna (hinta arviolta n. 400 miljoonaa taalaa/kpl), yksi F-15, yksi Apache ja yksi A-10 Warthog. Ja USS Gerald Ford, ehkä maailman nykyaikaisin ja kallen lentotukialus, nilkuttamassa kotiin telakalle. Ei huonosti muutamalta kamelipaimentolaiselta.

        Ei todella.


      • Anonyymi00271
        Anonyymi00107 kirjoitti:

        Iranin menetykset biljoonia dollareita, heh heh

        Sinä et rahasta ymmärrä mitään persu hehheh.


      • Anonyymi00273
        Anonyymi00156 kirjoitti:

        Hienoa! USAn ylimielisyys, typeryys ja moukkamaisuus tulee kalliiksi.Vielä parempaa on se, että koko MAAILMA näkee USAn todellisen heikkouden. Puheet ovat suuria USAssa, mutta realitodellisuudessa turpaansa ovat ottaneet aina vuodesta 1945. Hups! Se pieni Granadan saari...amerikkalaiset voittivat siellä noin 50 poliisia. Mikä sotilaallinen saavutus!

        Isot on vain puheet Suuripää Trrumpilla,eikä muu.


    • Anonyymi00048

      Tuo Iran pitäisi tuhota nyt ydinpommein, muuten tuo islamhulluus ei lopu koskaan.

      • Anonyymi00051

        Natanjahu on täysi kaheli ja sitä pitäisi nyt käyttää hyväksi Iranin ja Jemenin huthien tuhoamisessa totaalisesti. Trump on vellihousu ja hän kirjoittelee vain somessa.


      • Anonyymi00052

        Taidat olla persu? Koulut jäi kesken?


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Taidat olla persu? Koulut jäi kesken?

        Tähänkin onnistui joku uuno vetäämään persut mukaan, sulla taisi ne koulut jäädä käymättä.


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Tähänkin onnistui joku uuno vetäämään persut mukaan, sulla taisi ne koulut jäädä käymättä.

        Suomesta ei Trumpilta noin ahnaasti suihin ottavia löydy muista kuin persuista.


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Taidat olla persu? Koulut jäi kesken?

        "Taidat olla persu? Koulut jäi kesken?"
        Siinä taas virhevassarin aivopieru.


      • Anonyymi00076
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Taidat olla persu? Koulut jäi kesken?

        ei muna kay koulu


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Suomesta ei Trumpilta noin ahnaasti suihin ottavia löydy muista kuin persuista.

        ..tulihan se sieltä , luultiin jo ettei yksikään esipuberteetti-ikäinen kommentoisi ..


      • Anonyymi00109
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Natanjahu on täysi kaheli ja sitä pitäisi nyt käyttää hyväksi Iranin ja Jemenin huthien tuhoamisessa totaalisesti. Trump on vellihousu ja hän kirjoittelee vain somessa.

        Ehdotan Helsinkiin perustettavan Netanjahun aukion


      • Anonyymi00131

        Älä luule. Oot tyhmä.


      • Anonyymi00274

        Ei islaminusko lopu millään.


      • Anonyymi00275
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Natanjahu on täysi kaheli ja sitä pitäisi nyt käyttää hyväksi Iranin ja Jemenin huthien tuhoamisessa totaalisesti. Trump on vellihousu ja hän kirjoittelee vain somessa.

        Paskahousu se on.


      • Anonyymi00276
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Tähänkin onnistui joku uuno vetäämään persut mukaan, sulla taisi ne koulut jäädä käymättä.

        Etkö muuta keksinyt ?


      • Anonyymi00278
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Suomesta ei Trumpilta noin ahnaasti suihin ottavia löydy muista kuin persuista.

        No se on nähty.


    • Anonyymi00056

      Trumputtajat ovat kuin täysin kajahtaneita lahkouskovaisia. Vaikka Jumalansa (Trumpin) touhuissa kuinka menisi kaikki vituiksi, usko ei horju.

      • Anonyymi00134

        Näin on.


      • Jo 13 % Donnieta äänestäneistä myöntää tehneensä virheen. Kuulostaa vähältä, mutta on paljon. He nimittäin ratkaisivat pelin. Ja ratkaisevat vastakin.


      • Anonyymi00279

        Ei horju..vaikka Trump havittelisi suomea.


    • Anonyymi00057

      Hullu dementikko tämä Trump.

      • Anonyymi00059

        Ei niin hullu kuin EUn paskapäättäjät kumminkaan.


      • Anonyymi00117
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Ei niin hullu kuin EUn paskapäättäjät kumminkaan.

        Älä viitsi persuilla.


      • Anonyymi00059 kirjoitti:

        Ei niin hullu kuin EUn paskapäättäjät kumminkaan.

        Tarkenna nyt Saatana millä tavalla EU:ssa ollaan hulluja. 😈🍿


      • Anonyymi00281
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Ei niin hullu kuin EUn paskapäättäjät kumminkaan.

        Huluista hulluin TRUMP.


    • Anonyymi00070

      Tää on valemedian valeuutinen. T: Mie

    • Anonyymi00077

      Hyvin toimittu.

    • Anonyymi00080

      Hahahaa.vieläkö uskot Trumpin satuihin ?

    • Anonyymi00092

      Hallelujah Trump hallelujah USA USA USA USA USA

      Ihanaa usalaiset ihanaa ihanaa usalaiset ihanaa

      • Anonyymi00282

        Mitä saat palkinnoksi. Salkun kaljaa? Trumpin nimmarilla ?


    • Anonyymi00094

      Ai siellä Trump olikin kun kansa oli jo huolissaan missä setä luuhaa, hihhiii!
      Oikeasti, surkeita nuo sinun yrityksesi ärsyttää.

    • Anonyymi00111

      MAGA:n jälkeen MEGA, eli kaapusakin karkoitus

      • Anonyymi00118

        Trump pelastaa USA:n jälkeen Euroopan


    • Anonyymi00130

      "HÖPÖHÖPÖ,EVERSTI ANNETTIIN JENKEILLE,IRANILAISET NAURESKELIVAT JENKKIHELIKOPTEREILLE,NÄIN VIDEOLEIKKEEN"!!!

      • Miksi tekstisi on ihan aina kuin tylsämielisimmän idiootin kynästä? 🤔


    • Anonyymi00132

      Kiesus että te persut olette sekaisin.

      • Anonyymi00137

        En ole persu ja mielestäni on hienoa että lentäjä pelastettiin terroristeilta.


      • Anonyymi00283
        Anonyymi00137 kirjoitti:

        En ole persu ja mielestäni on hienoa että lentäjä pelastettiin terroristeilta.

        Rampana kadulle. Vietnamin sodan veteraanien rinnalle.


    • Anonyymi00138

      Seuraavaksi Trump vapauttaa Kuuban kansan kommunismista, Suomen vasemmisto kauhuissaan

      • Anonyymi00284

        Voi persureppana.


    • Anonyymi00143

      Menetti kuljetuskoneen ja pari helikopteria.Olisiko
      kannattanut jättää sinne?

    • Anonyymi00144

      Korot nousussa, samoin polttoaineiden hinnat, pörssikurssin sahaanvat kuin huIIun mulukku mielipuolen persiissä, maailmantalous romahtamassa mutta persu vain ylistää.

      • Anonyymi00148

        Pääasia tässä on se ettei lentäjä joutunut iranin demareiden vangiksi.


      • Anonyymi00158
        Anonyymi00148 kirjoitti:

        Pääasia tässä on se ettei lentäjä joutunut iranin demareiden vangiksi.

        Olisivatko kiduttaneet kuten kissaa ennen armonlaukausta?


      • Anonyymi00286

        He ovat tietämättömiä.


    • Anonyymi00149

      Oletpas sinä Trumpin lumoissa!! Trump on 2. maailmansodan jälkeisen ajan huonoin presidentti. Ei hän päässyt valtaan sattumalta vaan hänen valintansa kuvastaa amerikkalaisten muuttunutta ajattelua ja suhtautumista Eurooppaan ja muuhunkin maailmaan. Tiedon vaihtaminen ideologioihin (esim. woke), uskontoon ja aina jatkuva syvä tietämättömyys ja ymmärrys muista maista, historiasta ja kulttuurista, on johtanut kehitykseen, jonka huipentuma on Trump. Yhdysvalloilla ei ole maailman mahtavin armeija. Kiina voittaa miesten, ohjusten ja laivaston määrissä. On vain ajan kysymys, kun myös lentokoneiden määrässä. Yhdysvallat ei voittanut Vietnamissa, Irakissa ja Afganistanissa, joista kahdesta pakeni kirjaimellisesti juosten pakoon. Afganistanissa ei edes auttanut muiden NATO-maiden sotilaita vaan pakeni kiireesti hyläten liittolaiset. Nyt sitten kiukuttelee NATO-maita apuun Irania vastaan. Trumpin Yhdysvallat on pahin kansainvälisen politiikan häirikkö - pahempi kuin Putinin Venäjä.

      • Anonyymi00150

        Kylläpä punikkeja taas kismittää Trumpin menestys. Kommunistien puppugeneraattorit syytää vihaa Trumpin suuntaan, Trump vain nauraa!


      • Anonyymi00168
        Anonyymi00150 kirjoitti:

        Kylläpä punikkeja taas kismittää Trumpin menestys. Kommunistien puppugeneraattorit syytää vihaa Trumpin suuntaan, Trump vain nauraa!

        Mikä ihmeen menestys? Koskas miljoonien arvoisen modernin hävittäjälentokoneen pudotus on laskettu konetta lennättävän valtion päämiehelle menestykseksi?


      • Anonyymi00240
        Anonyymi00150 kirjoitti:

        Kylläpä punikkeja taas kismittää Trumpin menestys. Kommunistien puppugeneraattorit syytää vihaa Trumpin suuntaan, Trump vain nauraa!

        Et pystynyt vastaamaan asiallisesti - mikä on sivistyksesi taso? Mieti sitä, lue tieteellistä kirjallisuutta tietopohjasi kasvattamiseksi ja kertomakirjallisuutta kielellisen ilmaisun ja sanavaraston rikastuttamiseksi. Muutoin olet nykyisellä tasollasi hautaan asti!


      • Anonyymi00289

        Ainakin yhtä paha.


      • Anonyymi00290
        Anonyymi00150 kirjoitti:

        Kylläpä punikkeja taas kismittää Trumpin menestys. Kommunistien puppugeneraattorit syytää vihaa Trumpin suuntaan, Trump vain nauraa!

        Ketään ei naurata loppupelissä Trumpin hulluus. Ei ei edes kannattajiakaan.


    • Anonyymi00157

      Trump on maailman historian voimakkain ja vaikutusvaltaisin johtaja.

      • Anonyymi00194

        Ylivoimaisesti vielä


      • Anonyymi00194 kirjoitti:

        Ylivoimaisesti vielä

        Hänen nimeään tullaan ylistämään sukupolvien ajan kaikkialla.


    • Anonyymi00159

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html

      Tiistaina Iranissa vietetään voimalaitospäivää ja siltapäivää, kaikki samassa paikassa. Mitään vastaavaa ei tule olemaan!!!, Trump kirjoitti sunnuntaina Truth Social -julkaisussa viitaten uhkauksiinsa, että Yhdysvallat iskee Iranin energialaitoksiin ja siltoihin, jos salmea ei avata.

      - Avatkaa se vitun salmi senkin hullut paskiaiset tai päädytte helvettiin - odottakaa vaan! Ylistetty olkoon Allah, muotoili Yhdysvaltain presidentti pääsiäispäivän viestissään.

      Voisiko sen paremmin esittää?

      • Anonyymi00191

        Pääsiäisenä Trumppi ylistää Allahia? Onko hän todella kristitty?

        1: "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia"


      • Anonyymi00191 kirjoitti:

        Pääsiäisenä Trumppi ylistää Allahia? Onko hän todella kristitty?

        1: "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia"

        Myös arabiankieliset kristityt palvovat Allua.


      • Anonyymi00293

        Ai nyt se kannattaakin Allahia
        .


    • Anonyymi00160

      Valetta koko pelastus.

      • Anonyymi00162

        Et kai uskonut että pieniälyiset paimenet olisi saanut taidokkaan lentäjän kiinni.


      • Anonyymi00167
        Anonyymi00162 kirjoitti:

        Et kai uskonut että pieniälyiset paimenet olisi saanut taidokkaan lentäjän kiinni.

        Miten nuo "pieniälyiset paimenet" saivat ammuttua alas kymmenien miljoonien hintaisen hävittäjäkoneen?


      • Anonyymi00169
        Anonyymi00167 kirjoitti:

        Miten nuo "pieniälyiset paimenet" saivat ammuttua alas kymmenien miljoonien hintaisen hävittäjäkoneen?

        Jenkkien tai israelilaisten valmistamilla aseilla.


      • Anonyymi00172
        Anonyymi00169 kirjoitti:

        Jenkkien tai israelilaisten valmistamilla aseilla.

        Trump sanoi noin viikko sitten antasessaan ensimmäisen 48 h aikarajansa (nythän on menossa jo toinen) että Iran on käytännössä tuhottu ja USA saa lennellä Teheranin yllä täysin vapaasti. Oliko Trump väärässä?


      • Anonyymi00175
        Anonyymi00167 kirjoitti:

        Miten nuo "pieniälyiset paimenet" saivat ammuttua alas kymmenien miljoonien hintaisen hävittäjäkoneen?

        Moottori vika


      • Anonyymi00200
        Anonyymi00175 kirjoitti:

        Moottori vika

        Älä viitsi persuilla.


      • Anonyymi00215
        Anonyymi00167 kirjoitti:

        Miten nuo "pieniälyiset paimenet" saivat ammuttua alas kymmenien miljoonien hintaisen hävittäjäkoneen?

        Satoja ammuttiin jenkkikoneista sodan kuluessa ohi ja sitten pari osui. Bonobo pystyisi ehkä samaan


    • Anonyymi00163

      Iranilaiset posauttivat 500 000 000 euron E3 lentokoneen paskaksi. Kyllä se oranssilta vauvaltakin aseet loppuu ennen mittaa niin kuin Putiniltakin.

      • Anonyymi00164

        F 15 strike Eagle 65.miljoonaa dollaria siinä rahaa palaa


    • Anonyymi00170

      Miten niin ylivertainen? Paska kone ammuttiin alas, oliko se jotenkin ylivertaista?

    • Anonyymi00174

      Lord of the world

    • Amerikkalainen uusi elokuva

    • Anonyymi00187

      Islam on historian pahin imperialisti, kolonialisti, orjuuttaja, sortaja, tappaja. Islam on painajainen kaikille sen piiriin joutuville. Omilleenkin.
      Iran, Afganistan, Nigeria, Sudan.

      • Anonyymi00190

        "Anonyymi00187
        2026-04-06 01:38:52
        Islam on historian pahin imperialisti, kolonialisti, orjuuttaja, sortaja, tappaja"
        ------------
        Vaihda tuo Islam Talmud`iin:
        "Talmud suhtautuu Jeesukseen kielteisesti ja esittää hänet juutalaisesta näkökulmasta vääränä messiaana, taikurina ja harhaoppisena, joka vietteli kansaa..."

        "µskonto on murha"
        Oli se sitten mikä µskonto tahansa.


    • Anonyymi00193

      In Trump We Trust

      • Anonyymi00204

        Sinullekin siis tuo magamegatyperys on jumalan lähettämä pelastaja! Olet varmaan yksinkertainen, mutta et autuas!


    • Anonyymi00196

      Nyt tuli iso jytky! tämä operaatio ei ollut lentäjän pelastus vaan uraanin ryöstö operaatio. Maassa 2 kpl Black Hawk hekoja ja 2 kpl C-130 kuljetuskoneita, useita kuolleita! Jos isompi paljastus tulee niin Trump lähtee linnaan! Iran onnistui estämään yrityksen ja se närästää nyt Trumppia!

      • Anonyymi00197

        Ja tätä uraania säilytetään Isfahanin kaupungissa, Jenkit näin luulee. Pelastusoperaatio suoritettiin sen kaupungin viereisellä vuoristo puistoalueella missä hylätty lentokenttä vieressä. Uskomaton sattuma!


    • Donnien osuus operaation menestyksessä rajoittuu luvan antamiseen. Mitään muuta osuutta hänellä ei ole.

      Jaa no, se voidaan katsoa osuudeksi että Porkkananaama ei puuttunut mihinkään, mikä oli ratkaisevaa onnistumiselle.

    • Anonyymi00201

      Trump on hullu narsisti. Yhä useampi repukin on huomannut tämän vihdoinkin. Vaatimukset hullun narsistin viraltapoistamisesta kasvavat.

    • Anonyymi00202

      Tässä vähän mietittävää !

      Nobel palkinnot !

      Kiina 8kpl
      Venäjä 30kpl


      Yhdysvallat 428kpl

      • Anonyymi00203

        Se oli se vanha Yhdysvallat. Nykyinen pummaa vaan keksittyjä palkintoja Fifasta


      • Anonyymi00205

        Iso osa noista Yhdysvaltalaisista nobelisteista on saanut oppinsa Harvardin ja Princetonin yliopistoista. Trump leikkasi juuri molempien liittovaltiolta tulevaa rahoitusta melko roimalla kädellä. MAGAlle koulutus ei ole oleellista. Kouluttamatonta kansaa on helpompi hallita.


      • Anonyymi00210

        "Yhdysvallat on saanut ylivoimaisesti eniten Nobel-palkintoja, mutta huomattava osa heistä on maahanmuuttajia.

        Maahanmuuttajien osuus: Yhdysvaltalaisista Nobel-palkituista noin 30–40 prosenttia on syntynyt Yhdysvaltojen ulkopuolella (perustuen useisiin eri aikakausien tilastoihin, erityisesti tieteiden osalta)."

        Jos jotain keksii niin sitä joko muuttaa yhdysvaltoihin ja ottaa kansalaisuuden tai muutoin joutuu ikävään onnettomuuteen.

        Myös teollisuus vakoilussa USA ykkönen. Tutkija vaikka suomessa kuolee onnettomuudessa ja muutamanpöivän päästä jenkkipaska tekee läpimurron tutkimuksissaan.

        Ei nobelit sinne vahingossa mene. Kovan työn takana ne on.


    • Anonyymi00207

      Millä lailla Irania nöyryytettiin mielestäsi?

      Iran pani lentäjän palasiksi. Se ei enää hävittäjää lennä. 😁👍

      • Anonyymi00212

        "Iranin tiedusteluorganisaatiota johtava Majid Khademi on kuollut, Iranin valtiollinen media kertoo. "

        Tuo laitettiin allahin luo.


      • Anonyymi00228

        He ovat yksinkertaista väkeä


      • Anonyymi00229

        Tuhannet jahtiin osllistuneet islamistit pistettiin 6-0. Mieti sitä kommari.


    • Anonyymi00211

      Suomessakin juhlitaan USA:n menestystä. Ilman rauhan uskontoa ei maailmassa olisi sotia

      • Anonyymi00230

        Kuulehan. Koko sota perustuu kahteen asiaan. Toinen on fanaattisten fundamentalistien välinen sapelien kalistelu. Sodassa taistelee keskenään kolme "rauhanuskontoryhmää":

        -jihadistit
        -sionistit
        -evankelikaalit

        Nämä kaksi jälkimmäistä pitävät ensimmäistä yhteisenä vihollisenaan ja toisinpäin.

        Sitten se toinen asia. Trumpin ja oligarkien vallanhimo ja ahneus. Eivät esim. Elon Musk ja Peter Thiel hyväntekeväisyyttään tunkeneet satoja miljoonia dollareita ostaakseen Trumpin ja MAGA-republikaanit. Trumpia ei kiinosta kuin oma napansa ja rikastuminen. Venzuelan ja Iranin öljy, Grönlannin luonnonvarat.... Ja käyttää USA:n asevoimia hyväkseen päästäkseen tavoitteisiinsa. Hegseth potkii jokaisen korkea-arvoisen upseerin pellolle Pentagonista, joka ei suostu tukemaan Trumpin agendaa. Hegseth itse on uskonnolliselta vakaumukseltaan fanaattinen findamentalisti.


    • Anonyymi00231

      Se nyt on niin, että Iran on kehitysmaa Eikä Iranilla ole mitään jakoa amerikan yhdysvaltoja vastaan kun lähdetään sotimaan. Mutta Trump on antanut mahdollisuuden avata hormuzin salmen vapaaehtoisesti. Mutta ei allah heitä auta kun ei sovinnolla niin sitten väkisin. Eli ilmeisesti Trump kaappaa iranin öljyvarat Amerikan Yhdysvalloille. Olisi kannattanut tehdää diili Donald Trumpin kanssa sillä Trump on sellainen mies kun hän suuttuu siellä ei jää kiveä kiven päälle. Pommittaa Iranin kivikaudelle. Siinä ei sitten jaaritella vaan pistetään toimeksi.

      • Anonyymi00272

        Montakos maata on pommitettu onnistuneesti demokraattisiksi?

        Katsopas Ukrainaan. Siellä "maailman toiseksi paras armeija" on hakannut päätä seinään pian neljä vuotta. Iranin väkiluku on yli kaksinkertainen Ukrainaan verrattuna. Venäjän hyökkäysvoimien koko on ollut noin 600 - 700 tuhatta ukkoa eikä tulosta vain tule. Ruumissäkit saavat kyllä täydennystä ja Putinilla käy koko ajan vaikeammaksi paikata miehistömenetyksiä. Trump kuvittelee voittavansa muutaman tuhannen sotilaan maaoperaatiolla? Trump ei ole oppinut mitään Ukrainasta. Netanjahu sai vedettyä tyhmän Trumpin mukaan omaan uskonsotaansa. Toki USA:n evankelikaaleilla on myös oma lusikkansa tuossa sopassa.


    • Anonyymi00234

      Trump soittaa trumpettia ja hamemiehet harvenee

      • Anonyymi00314

        Komeammilta ja kuninkaallisemmilta ne itämaan miehet näyttävät kuin nuhjuinen ja ihovammainen Trump jos verrataan olenuksia ja asuja. Paavin hautajaisiinkin Trump puki ylleensinisen puvun vaikka musta olisi ollut oikea värivalinta.


    • Anonyymi00235

      Trumpin mahtavuus näkyy bensapumpuilla hinnoissa.

      • Anonyymi00244

        Ei tunnu käytännössä missään. Ihan sama jos muutama euro tulee tankkauksen loppusummaan lisää


      • Anonyymi00277
        Anonyymi00244 kirjoitti:

        Ei tunnu käytännössä missään. Ihan sama jos muutama euro tulee tankkauksen loppusummaan lisää

        Mitäs luulet, että ammattiliikenne tuumaa tuosta näkemyksestäsi? Sinä tankkaat muutaman hikisen litran siihen verrattuna.


    • Anonyymi00241

      Yx pummi ja ei enää tarvitse neuvotella.

    • Anonyymi00243

      Voi kun jo huomenna aamulla saisimme kuulla uutisista USA:n todella kovasta iskusta Iraniin, leikit voitaisiin jo lopettaa

      Iran ei halua rauhaa

      • Anonyymi00280

        Sitä aamua saat odottaa ja pitkään. Hegsethin pitää ensin löytää kaltaisensa fanaattinen idiootti kenraalikunnasta, joka suostuu tekemään sotarikoksen.


      • Anonyymi00285
        Anonyymi00280 kirjoitti:

        Sitä aamua saat odottaa ja pitkään. Hegsethin pitää ensin löytää kaltaisensa fanaattinen idiootti kenraalikunnasta, joka suostuu tekemään sotarikoksen.

        Pommittaahan Iranilaisetkin summittaisesti sinne tänne asuintaloja joten antaa mennä vaan.


      • Anonyymi00287
        Anonyymi00285 kirjoitti:

        Pommittaahan Iranilaisetkin summittaisesti sinne tänne asuintaloja joten antaa mennä vaan.

        Ei vaikuta siihen asiaan, että Trump käy laitonta hyökkäyssotaansa. Kongressin hyväksyntä puuttuu edelleen. Ja mitäs luulet, moniko kongressiedustaja uskaltaisi mennä antamaan tukensa, kun hyökkäyssodalla on todella heikko kannatus USA:n kansalaisten keskuudessa? Välivaalit tulossa, jos olet unohtanut. Nyt on jo 36 republikaaniedustajaa ilmoittanut luopuvansa paikastaan välivaaleihin mennessä, joten Trump ja puhemies Mike Johnson kävelevät jo tulisilla hiilillä.

        Kenraalikunta varoitti Trumpia tyhmästä ideasta vaan kun tiedetään, millaisella asenteella Trump suhtautuu armeijaan, veteraaneihin sekä sankarivainajiin, niin mitäpä muuta oli odotettavissa kuin luupäisen tyhmä valinta ja päätös. Trump on onnistunut saamaan jopa asevoimatkin halkeamaan kahtia niihin, jotka suostuvat ja niihin, jotka eivät suostu laittomuuksiin.


    • Anonyymi00299

      Trump pitämässä suoraa puhetta valkoisesta talosta

    • Amerikkalainen elokuva
      En tiedä koska USA lopeta että Rambo ja Arnold ovat elokuvia

    • Anonyymi00304

      Varmaan suurin saavutuksenne. Teilläkään muuta tehtävää, kuin riidan haastaminen. Josta saattaa tulla vielä koko kansakunta kärsimään.

    • Anonyymi00305

      Alkavat olemaan hiljaisia poikia, kun troonit mätkähtelevät omille metsä mailleen.

    • Anonyymi00306

      Enemmin kukaan kuolemaa pelkää kuolemansairaana. Ihme touhua noitten sodat.

    • Anonyymi00309

      Oletko tosissas kai nyt edes tajusit nauraa itelles tätä kirjoittaessa

    • Anonyymi00310

      Kiitos Trump, olisipa meillä Suomessa kaltaisesi Presidentti, respectit 💪

      • Anonyymi00313

        Hullut ovat vallassa.


      • Anonyymi00325

        Suomi yritti joskun SuurSuomea mutta huonosti kävi.


    • Anonyymi00311

      Taitaa käydä niin että usa/ta tullaan nöyryyttämään🤫

      • Anonyymi00315

        Trump nöyryyttää huvikseen kaikkia mutta on itse täystollo.


    • Anonyymi00312

      Pelasti lentäjän, hihkuu aloittaja. Toinen lentäjä haavoittui vakavasti, lentokoneet menivät mäsäksi ja tuhosivat vielä itse jumiin jääneen koneen, joten hahha. Huonosti meni. Rahaa palaa ja oma kansansa on tyytymätöntä.

    • Anonyymi00316

      Ilmeisesti Trump sopi viimeistään Alaskan tapaamisessa, että aloittaa "pikku sodan" Iranissa, jotta huomio ja resurssit saadaan perustellusti täysin pois Ukrainan auttamisesta ja venäjälle sopiva "rauha". Suuri MAGA:n Jumala itse tietää, millä Putin Trumpia kiristää, mutta voihan se olla ihan kiinteistöhuijarin osaamattomuuttakin. Tuhota kaikki ja kiukutella, kun ei saa rauhanpalkintoa.

    • Anonyymi00317

      USA ja Israel maapallon suurimmat terroristivaltiot

    • Anonyymi00318

      Huomenna aamulla saamme herätä uutisiin missä Iran on siirtynyt kivikaudelle veikkaan.

      • Anonyymi00319

        Miten se hyödyttää Trumpia?


      • Anonyymi00322

        Miten toisen valtion tuhoaminen hyödyttää ketään?


      • Anonyymi00323
        Anonyymi00322 kirjoitti:

        Miten toisen valtion tuhoaminen hyödyttää ketään?

        Ottaa niiden luonnonvarat


      • Anonyymi00324
        Anonyymi00323 kirjoitti:

        Ottaa niiden luonnonvarat

        Kansa siellä ei ole sellaista toivomassa ja Trump itse elää elinkaarensa loppua. On kerännyt keinottelulla itselleen jo tarpeeksi.


    • Tiedä miksi EU nyt on vihainen Trump
      Trump ei enää mieti Ukraina
      ei tarkoita että EU ovat rauhan kyyhkynen

      • Anonyymi00320

        EU on vihainen kun Trump vaatii EUta ja Natoa liittymään aloittamaansa sotahommeliin, josta ei kertonut etukäteen edes maansa demokraattisesti valtulle parlamentille.


    • Globalisaation ja kapitalismin päivänä demokratian perustaminen toiselle maalle
      ei USA tai EU asia

      • Anonyymi00329

        Oot gayhomo


      • Anonyymi00329 kirjoitti:

        Oot gayhomo

        Jos olisin kyllä sanoin ja ehkä olisin myös ylpeä ,mutta kun en olen voi voi


    • Anonyymi00326

      Kaikki jotka ihailee myös mielipuolisuutta, täytyy olla tosi saastainen sydän ja nauttia jopa sadismista.

    • Anonyymi00327

      On ihmisiä, joiden teoissa ja sanoissa asuu kylmä väkivalta: he rikkovat lakeja, pommittavat siviilejä ja uhkaavat kansakuntia, puhuvat julmasti ja korottavat itsensä muiden yläpuolelle. Näitä tekoja ei voi selittää pelkällä ihailulla tai viehtymyksellä; ne kumpuavat vallanhimosta, pelosta, ideologisesta kostonhalusta ja usein hitaasta tappavasta kylmästä laskelmoivuudesta. Sellainen pahuus on todellista ja järkyttävää, ja sille on syytä osoittaa oikeutta, vastustusta ja selkeää tuomiota.

      • Anonyymi00336

        Nuo ovan henkisesti ja mieleltään vinksahtaneita nuo trumpit, putinit ja netanjahut mutta outoa on, että heillä on paljon yhtä hulluja. seuraajia.


    • Anonyymi00330

      Äbäläwäbälä keharit

    • Anonyymi00331

      Trumpin johdollako??? Oletko nyt ihan varma??!!
      Eihän hän tee muuta kuin kehuu itseään toisten saavutuksista!

    • Anonyymi00332

      Se lentäjähän oli Jeesus Vancen mukaan!

      • Anonyymi00337

        Sehän pitäisi sitten tappaa jos historia toistaa itseään.


    • Anonyymi00334

      USA on tuhoontuomittu.

    • Anonyymi00335

      3:00 AM

    • Anonyymi00338

      Hyvin toimittu.

    • Anonyymi00340

      Sivilisaation aika käymässä vähiin

    • Anonyymi00345

      Kaksi imbesilliä tappaa siviileitä ja vähät välittää Länsimaisesta oikeudesta, joka koskee vain niitä joita ei länsimaisiksi lueta.

    • Anonyymi00346

      Ihmettelen kyllä Amerikkalaisia sotilaita ja heidän moraaliaan, mutta kun luin Irakin siviileihin kohdistuneet raiskaukset ja tappamiset tajusin että he ovat presidenttinsä tasolla eivätkä todellakaan mitään sankareita.

      • Anonyymi00350

        Isiksen muslimi terroristien teoista puhumattakaan


      • Anonyymi00353
        Anonyymi00350 kirjoitti:

        Isiksen muslimi terroristien teoista puhumattakaan

        samaa tasoa


    • Anonyymi00347

      Jakamaton ihmisarvo tarkoittaa, että jokainen ihminen on yhtä arvokas omana itsenään, riippumatta taustasta, ominaisuuksista tai teoista. Se on luovuttamaton periaate, jota ei voi ottaa pois, jakaa osiin tai kytkeä hyötynäkökulmiin. Ihmisarvo on kaikkien ihmisoikeuksien perusta

      Tarkoittaa länsimaisen sivistyksen mukaan että pidämme suurta meteliä niiden ihmisten osalta jotka koemme missäkin tilanteessa tärkeinä, Suomen politikot esim. hyvin hiljaisia, vaikka Petterillä ja Elinalla on ollut yleensä suu auki kun ihmisoikeuksista ja kansavälisten lakien rikkomisista ollut kyse.

    • Anonyymi00349

      6 tuntia iskuihin

    • Anonyymi00352

      4 tuntia

    • Anonyymi00354

      Taisi valua imbesillin vetelät housuun, ei tarvitse enää muuta kun joku toimittaa juutalaiset jumalansa huomaan.

    • Anonyymi00355

      Pelasti yhden lentäjän, mutta samalla tappoi monta Iranilaista

      • Anonyymi00361

        Yeah


    • Anonyymi00356

      Uusi nöyryytys Iranille lammaspaimenet anoivat armoa ja kaikkivaltias Trump antoi

    • Anonyymi00357

      Trump taas voittaja, viikonloppuna muös Orban

    • Anonyymi00358

      Trumppi raivostui kuulemma CNN:lle koska Iran julistettiin voittajaksi, pääasia on että saataisiin kokonaan sota loppumaan!

      • Anonyymi00362

        CNN on vihervasemmistolainen


    • Anonyymi00364

      Trump, voitosta voittoon

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe