Miksi nainen ei tule viereen istumaan

Anonyymi-ap

Minulla on nyt tällainen merkillinen tilanne. Muiden vieressä hän istuu tuosta vain, mutta jos se vapaa paikka onkin minun vieressäni niin siihen hän ei tule.

24

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Etkö voi pyytää viereen jos siinä on vapaa paikka?

• Anonyymi00002

Kaikki eivät vain pidä kaikista. Ei siinä sen kummempaa.

• Anonyymi00003

Voi jännittää sinua.

• Anonyymi00007

Kaksi vaihtoehtoa: ei pidä sinusta tai pitää niin paljon, että jännittää. Itse en mene istumaan sellaisten viereen, joilla on liikaa hajusteita tai joilla ei hygienia kunnossa ja haisevat sen takia.

• Anonyymi00012

Pitää niin paljon että jännittää.

Ja se että jos on kuullut, että sinulla on toisen kanssa juttua, niin jättäytyy pois, eikä halua väkisin tunkea lähelle.

• Anonyymi00013

Mene itse sen viereen äläkä täällä inise.

• Anonyymi00015

Sulla taas tämä nk prosessointi jatkuu ja mikä vaan kerronta käy? Sivusta jaksamisia tunteiden trubaduurille. Omg

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sulla taas tämä nk prosessointi jatkuu ja mikä vaan kerronta käy? Sivusta jaksamisia tunteiden trubaduurille. Omg

Määki äänestin nääs omaa kommenttia, kahteen kertaan pystyy oon kokeillu

• Anonyymi00014

Kokeile mies jotain seuraavista- taputa penkkiä vislaa tai nylkytä ilmaa

• Anonyymi00016

Minä teen aina noin jos haluan osoittaa jollekin kiinnostuneelle miehelle hienovaraisesti ettei minua kiinnosta.

• Anonyymi00017

No se on sinun tapasi, mutta ei minun.

Joku jostain nainen vaan.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

No se on sinun tapasi, mutta ei minun.

Joku jostain nainen vaan.

En kysynyt sinun tapaasi vaan annoin esimerkin aloittajalle.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

En kysynyt sinun tapaasi vaan annoin esimerkin aloittajalle.

Mutta ei kenenkään esimerkin takia toisten kannata lähteä yleistämään. Siksi annoin oman näkemykseni alle.

• Anonyymi00021

Tunteita kohtaasi. Näin minulla ainakin.

• Anonyymi00022

Kuulostaa että hän pitää sinusta. Noin toimin myös etten nolaisi itseäni vaikka aina haluaisin olla toisen seurassa.

• Anonyymi00023

Tuli mieleen:

- on ihastusta tai ei tiedä onko, mutta eikuitenkaan näe sinua pelkkänä kaverina vaan on jotain jännitettä eli jännittää vähän

- ei halua antaa muille juoruiltavaa, jos olet edes kohtuullisen kivan näköinen ja hän kokee olevansa tarkkailtavana, niin varmuudeksi välttelee sinun viereistä paikkaa

- on epävarma miesten seurassa :

-jos ei ole varma tunteistaan, niin ei halua vahingossa antaa sinun ymmärtää mitään. Naisten on vaikeaa kun joskus juttelu ja hymyily ja kohteliaisuudet voidaan nähdä flirttinä. Ehkä tämä koskee myös miehiä, nainen voi ymmärtää tavallisen ystävällisyyden flirttinä. Mutta ero on siin, että miehille ei koskaan ole hengenvaarallista antaa ymmärtää mitään; siis naiset eivät suutu jos toinen ei tykkääkään vastavuoroisesti tai ei halua mitään.

Eivät ehkä useimmat miehetkään uhkaa henkeä, mutta voivat kokea nöyryytystä ja alkaa vihata jos kokevat, että nainen antoi ymmärtää ( ja miten se jatkuu, … muttei ymmärrä antaa?)

Kun taas nainen ei koe torjunnasta mitään häpeää vaan hyvä vaan että sai tietää ettei ollut vastavuoroista ja silti toivoo ystävyyttä jos miehelle käy.

- Voi olla että aistii kiinnostuksesi ja ei halua mitään. On ihastunut toiseen?

- on ihastunut sinuun ja jännittää koska ei usko olevansa kiinnostava

• Anonyymi00025

Oletin yllä, että hygienia on kunnossa. Tosin Itse en kehtaisi hygienian takia vältellä vaan pakottaisin itseni edes joskus viereen, koska olettaisin että on jotain masennusta tai vastaavaa.

• Anonyymi00026

Onko hygienia kunnossa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      186
      2690
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1122
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      84
      954
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      819
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      810
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      285
      775
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      89
      774
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      708
    Aihe